[A8N SLI DeL] USB intern werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:29
Ik heb een Asus A8N SLI Deluxe en een bluetooth dongle. Als ik deze in de voorkant van mijn kast prik (dus de interne aansluitingen op MoBo) dan geeeft ie geen gehoor, er gaat echter wel een lampje branden. Ook mijn interne cardreader werkt niet. Ik heb het allemaal wel eens aan de praat gehad, maar na een reboot leek het spul er weer mee op te houden.

Echter doet de dongle het in de achterkant van mijn pc wel!

Wat heb ik al gedaan?
- Nieuwste bios (v16) (en settings doorgelopen)
- Nieuwste chipset drv(v6.65)
- GoT afgespeurd

Iemand suggesties?

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-02 22:16

_AvA_

en dat ben zo.

Ik lees dat je je bios settings hebt doorlopen, heb je ook gekeken of ze wel aan staan?

Heb je al een andere interne poort geprobeerd?

Droogkloot.

• storeman
Ik heb natuurlijk gekeken of ze aan staan en dat doen ze, omdat er geen optie is om interne poorten af te sluiten, volgens mijn.

Ik heb aan de voorkan 4 interne poorten tot mijn beschikking (1 voor kaartlezer + 1 usb aansluiting ook op kaartlezer, 2 usb aansluitingen van mijn kast). Ook brand het lampje van mijn bluetoothdongle, alhoewel hij niet functioneerd!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 20:06
komt de pinout van je kast aansluiting overeen met de pinout van je aansluiting op het mobo ?

geheelonthouder met geheugenverlies

• storeman
jep, dit komt overeen, ik heb zelfs het boekje er nog bij gehad om alle pinnetjes te identificeren, bij de cardreader waren die nl allemaal losse pinnetjes :S.

En zoals al gezegd, het heeft al wel gewerkt en ik heb de kabels verder niet aangeraakt.

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 20:06
Dan heb ik niet goed gelezen, wat voor andere usb devices heb je nog geprobeerd op de front poort ?

geheelonthouder met geheugenverlies

• storeman
Behalve de dongle en de cardreader geen. Ik ga de printer maar eens proberen, maar ik vrees met grote vrezen....

• storeman
Mijn printer blijkt wel te werken op de front aansluiting. Nu snap ik er niets meer van. Waarom werkt die dongle dan wel op de achterkant en niet op de voorkant (zit op hetzelfde mobo :S).

Ik ga hier nog eens hard over nadenken.... of het zal helpen. Ik houd jullie op de hoogte.

Het blijkt nu dat mijn dongle wel werkt op de front. Ik vind het heeel wazig, misschien dat het dan toch aan mijn cardreader ligt. Mocht ik nog noemenswaardige ontdekkingen doen, dan zal ik jullie inlichten.

iig bedankt!

[ Voor 29% gewijzigd door storeman op 24-03-2006 14:33 ]

Pagina: 1