Hallo, ik heb een probleem met mijn Creative Inspire 4400 speakerset in combinatie met een Sound Blaster Live! 24-bit kaart: Alleen mijn 2 voorste speakers en de woofer doen het in Media Player, maar als ik de met de kaart megeleverde utility (media source go!) gebruik om de speakers te testen, doen ze het allemaal gewoon:? Moet ik een of andere plug-in hebben ofzoiets?
Verwijderd
ik denk dat je systeem alleen 4/1 werkt met 4/1 audio bestanden. niet gewoon 2 kanalen audio.
Als je maar 2 kanalen geluid hebt dan moet er alsnog geluid uit je andere boxen komen natuurlijk. Misschien even een driverupdate voor je geluidskaart doen? Eventueel bij Configuratiescherm de geluidsopties op een andere instelling zetten
The devil is in the details.
Wil je per sé Windows Media Player gebruiken? Ik weet dat je tegenwoordig met Winamp surround mogelijkheden hebt, maar die opties kan ik niet vinden in WMP. Bij het tabblad DVD kan ik wel instellen dat mijn DVD- decoder (Intervideo) Surround geluid moet geven, maar voor muziek kan ik zo geen opties vinden, afgezien van het kiezen van een output (geluidskaart).Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:08:
Hallo, ik heb een probleem met mijn Creative Inspire 4400 speakerset in combinatie met een Sound Blaster Live! 24-bit kaart: Alleen mijn 2 voorste speakers en de woofer doen het in Media Player, maar als ik de met de kaart megeleverde utility (media source go!) gebruik om de speakers te testen, doen ze het allemaal gewoon:? Moet ik een of andere plug-in hebben ofzoiets?
Wachten even, probeer dit eens: Extra --> Opties --> tabblad Apparaten --> Luidsprekers aanklikken en voor eigenschappen kiezen. Kijk of je onder 'Geavanceerd' bij 'Luidsprekerinstellingen' een andere instelling kunt kiezen.
[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-03-2006 20:20 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Nou, ik heb ruim 1000 mp3's en ik vind de media bibliotheek van wimamp niet fijn. Anders was ik allang overgestapt. Ook vind ik de Media Player werkbalk erg handig. En wat dat configuratiescherm betreft: dat doet ie automatisch en dat heb ik ook al gecheckt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/739106#achtsp

Lees die FAQ eerst is door zou ik zeggen.
Lees die FAQ eerst is door zou ik zeggen.
If you can't beat them, buy them !
Pagina: 1