Ik ben op dit moment bezig om een user interface te ontwerpen, voor een applicatie die ik moet bouwen. Er zijn zeer veel verschillende mogelijkheden, en ik heb dus ook al een aantal opties en ontwerpen liggen. Ik wil dit graag in een document gaan opnemen, maar ik vraag me af of er een ergens een standaard "template" is voor dit zoiets. Het zou namelijk wel fijn zijn, omdat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen. Ik heb wel al gezocht op google, en hier op het forum (voornamelijk een topic over het verfraaien van de UI), maar ik vond niet wat ik zocht.
verder nog een vraagje: 2 van de ontwerpen maken gebruik van MDI, en nu wil ik aan de rechterkant van het scherm graag een brede balk hebben met een aantal knoppen. Is dit mogelijk? Want als ik de propertie van het parent window op MDI zet, dan wordt het hele window "donker"
p.s. moet ik dit topic opsplitsen in 2 delen?
verder nog een vraagje: 2 van de ontwerpen maken gebruik van MDI, en nu wil ik aan de rechterkant van het scherm graag een brede balk hebben met een aantal knoppen. Is dit mogelijk? Want als ik de propertie van het parent window op MDI zet, dan wordt het hele window "donker"
p.s. moet ik dit topic opsplitsen in 2 delen?
Memories of yesterday, will grow, but never die