hallo, ik had vandaag een probleempje ik was gewoon op mijn pc en in eens viel het scherm weg.Net alsof het scherm aanstaat maar de pc niet tenminste zo knipperde 't lampje en van mijn ander scherm (ja ik heb er 2 aangesloten) ging 't lampje oranje branden dit doet dit lampje normaal ook als het scherm aanstaat maar de pc niet aanstaat.
Ik herstarte mijn pc en 't beeldscherm ging weer niet aan.Ik wachtte ff en zette mijn pc weer aan toen ging 't scherm wel weer aan (allebij de schermen) maar na 10 minuten ging mijn scherm uit en tot nu toe heb ik 't het ook niet meer aan gekregen
de fantilatoren gaan wel draaien je hoort ook de harde schijf maar toch gaat 't scherm niet aan.Ik heb de grafische kaart er ook al eens uit gehad ivm stof wie weet.Maar dit leverde niets op
ik heb denk ik zo'n maand geen problemen met mijn pc gehad ( ik heb hem dus pas een maand
)
en in eens gebeurd dit
kan iemand mij a.u.b helpen
mijn specs
mobo:Asus P5nd2-sli
cpu: Intel pentium 4 640 (3,2ghz)
ram: 2x512mb pc4300 dual channel (ddr2)
gpu: Nvidia XFX 6600gt
hdd:160gb total
psu: rs-450-acly (450 watt van coolermaster)
case:Aerocool Aeroengine jr
bvd en mvg pcfreaky
Ik herstarte mijn pc en 't beeldscherm ging weer niet aan.Ik wachtte ff en zette mijn pc weer aan toen ging 't scherm wel weer aan (allebij de schermen) maar na 10 minuten ging mijn scherm uit en tot nu toe heb ik 't het ook niet meer aan gekregen
de fantilatoren gaan wel draaien je hoort ook de harde schijf maar toch gaat 't scherm niet aan.Ik heb de grafische kaart er ook al eens uit gehad ivm stof wie weet.Maar dit leverde niets op
ik heb denk ik zo'n maand geen problemen met mijn pc gehad ( ik heb hem dus pas een maand
en in eens gebeurd dit
kan iemand mij a.u.b helpen
mijn specs
mobo:Asus P5nd2-sli
cpu: Intel pentium 4 640 (3,2ghz)
ram: 2x512mb pc4300 dual channel (ddr2)
gpu: Nvidia XFX 6600gt
hdd:160gb total
psu: rs-450-acly (450 watt van coolermaster)
case:Aerocool Aeroengine jr
bvd en mvg pcfreaky