Halloe allemaal,
We zijn op het moment bezig met het vervaardigen van een website waarin een heleboel DIV's gebruikt worden met onclick-events erop als alternatief voor anchors. Dit omdat W3C DIV's met anchors eromheen niet cool vindt wanneer je gebruik maakt van XHTML strict.
Dit is zo ongeveer hoe de code er uit ziet (excl. nutteloze onzin):
Nu is mijn probleem dat in tegenstelling to wat anchors doen heb ik vernomen dat onclick-events de achterliggende URL niet weergeven in de statusbalk onderin het browser-venster, heeft iemand enig idee van hoe hier doorgaans mee wordt omgegaan?
Ik zou blij zijn met enige input..
Voor diegenen onder jullie die vonden dat thread bekend voorkwam..
We zijn op het moment bezig met het vervaardigen van een website waarin een heleboel DIV's gebruikt worden met onclick-events erop als alternatief voor anchors. Dit omdat W3C DIV's met anchors eromheen niet cool vindt wanneer je gebruik maakt van XHTML strict.
Dit is zo ongeveer hoe de code er uit ziet (excl. nutteloze onzin):
code:
1
2
3
4
5
| <div id="myLayer" onclick="window.location='http://www.actionscript.org';">
<p>
Actionscript.org is better then croisants with strawberry marmalade at 9 in the morning
</p>
</div> |
Nu is mijn probleem dat in tegenstelling to wat anchors doen heb ik vernomen dat onclick-events de achterliggende URL niet weergeven in de statusbalk onderin het browser-venster, heeft iemand enig idee van hoe hier doorgaans mee wordt omgegaan?
Ik zou blij zijn met enige input..
Voor diegenen onder jullie die vonden dat thread bekend voorkwam..