1x haupauge 150 mce en 1 x haupauge 500 mce trippelview ?

Pagina: 1
Acties:

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
mijn vraag was of het mogelijk is als je 2 tv kaarten onder windows mce gebruikt of het dan mogelijk is om ten eerste picture in picture te gebruiken en ten tweede of het mogelijk is om 3 x picture in picture te doen ?

heb gezocht op google en got maar kon niets vinden over beide kaarten samen ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-01 14:25
Ik heb zelf een 500MCE, oftwel een dualtuner, en ik heb niet het idee dat er in MCE een functie zit als picture in picture. Mocht dat er wel zijn, hoor ik graag hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen.

(Daarnaast ondersteund MCE volgens mij maar maximaal 2 Tuner, in de MCE versie van Vista zit sowieso wel ondersteuning voor 4 Tuners <--- Ben hier niet 100% zeker van)

Probeer in ieder geval even http://www.xpmce.nl
Een goed forum waar ik veel van op heb gestoken mbt MCE.

[ Voor 14% gewijzigd door P4uluz op 23-03-2006 11:34 ]

• redpen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 22:27
zou het kunnen met een ander programma ?

beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Volgens mij ondersteund mediaportal een hoop tuners, maar ik weet niet of dit trippleview omvat

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 14:28

Willem2

Ω is futile

Ben je bang dat je iets mist ofzo? :) Maar ff zonder gekheid; PiP is leuk, maar ik denk dat de behoefte voor dual PiP niet erg aanwezig is onder consumenten en de kans dus klein is dat ook maar ergens terug te vinden.

Single PiP in MCE of MediaPortal zou idd wel een coole feature zijn maar bestaat voor zover ik weet in MCE iig niet.

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-02 08:49

ranzige pad

kwaaak kwaak

ik vind het persoonlijk helemaal geen rare vraag. Een toepassing zie ik er wel voor, tuner1 -> opnemen, tuner2 -> hoofdkanaal, tuner 3 -> pip. Of het mogelijk is is natuurlijke een tweede.

[ Voor 5% gewijzigd door ranzige pad op 24-03-2006 10:47 . Reden: gaar IBM toesenbord ]

HT & NAS & Inventaris

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 14:25
nee.
mce ondersteunt max 2 tuners

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21
ranzige_pad schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:31:
ik vindhet persoonlijk helemaal geen rare vraag. Een oepassing zie ik er wel voor, tuner1 -> opnemen, tuner2 -> hoofdkanaal, tuner 3 -> pip. Of het mogelijk is is natuurlijke een tweede.
Niet MCE, maar mogelijk wel : CTPvr

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 14:28

Willem2

Ω is futile

ranzige_pad schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 15:31:
ik vindhet persoonlijk helemaal geen rare vraag. Een oepassing zie ik er wel voor, tuner1 -> opnemen, tuner2 -> hoofdkanaal, tuner 3 -> pip. Of het mogelijk is is natuurlijke een tweede.
Das een goeie, niet aan gedacht idd. Maar dan met je wel redelijk wat horsepower in je HTPC hebben, want 1x opnemen en 2x tv aan hebben staan hakt behoorlijk in op je resources... :)

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Pagina: 1