[Feature] Mailinglist

Pagina: 1
Acties:

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik was even aan het denken, waarom geen mailinglist voor DPC? Ik stuur net naar Tao een bericht dat hij zijn ud_mon slots moet hernieuwen voor vrijdag, maar waarschijnlijk zijn andere mensen hier ook in geïnteresseerd die ik nu passeer.
Niet iedereen komt elke dag op /5 (foei!), maar voor iets dringends zoals bovenstaand voorbeeld kan je nu eenmaal geen week wachten.

Zo blijft iedereen op de hoogte van elke nieuwtje van elk project, en blijft iedereen op de hoogte van project(on)afhankelijk nieuws.

Moderne mailinglist kunnen het toelaten om enkel PV's en Crew te laten posten en om enkel geauthentificeerde ontvangers op te nemen (klik hier om je account te activeren).

Nou ik was maar aan het denken...

Ik gooi het maar even op /5 neer omdat ik hoop dat hier meer mensen opbouwend zullen reageren (nog niet iedereen heeft een account op FDO (foei!).

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:02

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Voor!

Een aantal lists zou wel mooi zijn, een beetje ala de Debian mailinglists zou ik persoonlijk erg dope vinden:
dpc-announce@lists.dutchpowercows.org
dpc-$project@lists.dutchpowercows.org
dpc-$project-announce@lists.dutchpowercows.org

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 16:59
Klinkt goed! Misschien een idee om dit ook te doen voor bepaalde hoogtepunten, alsin megaflushes of plaatsten stijgen of dalen op de overall list.

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:01

DeadLock

Vastlopen is relatief....

ik ben zeker voor !

Handig voor mensen die niet iedere dag op /5 zitten maar toch op de hoogte willen blijven :)

Strava

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-02 21:32
De geschiedenis herhaalt zich: Emergency mailinglist. (nu hoeft MarkB de link niet meer op te zoeken :P)

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik moest meteen aan deze denken... Die is ietsje ouder :P

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Mailinglist zou inderdaad wel handig zijn, maar dan moet je er geen planningen in gaan zetten zoals wanneer je gaat MF'en. Anderen zouden zich ook in kunnen schrijven.

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:02

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Megaflix schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:46:
Mailinglist zou inderdaad wel handig zijn, maar dan moet je er geen planningen in gaan zetten zoals wanneer je gaat MF'en. Anderen zouden zich ook in kunnen schrijven.
Het lijkt me common-sense om spul wat je een verassing wilt houden, niet aan de grote klok gaat hangen...

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 21:02

SandStar

DPC-Crew

Zandster

subscriben op .plan updates?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Of gewoon wdo up to date houden en een rss feed aanbieden die iedereen dan binnenhaald?

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Megaflix
Vaker WDO updaten zou toch wel leuk zijn :)

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-02 21:02

SandStar

DPC-Crew

Zandster

• Megaflix
Iets over de stampede zou wel leuk zijn ;)

Ik zal later (na de stampede) ook eens wat dingen gaan schrijven. Bij mij heeft het schrijven van dingen veel tijd nodig :/

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
dat was ook gelijk het eerste waar ik aan dacht, ik kan me niet herrinneren me ooit afgemeld te hebben :P

...

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Ik kan mij alleen maar bij SandStar aansluiten. We hebben op dit moment gewoon te weinig mensen die willen mee helpen bij content. op de vacature van Hoofd Content is helaas ook geen reactie geweest.

Wanneer mensen mee willen helpen met het plaatsen van content juichen we dat alleen maar toe. Als je het aangeeft op bovenstaand forum regel ik dat je toegang krijgt tot de backend van WDO, dan kun zelf je gang gaan met het maken van berichten. Dit kan over van alles gaan wat met DPC en DC te maken heeft.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1