Probleem installeren van Godfather

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 09:38
Ik ben eindelijk in het bezit van deze o zo geweldige game:P Maar tijdens het installeren geeft hij de melding dat mijn directx geen 9.0c is terwijl ik daarnet de laatste update voor heb binnengevist. Kan iemand mij aub helpen want vind het zonde om 45 euro weg te gooien :'(

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
djkorpo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:59:
Ik ben eindelijk in het bezit van deze o zo geweldige game:P Maar tijdens het installeren geeft hij de melding dat mijn directx geen 9.0c is terwijl ik daarnet de laatste update voor heb binnengevist. Kan iemand mij aub helpen want vind het zonde om 45 euro weg te gooien :'(
Er staat iets hierover in het Godfather topic

• djkorpo
De tip die daar staat helpt helaas niet :'(

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40
opnieuw opgestart?
heb je van alle drivers de laatste versie?
voldoet je pc aan de systeemeisen?

[ Voor 12% gewijzigd door wouter37 op 23-03-2006 13:21 ]

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• djkorpo
Ik heb nog geen enkel spel gehad wat ik niet kan spelen dus daar kijk ik niet meer naar maargoed hij zou in ieder geval wel moeten installeren.

Verwijderd

Probeer de drivers van je videokaart anders te updaten misschien helpt dit?

• djkorpo
Ik ga het idd maar even proberen. Draai momenteel 3th party drivers maar ze zijn zo lekker snel :'( maargoed, zal dalijk het resultaat even laten weten.

[edit1]
Ik heb zojuist de laatste nieuwe nvidia drivers van de site geplukt. (zag dat ze eindelijk de purevideosupport officieel hebben toegevoegt :D). Maar het heeft helaas geen enkel nut gehad. Tevens heb ik ook nog voor alle zekerheid de dxsetup laten draaien maar die update niks meer :'( De compatibility mode werkt ook al niet, ben ten einde raad :'(

[edit2]
Ik ga nu proberen de installatie files met de hand uit te pakken en kijken hoe dat uitloopt. Ik denk dat het niet veel gaat doen maar niet geschoten is altijd mis. Mocht iemand de registersleutel voor mij uit ze regedit willen vissen ben ik deze zeer dankbaar :D.

[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 23-03-2006 16:00 ]

• wouter37
staat er geen directx versie op de cd-rom ? zo ja installeer die eens dat zou goed moeten gaan

• djkorpo
Die heb ik inderdaad geinstalleerd maar dit mocht ook niet baten. Maar bedankt voor je tip iig :)

[edit]
De hopeloze poging tot het handmatig uitpakken is niet helemaal gelukt, spel starte wel op maar kreeg niks te zien.

[ Voor 40% gewijzigd door Crash op 23-03-2006 16:00 ]

• wouter37
heb je je gpu overgeklokt zo ja probeer het eens op stock speed

• djkorpo
Na het terugzetten van mijn orginele stockspeeds gaf hij weer dezelfde melding. Ik ga nog ff verder neuzen en als ik wat gevonden heb laat ik het wel weten.

[edit]
Ik heb op GOT gelezen dat iemand een soortgelijk probleem met RCT3 had. Deze werd geadviseerd om dx te verwijderen met een tooltje. Het enigste nadeel is is dat je een xp cd moet hebben waar dx8 op staat. Maar ik ben in bezit van een xp versie met ingebakken sp2 dus daar staat dx8 niet op. Is er een andere manier om dx te deinstalleren?

[ Voor 53% gewijzigd door Crash op 23-03-2006 16:01 ]

• djkorpo
Modbreak:Dergelijk posthoer gedrag voortaan aub achterwege laten :{

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 23-03-2006 16:02 ]

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wat helpt is het bestand "AutoRun" op de CD in Windows 2000 compabiliteit modus te zetten. Dan kun je zonder problemen installeren.

Verwijderd

Ik heb een vergelijkend probleem gehad met Battlefield 2. Ging van een ati kaart naar een geforce en BF2 draaide niet meer ook hier door problemen met Directx. Bij mij hielp alleen een nieuwe install van XP. Maar als je niets met je graka hebt gedaan zal het daar niet aan liggen.

• djkorpo
Ik heb nog maar 1 woord. w000000t!! Het werkte inderdaad om de autorun op win2000 te zetten. Had alle bestandjes er al op gezet behalve die. hartelijk dank in ieder geval :D slotje mag erop:D

Verwijderd

Je kan het wellicht ook als volgt oplossen (werkte bij mij). Pak de bestanden uit op je harde schijf. Ga naar de map autorun en open het bestandje "autorun.cfg" met kladblok. Wijzig vervolgens de regel DirectXVersion=9.0c in DirectXVersion=0. Op deze manier wordt de hele DX-versie niet gecheckt en kun je 'm gewoon installeren.

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
djkorpo schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:18:
De tip die daar staat helpt helaas niet :'(
Toch wel dus
djkorpo schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 00:12:
Ik heb nog maar 1 woord. w000000t!! Het werkte inderdaad om de autorun op win2000 te zetten. Had alle bestandjes er al op gezet behalve die. hartelijk dank in ieder geval :D slotje mag erop:D

Verwijderd

ik heb ook problemen met het instaleren van het spel tijdens de setup zegt hij rond 92%: "a problem occured when trying to transfer 'godfather_v4\globalfolder\vehicle.................." ik snap er niks meer van :S

weet iemand mischien wat hier het probleem kan zijn ?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:13:
ik heb ook problemen met het instaleren van het spel tijdens de setup zegt hij rond 92%: "a problem occured when trying to transfer 'godfather_v4\globalfolder\vehicle.................." ik snap er niks meer van :S

weet iemand mischien wat hier het probleem kan zijn ?
corrupte cd.. of download ;)
Pagina: 1