Toon posts:

[XP] Als ik programma open verdwijnt het in de taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: taakbalk, office, openen, opent
Ik heb al heel wat topics doorgezocht, maar niets gevonden wat hier op lijkt.

Als ik een programma open (word, paint, maakt niet uit) dan verdwijnt het in de taakbalk. De plaats waar ik stond om het programma te openen is nog steeds in beeld, bijv. ik klik op winword.exe in de folder c:\program files\office en die folder is nog steeds in beeld. De bedoeling als je een programma opent is dat het voor me gaat werken op de voorgrond natuurlijk. Ik kan het programma wel openen door in de taakbalk te klikken op het "geopende" programma, maar ik wil het iets praktischer hebben.

Ik heb in de taakbalk naar instellingen gezocht, maar geen optie gevonden die hiervoor verantwoordelijk voor zou kunnen zijn. Wie heeft dit ook al eens gehad of weet waardoor dit zou kunnen komen?

Verwijderd

Matched: opent
he, als ik het goed begrijp word je "geopende" programma naar de achtergrond verwezen?
en blijft je folder op de voorgrond staan, en als je een programma opent via start menu?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 11:43 . Reden: OEPS TYPFOUT! ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Geen matches
Kan je in de snelkoppeling even "gemaximaliseerd" aanvinken, en dan kijken als het werkt :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Matched: office, openen
volgens mij gebruikt hij geen snel koppeling,
De plaats waar ik stond om het programma te openen is nog steeds in beeld, bijv. ik klik op winword.exe in de folder c:\program files\office en die folder is nog steeds in beeld.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Matched: openen
Waarom zou je eigenlijk met de verkenner naar c:\program files\etc. willen gaan om daar het programmaatje te openen. Als je nou gewoon via je Start menu werkt dan zou je daar de eigenschappen van de snelkoppeling kunnen aanpassen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Sommige items staan niet in mijn startmenu, feitelijk is dat de vraag ook niet. Als je een programma start (of wat dan ook start) dan komt het op de voorgrond. Waarom dit bij mij niet zo is, dat snap ik niet. Dit wil ik oplossen, liefst zonder "plakmiddel".

Verwijderd

Matched: taakbalk, opent
Is dit probleem reeds opgelost? Of loop je er nog steeds tegen aan? Ik heb namelijk het probleem dat wanneer ik een bestand open (bijvoorbeeld *.xls) dat hij dan ook op de achtergrond opent, waardoor ik eerst op excel in me taakbalk moet klikken (of alt-tab).
Pagina: 1