Toon posts:

Computershops met betaling op termijn

Pagina: 1
Acties:
  • 629 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb snel een computer nodig, maar zit op dit moment krap bij kas. Ik kan wel wachten tot ik in juni genoeg geld heb, maar ik heb de computer nu nodig.

Daarom ben ik op zoek naar computerwinkels waar het mogelijk is om na een bepaalde periode pas te betalen of in termijnen.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Zijn er meerdere (bijvoorbeeld funtronics) die betalingen per termijn onderstuenen. Dit gaat dan wel via een externe organisatie.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Ik kan je alleen maar vertellen dat je moet oppassen met de zogenaamde "Comfort Card" en soortgelijke bedrijven. Wij hebben ooit een P3 600Mhz gekocht voor €3000 bij Dixons..(toen had ik nog nooit van een hardware store oid gehoord) en mn moeder is nu nog aan het afbetalen... ze betaalt meer rente dan aflossing :X

Of er fatsoenlijke zaken zijn die aan verkoop op afbetaling doen weet ik niet, ik denk dat je altijd behoorlijk aan rente zal moeten betalen om zoiets mogelijk te maken...

Verwijderd

Topicstarter
UltimateB schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:17:
Zijn er meerdere (bijvoorbeeld funtronics) die betalingen per termijn onderstuenen. Dit gaat dan wel via een externe organisatie.
Funtronics is tegenwoordig toch Paradigit? Op hun website kan ik niks vinden over speciale betalingsmogelijkheden.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik ben tot nu toen nog weinig pc zaken tegen gekomen die dit doen. Meesteal zijn het kleine winkeltjes waarvoor zo'n systeem te veel onkosten zou geven.
Kan je geen geld lenen?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

**reclame bericht**

Hoi, ik ben Leen van _____financieringen. Heeft u altijd al die mooi pc willen hebben, koop em dan; je leeft tenslotte maar 1 keer.

**einde bericht**

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Credit card? je bespaart de kosten waarschijnlijk doordat je met een creditcard opeens veel meer keuze hebt waar je het wilt kopen :)

Human Bobby

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:26
Je kunt toch een krediet nemen bij de bank. Lijkt me makkelijker en overzichtelijker dan op afbetaling.

[ Voor 4% gewijzigd door theshatter op 23-03-2006 17:57 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:30

r0b

Justice schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:53:
Credit card? je bespaart de kosten waarschijnlijk doordat je met een creditcard opeens veel meer keuze hebt waar je het wilt kopen :)
Creditcard is geen oplossing voor een lange-termijn lening, de rente is daar gewoonweg te hoog voor.

Je hebt natuurlijk Dell en Apple die dit aanbieden; ik weet alleen niet of ze dit zelf afhandelen of dat het via een organisatie als ComfortCard gaat.

• theshatter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 13:26
r0b schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:57:
[...]

Creditcard is geen oplossing voor een lange-termijn lening, de rente is daar gewoonweg te hoog voor.

Je hebt natuurlijk Dell en Apple die dit aanbieden; ik weet alleen niet of ze dit zelf afhandelen of dat het via een organisatie als ComfortCard gaat.
Op creditcard en krediet van de bank zitten inderdaad een redelijk hoge rente (10%), maar wat ik van de topicstarter begrijp is het maar een tijdelijke situatie.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:21
Ja dat kan... Bij mij ! Voor een leuke rente wil ik best geld aan je lenen hoor ! hehe

maaruuh zie onderstaande link:
20000E voor 32E in de maand.

www.waarismijnlinkje.nl

Succceeessss

Modbreak:dit soort spam is niet gewenst op GoT

[ Voor 25% gewijzigd door Turkish op 24-03-2006 10:58 ]

• roan
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
VerkerkSander schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:00:
Ja dat kan... Bij mij ! Voor een leuke rente wil ik best geld aan je lenen hoor ! hehe

maaruuh zie onderstaande link:
20000E voor 32E in de maand.

www.waarismijnlinkje.nl

Succceeessss
Spam :z Krijg je nou 1ct als ik daar op klik?

[ Voor 7% gewijzigd door Turkish op 24-03-2006 10:43 ]

• J!M!B
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 20:28
Dynabyte doet ook zaken met een credietverstrekker. Je kunt dan relatief goedkoop op afbetaling kopen. Meer daarover staat hier.
Nadeel is dan wel dat je een computer bij dynabyte koopt, die zijn niet erg goedkoop...

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Zoek maar eens naar ervaringen over PrimeLine, dat bedrijf zit achter die termijnbetalingen.

Als je je heel netjes aan de regels houdt is er niets aan de hand, maar je hoeft maar 1 dag te laat te betalen o.i.d. en je bent meteen negatief aangeschreven bij het BKR (negatieve gevolgen voor een hypotheek in de toekomst) en je hebt een boete aan je kont. Om over de 25% rente nog maar te zwijgen.

Neem gewoon een krediet bij de bank, dat is echt de eenvoudigste en goedkoopste(lees: minst dure) oplossing. Dan heb je ook nog alle keuzevrijheid.

[ Voor 7% gewijzigd door real-doc op 23-03-2006 19:28 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Dynacore: valt nog mee!

Er was toch pas 'n man (kanker-patient) die uiteindelijk 30.000 euro betaalde voor 'n home-pc'tje!
Eerst kreeg hij allerlei financieringen en blabla en later werd dit weer teruggedraait. Dan ben je wel zuur!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Daros
  • Laatst online: 23:21
z03m schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 18:05:
[...]

Spam :z Krijg je nou 1ct als ik daar op klik?
Nou nee. Jezus he wat zielig gedrag! en trouwens zie jij een serie nummer ofzo staan wat dan naar mij moet verwijzen.
Probeer gewoon even die jongen te helpen :S damn

Verwijderd

VerkerkSander schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Nou nee. Jezus he wat zielig gedrag! en trouwens zie jij een serie nummer ofzo staan wat dan naar mij moet verwijzen.
Probeer gewoon even die jongen te helpen :S damn
met een lening van 20.000 euro?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit soort vragen over leningen hebben niks met CSL te maken, eerder met WI maar je topicstart is te mager voor een move

geen goed topic/ dicht dus :)

[ Voor 68% gewijzigd door Turkish op 24-03-2006 10:56 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.