Volumregeling met master ipv wave

Pagina: 1
Acties:

• Dionysius
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11-2024
Hallo, ik was even een andere geluidskaart aan het testen in mijn pc. Deze reageert alleen op volumecontrol van de wave, maar met de master bereik je niets wat dus resulteert dat ik niet meer met mijn logitech keyboard het volume kan regelen....

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat ik weer met mijn master het volume kan regelen of dat ik mijn volumeknopjes op de waveregelaar kan instellen ?? Het betreft trouwens een terratec 512i kaartje...

Thnx

• kleipop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 16:07
Waarschijnlijk is je standaard audiodevice verandert. ff bij configuratie scherm terug zetten naar je Terratec geluidskaart.

• Dionysius
Ik moet er even bij vertellen dat mn geluidskaart het verder perfect doet, hoe kan ik er anders achter komen dat mn wave wel werkt en mn master niet als ik geen geluid heb. Ik heb alles goed staan en zou niet weten waar ik moet aangeven dat ik mn master wil gebruiken ipv mn wave

• kleipop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 16:07
kijk eens bij conf. scherm. sound and audio device -> audio en zorg dat daar enkel je terratec kaart staat. keertje opstarten en (hopenlijk) tada

• Dionysius
Ja weet je dat wil ik dus niet, het is me alleens eerder gelukt met deze configuratie om met master het volume te regelen. Ik heb een digitale geluidskaart voor de uitgang en voor de opname heb ik mn on board geluidskaart. Dit werkt allemaal perfect alleen nu moet ik met wave het volume regelen...... :)