Toon posts:

[CS] server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een warserver te hosten voor max 10 man. Nu dacht ik er aan om een oud laptopje te kopen met 800 mhz ofzo. Deze wil ik dan puur en alleen gebruiken om een warserver te hosten. Maar nu is mijn vraag of ik dat met zo'n dinkie kan trekken.

Mijn adsl snelheid is: 512 / 3072
Kunnen daar mee 10 man spelen op mijn server zonder lag oid?

PS: Het gaat om cs1.6 niet om source !!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 11:45
volgens mij was er een topic over op de steam forums maar ik kan em ff niet vinden!

Verwijderd

Topicstarter
YoYoost schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:20:
volgens mij was er een topic over op de steam forums maar ik kan em ff niet vinden!
Aaaaaahá ik zal ook is kijken, dom dat ik dat zlef nog niet gdaan had btw :) TY

EDIT: kan het niet echt vinden :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 22:30 ]

Verwijderd

Zal wel genoeg zijn denk ik.....die 800mhz dan..maar het zal ook wel opje geheugen aankomen!
512mb zal geen overbodige luxe zijn

Verwijderd

Topicstarter
En gaat het lukken met die internetsnelheid dan? ik moet namelijk zelf ook nog spelen @ die internetverbinden en nog imeand in dat netwerk..

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 00:03
Ja hoor 800 Mhz gaat wel lukken flink wat geheugen erin, Linux derop, en een HLDS cs 1.6 erop. op hoeveel fps moet dat gaan lopen ?

My favorite programming language is solder.

Verwijderd

Topicstarter
Puch-Maxi schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:45:
Ja hoor 800 Mhz gaat wel lukken flink wat geheugen erin, Linux derop, en een HLDS cs 1.6 erop. op hoeveel fps moet dat gaan lopen ?
Wat is HLDS en hoe bdoel je op hoeveel fps? Ik denk als ik het begrijp minstens 70.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:40
Je heb 64kbit per man minimaal nodig. Dus dat zou al 640kbit zijn. Tevens denk ik dat je met 800mhz en 512mb mem ver genoeg moet komen. Maar dan praat ik wel over een athlon of echte P3, geen celeron oid.
Pagina: 1