DVD speler probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07-2025
Ik heb sinds kort een nieuwe computer maar hij speelt oppeens geen dvd's meer af. In Mediaplayer komt te staan dat er geen dvd encoder is geinstalleerd. Weet iemand wat ik moet doen, of heeft iemand goede raad ?

Bedankt alvast (Y)

Verwijderd

Lijkt me stug dat ie iets meldt over een encoder als je een DVD probeert af te spelen.

/me loopt naar de kast, pakt zijn glazen bol, maar ziet niets

Sinds wanneer heb je dit, wat heb je al geprobeerd, werkt bijv. WinDVD niet, etc. etc.

Verwijderd

Installeer Powerdvd ofzo en je bent er van af...

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:32:
Lijkt me stug dat ie iets meldt over een encoder als je een DVD probeert af te spelen.

/me loopt naar de kast, pakt zijn glazen bol, maar ziet niets

Sinds wanneer heb je dit, wat heb je al geprobeerd, werkt bijv. WinDVD niet, etc. etc.
Sorry, decoder :) Waar kan ik die proggies vandaan halen ?

Verwijderd

Basjuuh schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:35:
[...]

Sorry, decoder :) Waar kan ik die proggies vandaan halen ?
Google heet zoiets he.. Google even op powerdvd, windvd en probeer die. Meestal zat er ook wel een cd'tje bij je computer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2006 10:38 ]

Verwijderd

misschien moet je een codec pack instaleren, http://www.google.nl/sear...k&meta=]K-lite codec pack

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Zoek eens op GoT/google/etc :)

Dit is al zo vaak voorbijgekomen en je geeft niet aan wat je zelf geprobeerd hebt. Verder is dit een softwarefout en geen hardware.
Op GoT verwachten we een hoop zelfwerkzaamheid en eigen inzet en dat heb je niet gedaan. dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.