Ik wil booten van een SCSI raid controller (Megaraid 1600) en dit werkte uitstekend. Server 2003 geinstalleerd en dit gaf geen enkel probleem. Enkele keren opnieuw opgestart.
Na een halve dag wil de pc echter niet meer opnieuw opstarten.
Pc geeft aan dat er geen bootdevice aanwezig is.
Bios van de pc is correct ingesteld.
Bios van de scsi kaart geeft aan dat de array online is.
Bij het booten wordt echter niet altijd de logisch partitie gevonden. Soms wel, soms krijg ik de melding dat de firmware niet geinitialiseerd kan worden. (Ook dan zijn volgens de bios de schijven gewoon online)
Misschien een raar idee maar kan dit ook een voedingsprobleem zijn? Heb namelijk mijn twijfels bij de voeding. Ga vanmiddag in ieder geval de scsi schijven even met een tweede voeding van stroom voorzien.
Na een halve dag wil de pc echter niet meer opnieuw opstarten.
Pc geeft aan dat er geen bootdevice aanwezig is.
Bios van de pc is correct ingesteld.
Bios van de scsi kaart geeft aan dat de array online is.
Bij het booten wordt echter niet altijd de logisch partitie gevonden. Soms wel, soms krijg ik de melding dat de firmware niet geinitialiseerd kan worden. (Ook dan zijn volgens de bios de schijven gewoon online)
Misschien een raar idee maar kan dit ook een voedingsprobleem zijn? Heb namelijk mijn twijfels bij de voeding. Ga vanmiddag in ieder geval de scsi schijven even met een tweede voeding van stroom voorzien.