Mijn broertje wilde de software updaten van mijn MSI Mega View maar tijdens het updaten viel de accu uit. Nu doet het apparaat niks meer. Hij gaat wel aan maar scherm blijft zwart. Op de computer geeft ie nog wel verwisselbare schijf aan maar doet voor de rest ook niks.
Ik ben hiermee terug naar Mycom gegaan waar ik dat ding heb gekocht en die zeiden dat deze opnieuw geflasht moet worden maar dat dit niet onder garantie valt bij MSI en dus dat ik waarschijnlijk moet gaan betalen ervoor. Na navraag bij MSI blijkt dat MSI NL hier niks mee kan omdat ze de mogelijkheden erniet voor hebben om het te doen
Mycom kan ook niks doen dus met andere woorden ik kan dat ding net zo goed de prullenbak ingooien. Ik kon het waarschijnlijk misschien via MSI taiwan proberen maar dit is wel erg ver gezocht.
Kan iemand dit probleempje voor mij fixen of weet iemand een adres?
Ik ben hiermee terug naar Mycom gegaan waar ik dat ding heb gekocht en die zeiden dat deze opnieuw geflasht moet worden maar dat dit niet onder garantie valt bij MSI en dus dat ik waarschijnlijk moet gaan betalen ervoor. Na navraag bij MSI blijkt dat MSI NL hier niks mee kan omdat ze de mogelijkheden erniet voor hebben om het te doen
Kan iemand dit probleempje voor mij fixen of weet iemand een adres?