Toon posts:

Probleem MSI Mega View na software update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broertje wilde de software updaten van mijn MSI Mega View maar tijdens het updaten viel de accu uit. Nu doet het apparaat niks meer. Hij gaat wel aan maar scherm blijft zwart. Op de computer geeft ie nog wel verwisselbare schijf aan maar doet voor de rest ook niks.

Ik ben hiermee terug naar Mycom gegaan waar ik dat ding heb gekocht en die zeiden dat deze opnieuw geflasht moet worden maar dat dit niet onder garantie valt bij MSI en dus dat ik waarschijnlijk moet gaan betalen ervoor. Na navraag bij MSI blijkt dat MSI NL hier niks mee kan omdat ze de mogelijkheden erniet voor hebben om het te doen :| :? Mycom kan ook niks doen dus met andere woorden ik kan dat ding net zo goed de prullenbak ingooien. Ik kon het waarschijnlijk misschien via MSI taiwan proberen maar dit is wel erg ver gezocht.

Kan iemand dit probleempje voor mij fixen of weet iemand een adres?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:50

Outerspace

Admin General Chat
Kan je ook in veilige modus terecht en dan de drivers uninstallen?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:09:
Kan je ook in veilige modus terecht en dan de drivers uninstallen?
Nee helaas. Speler reageert nergens op. Je kan met een bepaalde knoppen combinatie in de software/veilige modus komen maar zelfs daar reageert ie niet op.

Verwijderd

kan je niet van hun site een bios downloaden en hem zelf flashen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:20:
kan je niet van hun site een bios downloaden en hem zelf flashen?
Indien dit kan dan heb ik om te flashen toch ook een andere kabel nodig? dit zal toch niet gaan via usb....?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit is een software-probleem (ok veroorzaakt door hardware, maar toch) dus ik schop deze even naar SA, misschien dat iemand daar je verder kan helpen.
OH >> SA

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Oscar the Grouch schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:59:
Dit is een software-probleem (ok veroorzaakt door hardware, maar toch) dus ik schop deze even naar SA, misschien dat iemand daar je verder kan helpen.
OH >> SA
Ok thnx

Verwijderd

Topicstarter
niemand die een idee heeft betreffende mijn "probleempje" ....
Pagina: 1