[audigy 4] Aansluiten op front panel van kast?

Pagina: 1
Acties:

• The-MeLLeR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10-2025
He mensen,

Ik heb een sonata lifestyle II en die heeft een mini-jack uit- & ingang aan de voorkant.
Is het mogelijk om die op m'n audigy 4 aan te sluiten?

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
Uit de handleiding:

Aansluitingen

Audio-uitgangen
Digitale I/O via 4-polige mini-aansluiting van 3,50 mm (1/8 inch) op de achterbeugel
Ondersteuning voor stereofonische hoofdtelefoon (32 ohm) op Lijn uit 1-aansluiting
Analoge lijnuitgang via stereo-aansluiting van 3,50 mm (1/8 inch) op de achterbeugel Voorste Lijn uit 1
Twee driekanaals analoge lijnuitgangen via een 4-polige mini-aansluiting van 3,50 mm (1/8 inch) op de achterbeugel: de kanalen Linksachter, Rechtsachter, Rechtsmidden, Midden, Subwoofer en Linksmidden.

alleen de hoofdtelefoon kun je aansluiten op lijn 1:
Ondersteuning voor stereofonische hoofdtelefoon (32 ohm) op Lijn uit 1-aansluiting

maar ik ben bang dat je daar je kast niet op aangesloten krijgt..

maar voor de zekerheid zou ik is kijken of je ergends een foto kunt maken omdat ik niet helemaal zeker ben,..

in ieder geval past de connecor van je kast er niet op,..
dus makkelijk zal het niet worden, misschien via een omweg,.. solderen...
en je moet die zwarte 4 polige connectoren met aux beschrijving niet hebben ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik weet niet of de audigy 4 de zelfde connectoren heeft als de audigy 2 (vermoed van wel), dus misschien kun je hier even kijken: [rml][ Audigy 2] Pin layout Audigy drive[/rml]
Ik had nl het zelfde probleem min of meer met mijn Audigy 2 - heb er weliswaar een extra line uit van gemaakt maar de links moeten genoeg zijn om je een heel eind op weg te helpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Of het X-Fi topic, daar staat een up to date pin layout die volgens mij ook voor de Audigy 4 geldt.