Toon posts:

Oude Geforce 2 MX (AGP 4x) in Asrock Dual-sata2 (AGP 8x)?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe pc is zo goed als binnen. Echter ontbreekt alleen mijn nieuwe videokaart nog en zodoende kan ik nog niet aan de gang. Ik heb nog wel een Geforce 2 MX liggen --> volgens mij is dat AGP 4x. Nu is mijn vraag of ik dit kaartje probleemloos in de AGP 8x van mn Asrock dual-sata2 kan prikken?
Dan kan ik iig alvast windows en dergelijke erop gooien en hopelijk komt dan snel mn 7600GT binnen.

Ik zelf al even op google zitten rondkijken maar daar werd ik nou ook niet heel veel wijzer van. Daarom dat ik het hier maar even vraag, want ik heb geen zin dat ik mn moederbord meteen naar zn grootjes werk.

Hopelijk dat jullie me het antwoord kunnen geven en anders moet ik nog maar even geduld opbrengen.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 16:19
Dit kan gewoon.
Alleen wanneer je je nieuwe gpu installeerd zorg dan dat je de oude drivers GOED verwijderd!

Verwijderd

Op de site van AsRock:
- 1 x AGP8X/4X slot , 1.5V only
Kheb em zelf ook en volgensmij kon ik in de bios AGP 4x aanvinken, standaard staat die op Auto dus het moet lukken volgensmij :)

Verwijderd

Topicstarter
VerkerkSander schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:04:
Dit kan gewoon.
Alleen wanneer je je nieuwe gpu installeerd zorg dan dat je de oude drivers GOED verwijderd!
Waarmee/hoe kan je de drivers het beste verwijderen?

En dan de volgorde of maakt dat niets uit? --> oude drivers verwijderen --> nieuwe kaart erin --> nieuwe drivers installeren.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:18:
[...]

Waarmee/hoe kan je de drivers het beste verwijderen?

En dan de volgorde of maakt dat niets uit? --> oude drivers verwijderen --> nieuwe kaart erin --> nieuwe drivers installeren.
in veilige modus en progsels als drivercleanerpro draaien. en eerst je oude drivers eens verwijderen en daarna nieuwe kaartje er in en installeren die nieuwe drivers :)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Antwoord hierop staat gewoon in de PMG FAQ...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.