Ik heb een probleempje met het herstellen van een backup.
Ik heb een Backup gemaakt van een HDD(10GB). De backup heb ik op een andere HDD van mij gemaakt.
toen wilde ik die backup weer terugzetten,
ik heb de schijf toen geformateerd, en toen met BackItUp geprobeert de backup terug te zetten.
Dit kon niet, want BackItUp gaf als foutmelding dat de doelhardeschijf te klein was.
Toevallig heb ik ook nog een Andere HDD liggen van 80GB,
deze heb ik geformateerd, toen heb ik de Backup terug gezet.
Volgens Backitup ging alles goed,
maar toen ik de D schijf wilde verkennen zij Explorer dat ik eerst de HDD weer moest formateren.
ik heb toen gekeken met PartitionMagic, en hij zij dat de partitie een FAT partitie was (geen FAT32(X) waar de backup van gemaakt was). als ik ook maar iets met die partitie wilde doen gaf hij vreemde errors zoals: FAT system contains invalid characters o.i.d. de naam v.d. partitie was dan ook iets van ??|áá!??IT.
is er nog een manier om deze backup terug te zetten?
of alleen de data uit de Backup (5 .DAT bestanden) te halen?
Ik heb een Backup gemaakt van een HDD(10GB). De backup heb ik op een andere HDD van mij gemaakt.
toen wilde ik die backup weer terugzetten,
ik heb de schijf toen geformateerd, en toen met BackItUp geprobeert de backup terug te zetten.
Dit kon niet, want BackItUp gaf als foutmelding dat de doelhardeschijf te klein was.
Toevallig heb ik ook nog een Andere HDD liggen van 80GB,
deze heb ik geformateerd, toen heb ik de Backup terug gezet.
Volgens Backitup ging alles goed,
maar toen ik de D schijf wilde verkennen zij Explorer dat ik eerst de HDD weer moest formateren.
ik heb toen gekeken met PartitionMagic, en hij zij dat de partitie een FAT partitie was (geen FAT32(X) waar de backup van gemaakt was). als ik ook maar iets met die partitie wilde doen gaf hij vreemde errors zoals: FAT system contains invalid characters o.i.d. de naam v.d. partitie was dan ook iets van ??|áá!??IT.
is er nog een manier om deze backup terug te zetten?
of alleen de data uit de Backup (5 .DAT bestanden) te halen?