Ben vandaag geporteerd en dus nu begint de ellende. Ik heb twee probleempjes:
Soms als ik een nummer kies dan gaat de telefoon niet over. Echter het nummer wordt wel gebeld en pas zodra de andere partij opneemt hoor je weer iets. Heeft iemand anders dit ook al gehad? Kan niet meer naar helpdesk bellen maar ga morgen een poging wagen.
Als ik in gesprek ben en een tweede gesprek komt binnen dan wordt deze toegevoegd aan het bestaande gesprek. Alle drie de partijen horen elkaar
. Op zich een aardige feature als je een teleconference wilt houden maar niet echt als je een prive gesprek voert. Ik had mijn voicemail nog niet ingesteld omdat ik deze niet van plan ben te gaan gebruiken (antwoordapparaat nog steed makkelijker). Ik weet niet of dit er mee te maken heeft maar voor de zekerheid toch maar even een beveiligingcode aangemaakt en het menu doorgelopen. Nu staat mijn voicemail aan. Heb nog niet getest of het probleem verholpen is (weet uberhaupt niet of het probleem wel reproduceerbaar was). Ik ga het later nog even testen. Iemand anders deze feature ook al ervaren?
Nu mijn voicemail aan staat wil ik hem uit zetten. Telefoniebeheer op mijn kpn ligt er uit (de hele dag al volgens mij) dus dat lukt niet. Kan het ook met #61# en #67#?
Kortom tijd om na mijn eerste echte VOIP dag de helpdesk maar eens te gaan bellen.
Soms als ik een nummer kies dan gaat de telefoon niet over. Echter het nummer wordt wel gebeld en pas zodra de andere partij opneemt hoor je weer iets. Heeft iemand anders dit ook al gehad? Kan niet meer naar helpdesk bellen maar ga morgen een poging wagen.
Als ik in gesprek ben en een tweede gesprek komt binnen dan wordt deze toegevoegd aan het bestaande gesprek. Alle drie de partijen horen elkaar
Nu mijn voicemail aan staat wil ik hem uit zetten. Telefoniebeheer op mijn kpn ligt er uit (de hele dag al volgens mij) dus dat lukt niet. Kan het ook met #61# en #67#?
Kortom tijd om na mijn eerste echte VOIP dag de helpdesk maar eens te gaan bellen.