Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dit toestelletje nieuw kopen samen met GPS systeem voor 300 euro

doe ik een koopje of is dit echt een achterhaald model?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:10:
ik kan dit toestelletje nieuw kopen samen met GPS systeem voor 300 euro

doe ik een koopje of is dit echt een achterhaald model?
mooie buy hoor. Ikzelf heb 'n iets nieuwer model, waar ik al weer ruim 'n jaar mee rondloop!
Werkt nog steeds perfect, voor alles te gebruiken en 'n GPS systeem wat erbij zit! Doen!! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• kleipop
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 19:36
ik heb ook een qtek 2020 en hij doet prima waar die voor bedoeld is. hij is uiteraard al wel iets verouderd (heb hem zelf nu bijna 2 jaar) maar ben zelf nog van plan er zeker nog een tijd mee rond te lopen. het enige nadeel dat ik kan bedenken ten opzichte van een nieuwere pda is het ontbreken van Wlan. Voor de rest prima apparaat. Ik zou zeggen doen echter misschien voor iets minder (250 ofzo)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag is wel erg kort. Het hangt er maar net vanaf welke functies je wilt benutten. De prijs klinkt in ieder geval niet verkeerd.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.