Toon posts:

kan geen nieuwe videokaart drivers meer installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou dus daarnet de nieuwe forceware drivers 84.25 installeren. ik dus naar configuratiescherm en dan software en dan de nvidia drivers deïnstalleren. daarna restarten. dan wil ik de nieuwe drivers installeren, ik krijg in het midden van de installatie dan de keuze tss toch doorgaan of installatie beeindigen. ik heb ze al alle 2 gekozen, maar mijn pc zit daarna altijd blokvast.

heb ook al geprobeerd om weer mijn oude forceware drivers van CD-rom te installeren, maar mijn pc blokkeerd ook:s, iemand die hulp weet.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 14:36
heb je ook meerdere versies geprobeerd?
waarom heb je de drivers gedeinstaleerd je kan de nieuwe er gewoon overheen zetten.
werkt het ook niet in veiligemodus?
wat staat er in je configuratie scherm bij je gpu?
zijn alle andere drivers/ windows up to date?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
ja heb meerdere versies geprobeerd, 3 in totaal.
heb eerst geprobeerd om ze erover te zetten, ging niet.
weet niet van veilige modus, maar zal daarmee nog even wachten.
bij configuratiescherm staat er standaarbeeldscherm.
windows is up te date.

Verwijderd

Probeer je DVI kabel op je moederbord te zetten en in de BIOS je Onboard GFX aan te zetten. en de Drivers daarmee aan installeren. dan weer naar je BIOS, PCI Express weer aan en je kabel weer herplaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
het is uiteindelijk toch weer gelukt om de oude drivers van de cd te installeren, maar toch enorm raar dat het maar niet lukt voor die nieuwe.

Verwijderd

Ok dan 8)

Edit: heb je de nieuwe al geprobeerd te installeren zonder je oude te deinstalleren?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 15:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu is het toch gelukt om de nieuwe drivers gewoon over de oude de installeren, ik dacht dat je altijd eerste de oude moest uninstallen.

merci :)
Pagina: 1