Weet iemand toevallig een manier om een Packard Hell van zijn bios password af te helpen. Moet zo'n ding voor een collega opnieuw installeren, maar hij weet het pw niet meer. Heb al een lijstje geprobeerd, o.a. de award passwords, en een lijstje van zijn "favoriete" passwords, maar to no avail.
Inmiddels machine open gemaakt (wat zijn die PH's lomp zeg!) en hebben die lui het batterijtje vastgesoldeerd.
Een jumper met duidelijke aanduiding "clear cmos" oid heb ik ook niet kunnen vinden.
aangezien de floppydrive niet eens aangesproken wordt, kan ik daar ook niets mee.
Wie weet raad?
edit:
Ben inmiddels op de PH site terecht gekomen, en daar kan je dus ECHT NIKS vinden.
En al die moeite voor een 486SX50MHz.
Inmiddels machine open gemaakt (wat zijn die PH's lomp zeg!) en hebben die lui het batterijtje vastgesoldeerd.
Een jumper met duidelijke aanduiding "clear cmos" oid heb ik ook niet kunnen vinden.
aangezien de floppydrive niet eens aangesproken wordt, kan ik daar ook niets mee.
Wie weet raad?
edit:
Ben inmiddels op de PH site terecht gekomen, en daar kan je dus ECHT NIKS vinden.
En al die moeite voor een 486SX50MHz.