Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

beetje jammer meneer de moderator....

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
ik heb vandaag een topic geplaatst over het verschil in geluidskwaliteit tussen de ipod nano en de iaudio G3. Dit was een keurig topic met een hele normale vraag en daarom begrijp ik niet dat ik afgeschilderd wordt als een of andere sukkel die de regels van forums niet begrijpt. Natuurlijk heeft het type hoofdtelefoon grote invloed op de geluidskwaliteit en zijn de standaard headphones vaak belabberd. Dat neemt niet weg dat er concrete verschillen in geluidskwaliteit zijn tussen verschillende spelers en dat lijkt me een hele normale vraag, waar mensen die de verschillende spelers kennen, prima antwoord op kunnen geven. Het resolute "slotje erop" vind ik daarom niet op zijn plaats. Dit wilde ik even kwijt.....

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:20
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ik heb de sluitpost gelezen en ik vind niet dat je afgeschilderd wordt als een sukkel die de regels niet begrijpt. Lees de sluitpost nog eens door.
De moderator is zeer netjes geweest en heeft duidelijk uitgelegd waarom op jouw vraag geen eenduidig antwoord gegeven kan worden.

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Jimster schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:43:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Ik heb de sluitpost gelezen en ik vind niet dat je afgeschilderd wordt als een sukkel die de regels niet begrijpt. Lees de sluitpost nog eens door.
De moderator is zeer netjes geweest en heeft duidelijk uitgelegd waarom op jouw vraag geen eenduidig antwoord gegeven kan worden.
Dat is toch een beetje raar? Als ergens een eenduiding antwoord op gegeven kan worden, dan kan het ook opgezocht worden. Immers: het antwoord zal altijd hetzelfde zijn.

Maar bij een vraag als deze, over geluidskwaliteit, gaat het toch om persoonlijke meningen? En ik dacht dat op een forum toch voornamelijk meningen worden uitgewisseld.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Verwijderd

Tot op zekere hoogte natuurlijk. Het houdt een keer op.

De sluitmessage komt op mij niet badinerend over, de boodschap is helder en duidelijk.

Wat had je verwacht van je topic dan? Want ik kan je precies vertellen wat eruit gekomen was, was het opgengebleven. Je had dan eerst wat random users gehad die at random roepen wat zij beter vinden klinken (want subjectief). Na verloop van tijd destileert dat tot een of twee users die niet kunnen accepteren dat de ander 'het andere device' beter vind klinken.

Er zat gewoon geen enkele toekomst in dat topic. Veel meer dan 'ik vind <deze> beter klinken' kunnen mensen niet antwoorden en daar heeft niemand wat aan.

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 16:16

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Slotje?

:z

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
Opzich vond ik het geen verkeerd topic nu ik het zo even snel doorlees. Mensen kunnen hun mening over beide spelers spuien en zo kan de topicstarter tot een conclusie komen.

Maar blijkbaar wil GoT zulke topics niet, omdat iedereen die iets wil kopen zo'n topic gaat openen.

Natuurlijk gaat op dit topic geheidt een slotje. Dat is iets wat wel duidelijk is!

[ Voor 6% gewijzigd door koenderks op 24-03-2006 01:15 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:20
koenderks schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:14:
Opzich vond ik het geen verkeerd topic nu ik het zo even snel doorlees. Mensen kunnen hun mening over beide spelers spuien en zo kan de topicstarter tot een conclusie komen.
Tja wat schiet je daarmee op? Wat ga je kopen, wat een ander beter vindt klinken of wat je zelf beter vindt klinken? Dus eerst zelf luisteren dan je conclusies trekken.

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
Jimster schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 01:21:
[...]
Tja wat schiet je daarmee op? Wat ga je kopen, wat een ander beter vindt klinken of wat je zelf beter vindt klinken? Dus eerst zelf luisteren dan je conclusies trekken.
tja, je kan je natuurlijk gaan focussen op het geluid en dan ben je er snel mee klaar. Maar je kan ook het onderwerp breed houden en andere verschillen noemen.

even voor de duidelijkheid: worden dit soort vergelijkings topics altijd gesloten of alleen in dit geval?

zo, 'meneer de moderator' hijst zich morgenochtend weer zuchtend voor zn pc,...

[ Voor 9% gewijzigd door koenderks op 24-03-2006 01:30 ]

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Enerzijds strookt deze topic ook tegen de regels in, EN is er een mogelijkheid om een 'klacht' in te dienen als je vindt dat je onredelijk behandelt bent, zie de derde post van dit topic ofzo.

PS: Moderator kan ook vrouwelijk zijn, wees eens open-minded hier hé ;-) Meer vrouwen in de IT zou nog niet zo slecht zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Mizitras op 24-03-2006 01:46 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sja, jij vraagt om een helder antwoord op een vergelijking van geluidskwaliteit tussen 2 spelers. Dat bestaat niet. De een zweert bij merk X, en de ander vindt toch merk Y beter klinken. En dan heb je ook nog oordopjes, wat ook zeer belangrijke factor is. Waarschijnlijk loopt het uit op een welles-nietes discussie waar je eigenlijk niks aan hebt :)

Het best is om de reviews eens door te lezen en kijken wat ze zeggen over het geluid. Vaak is dat een vage omschrijving als "goed" of "slecht" oid. Op basis daarvan zul je daarna toch echt zelf moeten luisteren. Het is gewoon te persoonlijk om er wat zinnigs over te zeggen, behalve als er echt duidelijk kwaliteitsverschillen zijn. En dat lijkt mij in dit geval niet zo. Ook al heb ik er wel een duidelijke mening over welke beter is

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Uhm ja, als een topic dicht is, is het idd niet de bedoeling gewoon even een nieuwe te openen nee: zie daarvoor oa Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! , en verder quote ik DeeD2k2's sluitmsg op je vorige topic dan maar:
DeeD2k2 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:44:
Een helder antwoord op deze vraag is niet mogelijk. Je noemt namelijk twee topklasse spelers en vraagt naar iets subjectiefs als geluidskwaliteit. De enige manier om hier een antwoordt op te krijgen, is zelf gaan luisteren. Bedenk in dat geval wel of je nog wilt investeren in andere oordopjes of niet. Bij beide spelers bepalen de bijgeleverde oordopjes namelijk de geluidskwaliteit. Deze is namelijk onder het niveau van de speler zelf. Echt vergelijken wil enkel met een goede hoofdtelefoon. Daarvoor wil ik je verwijzen naar Wat zijn goede oordopjes? Deel 7.

Dit topic gaat in ieder geval dicht omdat er geen eenduidig antwoord te krijgen is. :)
Die is glashelder, en niks mis mee :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.