Toon posts:

Dode vogels langs de snelweg

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit voor mijn werk dagelijks veel op de weg. Nu viel het sinds deze week al op dat er veel dode vogels, voornamelijk "valken" langs de weg liggen. Nu heb ik er gister nog eens goed opgelet op de reis Amersfoort (A28) naar Den Haag (A12) en daar heb ik al zeker een stuk of 18 van deze exemplaren zien liggen, daar de andere vogels niet bij geteld. En dit verspreid over de route, dus niet bij bosjes.
Is dit toeval? Of heeft het ergens mee te maken?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 10:37 ]

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-12 16:19

TwoR

Gekleurde stippen

Dit heeft toevallig ergens mee te maken.

Wat wil je nu dat we zeggen dat dit te maken heeft met de vogelgriep? Of dat het met de auto's te maken heeft. Als je je echt zorgen maakt over de vogelgriep zou je de lokale politie erover kunnen bellen.

[ Voor 38% gewijzigd door TwoR op 24-03-2006 10:40 ]

Verwijderd

TwoR schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:40:
Dit heeft toevallig ergens mee te maken.

Wat wil je nu dat we zeggen dat dit te maken heeft met de vogelgriep?
Vast niet anders was dit al lang in het nieuws geweest.

Verwijderd

Topicstarter
Zal er wel niks mee te maken hebben, maar dat is toevallig ook wel het eerste waar jíj aan denkt. Ik dus ook.. hihihi
btw TWoR ik was gewoon nieuwsgierig, misschien was er iemand hier die de oorzaak wist.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 10:43 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:03

Vrijdag

De Zwarte

Ik als vanochtend in de Metro of Spits dat er in Groningen een hoop roofvogels vergiftigd waren. Misschien is dat ook het geval daar waar jij langsrijdt?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:29

Apeiron

moonlight sonata

Project Kaizo

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:03

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Topicstarter
haha ja dat zou ook nog eens kunnen natuurlijk.
Zo'n freak die met een Parker Hale loopt te sniperen :)

Verwijderd

Is er niet recent een (doorzichtige) geluidswal naast deze snelweg gebouwd. Soms komt het dan weleens voor dat vogels hun natuurlijk terratorium niet echt aanpassen en vreselijk hard tegen zo'n geluidsscherm kletteren. Dat is al vaker gebeurd, vandaar de er steeds meer flets geschilderde muurtjes langs onze snelwegen te zien zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 16:39 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

In eerste instantie wilde ik dit topic naar SG zetten, maar vanwege een verwijzing naar een topic dat daar al staat, denk ik dat een discussie daar beter verder gezet kan worden. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.