• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Laatst heb ik m'n Nokia 3210 op de grond laten vallen, en ik heb 'm precies op het schermpje laten vallen. Zit geen scheur in het schermpje zelf, maar toen ik 'm net uit elkaar had gehaald zaten er stiekum toch 2 scheuren onder het ijzer. (Zit een zwart gedeelte boven het scherm en daar zaten 2 scheuren in)
Nu mis ik dus een aantal pixelregels (en het worden er steeds meer.. :'()
Dus, wie weet er een adresje waar ik een goedkoop schermpje kan kopen :?
Is dat de moeite waard of kan ik beter een nieuwe foon kopen ?!?!

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Display's voor de Nokia 3210 leveren wij voor Fl.50,- . Eventueel kunnen we deze gratis voor je plaatsen: www.comtronics.nl :)

Verwijderd

Gouden reclame, of niet, dat Got :)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
:P >:)

• Toewan
tsja, ok, maar alle tips zijn natuurlijk welkom !! En als iemand me zou vertellen dat het meer dan 100 piek zou kosten, dan zou ik het niet doen...
Maar 50 piek, ach ja, ga dat denk ik wel doen. Kan ik m'n foontje weer gewoon gebruiken. :)
Zijn er trouwens niet van die rubberen stuiter dingen die je vroeger ook om je afstandsbediening kon doen ??

Verwijderd

Mijn broer heeft z'n 3210 ook laten flikkeren |:(
Nu heeft ie zo'n streep door 't beeld lopen.

• Toewan
klote he... Vriend van me heeft 'm al een paar keer laten vallen, ding doet het nog perfect. Maar nee, ik weet 'm meteen de eerste keer zo goed "te mikken" dat ik meteen m'n schermpje verneuk !! :'(

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Ach ik liet m'n 7110 vallen en dat scherm is zo groot dat kostte me gelijk Hfl. 100. Wel zelf ingebouwd natuurlijk, dus dat scheelt. Zaten 3 flinke barsten in ;( Maar hij leeft nog steeds!

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1