Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Firefox loopt vast op openen specifiek topic

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Als ik in Debian (Sid) via mijn eigen user history het "het grote handige scripts topic" in NOS probeer te openen loopt firefox vast.
Er komen geen foutmeldingen, firefox is op zich wel te killen. Ook starten via de console geeft geen meldingen die ik hier ff zou kunnen posten.

Mijn history:
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/2750/topics

Het topic:
Het grote "handige scripts" topic

Als ik die link aan klik (gewoon of met middel muis om in een tab te openen) is het dus misse boel. De meeste andere topics gaan wel gewoon goed.

Ik heb ook nog even getest hoe het openen van die link gaat in een compleet nieuw los venster, maar ook dat gaat fout.
Het is firefox versie 1.5.0.1 trouwens :)

[ Voor 17% gewijzigd door VROEM! op 23-03-2006 21:50 ]

ieeeepppppp :P

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier werkt het gewoon. Heb je misschien rare plugins geinstalleerd?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Hoogstens flash, verder niets. Maar ik heb een tweakers.net clear abbo dus ik krijg geen banners en flash zal dus ook wel niet aangesproken worden.
Hij lijkt trouwens pakweg 30-50% van de data binnen te halen en daarna loopt ie pas vast.

Als ik loop te fok!ken heb ik ook iets wat hier ergens wel op lijkt, alleen loopt dan meestal mijn hele X omgeving vast behalve de muis. Nu is firerox gewoon te killen en kan ik verder werken.

[ Voor 50% gewijzigd door VROEM! op 23-03-2006 22:18 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hier lijkt het ook ff alsof 'ie vastloopt(50pp, firefox 1.5.0.1, archlinux), maar ik zie zo 1-2-3 geen postings waar rare javascript instaat, dit mag crisp dus morgen ff bekijken :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Kan 't zijn dat ie hierop crashed?
http://www.jelmerbarhorst.com/got/icon.jpg

daar blijft mijn IE namelijk erg lang op hangen..

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In Windows 2000 loopt FF 1.5.0.1 bij mij niet vast (ook 50ppp), maar de pagina laadt wel erg traag, en op het moment dat ogenschijnlijk de hele pagina gerenderd is, blijft FF nog steeds "Read gathering.tweakers.net..." aangeven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

/me gokt dat het door dat icon komt.. die blijft namelijk hangen..

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb de webicons op dit moment uitstaan, dus dat is het niet.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan het niet gewoon de enorme berg Javascript zijn die voor die pagina gerenderd en geparst moet worden? Als ik die pagina in de trunknightly van gisteren open, lijkt Firefox vast te lopen, maar na een tijdje wordt de pagina wel gerenderd, alleen is dan de content van codeblokken in het onderste deel van de pagina niet zichtbaar. Als ik dan één zo'n codeblok expand, is opeens ook de content van de andere blokken weer zichtbaar.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt inderdaad alsof Ff moeite heeft met het renderen van de grote hoeveelheid code-blokken en de onderliggende javascript. Het is wel een oud topic en dus is de gegenereerde HTML wellicht niet helemaal up-to-date. Een herparsing zou dus misschien al wat soelaas bieden - ik zal eens kijken of ik dat kan forceren.

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

En reparsed; dat lijkt op mijn PC - die sowieso al niet de snelste meer is - wel te helpen :)

Intentionally left blank

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 17:05

TwoR

Gekleurde stippen

Bij mij (100 post per page) hangt ie nog steeds even. Uiteindelijk gaat ie wel verder.

FF 1.5

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik krijg het icoon niet direct geladen via de link van hezik, hij krijgt die data namelijk gewoon niet binnen.

Verder loopt firefox nog steeds vast op het handige scripts topic.

Onder scientific linux en redhat enterprise linux loopt firefox 1.5 trouwens ook vast op hetzelfde topic.
Hierbij moet ik wel vermelden dat bij die systemen firefox ergens in /usr/local te vinden is en dat dat bij beide een NFS mount naar de vakgroepsserver op de faculteit is.
Dit is getest vanuit huis over een ssh -X verbinding.

Oh shit wacht nee hij doet het na even wachten toch (op die machines).

Op mijn eigen machine doet ie het nu ook, zij het na een minuut of 2 wachten B)

Blijft wel raar trouwens...

[ Voor 66% gewijzigd door VROEM! op 24-03-2006 18:48 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

iig geen bug, hooguit een issue in de renderengine van Firefox waar wij niet zoveel aan kunnen doen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.