Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
hoi allemaal,
ik ben mij aan het orienteren op de mp3 speler markt en heb mijn keus inmiddels toegespitst tussen de Ipod nano en de iaudio G3. Geluidskwaliteit en volume is voor mij het meest belangrijk en uit de verschillende reviews heb ik niet kunnen concluderen welke van de twee hierin het beste uit de bus komt. Kunnen jullie mij hier een helder antwoord op geven? Alvast bedankt

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Een helder antwoord op deze vraag is niet mogelijk. Je noemt namelijk twee topklasse spelers en vraagt naar iets subjectiefs als geluidskwaliteit. De enige manier om hier een antwoordt op te krijgen, is zelf gaan luisteren. Bedenk in dat geval wel of je nog wilt investeren in andere oordopjes of niet. Bij beide spelers bepalen de bijgeleverde oordopjes namelijk de geluidskwaliteit. Deze is namelijk onder het niveau van de speler zelf. Echt vergelijken wil enkel met een goede hoofdtelefoon. Daarvoor wil ik je verwijzen naar Wat zijn goede oordopjes? Deel 7.

Dit topic gaat in ieder geval dicht omdat er geen eenduidig antwoord te krijgen is. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.