Commercieel UT2004 leveldesign?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 14:58
vraagje, zijn er mensen/bedrijven die in opdracht levels ontwerpen voor Unreal Tournament 2004? Het bedrijf waar ik voor werk wilt graag een bepaalde locatie namaken (grote locatie, veel woningen waar je ook in moet kunnen (overigens geen stoffering, etc) beetje realistische texturing en redelijk in verhouding) om te gebruiken voor trainingen, demo's, etc. Waar zou ik kunnen kijken? (gouden gids gaf niets bij 'leveldesign' :-) ).

[ Voor 28% gewijzigd door RobertdeBruin op 23-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Of er speciale bedrijven voor zijn weet ik niet, ik ken wel een goede level designer onder de UT2004 engine (Ingmar Spit aka SasQuatch, lead designer Red Orchestra mod onder de UT2004 engine, heeft de beste maps uit de game ontworpen imho). Misschien kan hij je verder helpen, al denk ik dat hij het te druk heeft met de release van Red Orchestra Ostfront :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:32:
Of er speciale bedrijven voor zijn weet ik niet, ik ken wel een goede level designer onder de UT2004 engine (Ingmar Spit aka SasQuatch, lead designer Red Orchestra mod onder de UT2004 engine, heeft de beste maps uit de game ontworpen imho). Misschien kan hij je verder helpen, al denk ik dat hij het te druk heeft met de release van Red Orchestra Ostfront :)
Hey, dank voor het compliment 8)

Whiplash, check je PM, ik neem even contact met je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nou ballen, geen PM hier :+

Anyway, ik neem even contact op via email.

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:30:
[...]

Hey, dank voor het compliment 8)

Whiplash, check je PM, ik neem even contact met je op.
It's a small world :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk ook met unreal tech bij een nederlandse game developer, dus laat maar wat horen. Mijn contact info vind je op http://www.frankbakker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-04 14:58
Heren, ik was even een tijdje op pad, maar ik zie nu jullie berichten, ik ga jullie beide deze week mailen. Bedankt alvast!
Pagina: 1