prolly een stomme vraag maar wat zijn world events? is dat die beroemde diaclone?
Verwijderd
Jullie denken allemaal veel te evil....Skyclad schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:33:
[...]
Je vergeet een optie: Scamming. Drophack of zo gebruiken om items te stelen.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Verwijderd
zit op mijn werk... kan hier alleen op tweakers o.a. en bedrijf geen rekening gehouden met een forum
vandaar
maar zal hier eens later naar kijken dan voor het world events gebeuren. Thnx!
dus je hebt EUR xxx neergelegd voor xxx SoJs bij RPGtraders of eBay ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:36:
[...]
Jullie denken allemaal veel te evil....ben een noob die 6 maanden speelt en na 4 maanden gewoon 60 sojs heeft gekocht? dat ook nog een optie?
Verwijderd
Juistem.... na 4 maanden zoeken naar items en toen een hammer te hebben gehad die overigens wel heel hell aankon was ik het beu naar het zoeken van soj. nog nooit 1 soj zien droppen. hoogste wat ik zelf heb zien droppen was een bk4. die ik nu nog heb overigensHanH schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:52:
[...]
dus je hebt EUR xxx neergelegd voor xxx SoJs bij RPGtraders of eBay ofzo?
Maar als je betaald voor je items is de lol er toch af?
Het is net de kick van het vinden van items...
Maargoed het is idd beter dan hacken i assume...
Verwijderd
\Row schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:08:
True... vinden is ook wel leuk... maar hou meer van PVP
tja, als iemand er geld voor neer wil leggen is dat wat mij betreft primaRow schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:08:
Verwijderd
omg nu wordt ik echt nieuwsgierig hoor.... wat is dat ?? world event?? dat gedoe met hot warm cold server en diaclone ja of nee?HanH schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:27:
[...]
tja, als iemand er geld voor neer wil leggen is dat wat mij betreft prima... Als je toch geld hebt, kan je het net zo goed uitgeven, nietwaar? Ik heb er ook wel eens aan zitten denken... -- kan ik m'n eigen world event maken...
ja.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:38:
[...]
omg nu wordt ik echt nieuwsgierig hoor.... wat is dat ?? world event?? dat gedoe met hot warm cold server en diaclone ja of nee?
Als je je eigen world event maakt nee wow dat is vet, versla je diaclone krijg je je anni, en dan heb je xx aantal sojs aan die stomme clone verspeeld...
Verwijderd
Owhh.. nee zou ik niet doen... kan je beter annis kopenHanH schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:54:
[...]
ja.dclone komt alleen als er genoeg sojs zijn verkocht op de server. Dit kan ladder of non ladder zijn (wat voor game ook). Dclone spawned in alle hell games op die server.
Als iemand wat free stuff wilt whisp me maar *koffietrut
oa:
eth GA
Gore Riders
Draculs
Thunderstroke
oa:
eth GA
Gore Riders
Draculs
Thunderstroke
thnx, als je nog es een keer wat leuks hebt dan hoor ik het welRow schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:04:
oa:
eth GA
Gore Riders
Draculs
Thunderstroke
allemachtig jij blijft ook gewoon spul weggevenRow schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:04:
oa:
eth GA
Gore Riders
Draculs
Thunderstroke
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
... en natuurlijk nooit als ik online ben...McDutch schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:41:
[...]
allemachtig jij blijft ook gewoon spul weggeven
als iemand mf gear kwijt wil....
zoek nog naar normale gloves (heb nu 19%) nieuwe war travs (heb nu 32%) en een 3skills sorc amu met mf
@armageddon_2k1 heb vandaag eff anya op nm gedaan, en onderweg ral amn en ko opgepikt
[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 20-04-2006 19:03 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
grr had ik net darksight en een key of destruction gevonden. Crashed battle.net alles 2 minuten teruggezet
Verwijderd
Wie kan helpen met ubers?
Het hoeft niet vandaag:) maar post anders ff wanneer je kunt zodat ik zo'n beetje weet wanneer ik het niet alleen hoef te doen.
Het hoeft niet vandaag:) maar post anders ff wanneer je kunt zodat ik zo'n beetje weet wanneer ik het niet alleen hoef te doen.
Verwijderd
okee ff een vraag voor de duidelijkheid.
Ik heb een nova sorc. Wat is er nu belangrijker: Faster Cast Rate of Faster Hit Recovery.
Ik heb nu overigens 171% Faster CAST Rate.
Ik heb een nova sorc. Wat is er nu belangrijker: Faster Cast Rate of Faster Hit Recovery.
Ik heb nu overigens 171% Faster CAST Rate.
171% is belachelijk veel hoe heb je dtavoor elkaargekregen
Verwijderd
40% eschutaTrailBlazer schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:33:
171% is belachelijk veel hoe heb je dtavoor elkaargekregen
30% viper
26% spirit
20% arachnid
25% griffon
20% magefist
10% corruption eye amu
----
171%
Met nog 2 ringen zou ik de 191% kunnen halen. En een betere spirit en ik heb 200%

owja nog een wizard spike, die heeft 50%, scheelt weer 10.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 22:48 ]
helaas is hoogste teleport breakpoint op 105% (110% dus), en kan je dus al niet sneller dan 3x zo snelVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:44:
[...]
40% eschuta
30% viper
26% spirit
20% arachnid
25% griffon
20% magefist
10% corruption eye amu
----
171%
Met nog 2 ringen zou ik de 191% kunnen halen. En een betere spirit en ik heb 200%
owja nog een wizard spike, die heeft 50%, scheelt weer 10.
voor spells ken ik alle breakpoints niet.. ik had 'vroegah' een site daarover gezien, maar kan zo 123 niks vinden..
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
zover ik weet is er een breakpoint op 105%. De volgende is 200%.. Maar daar moet ik een Soj voor op offeren om die te bereiken en ik heb die Soj heel hard nodig ivm met ES en Nova, wat mijn 2300 mana letterlijk leeg zuigt!
De Lightning tree gebruikt andere breakpoints dan de andere 2 trees, maar nog altijd heeft tussen de 120 en 19x zitten weinig zin. Pas op 200 of zo bereik je het hoogste BP, dus zou ik als ik jou was gewoon items gaan inruilen om minder FCR maar meer andere dingen te krijgen. FHR is leuk wanneer je veel geraakt wordt, maar dat probeer je zowieso te voorkomen als sorc.
Suggesties om in te ruilen:
Gloves: Bloodfist (40 Life, 30% FHR) of Frostburn (+40% mana)
Belt: Upgraded Nightsmoke. Je verliest wel 1 skill point, maar krijgt 50% damage taken goes to mana! Erg handig om mana weer bij te vullen als je geraakt wordt. Oh, en nog 10 all res.
Belt: Upgraded Nightsmoke. Je verliest wel 1 skill point, maar krijgt 50% damage taken goes to mana! Erg handig om mana weer bij te vullen als je geraakt wordt. Oh, en nog 10 all res.
Verwijderd
Gisteren wat keyruns gedaan met Trailblazer nadat hij het akkefietsje had waarin zijn game 2 minuten terug werd gezet. Eerste keer op nilhatak gebeukt en dood...geen key maar hey wat is dat een unique monarch.... leuk stormshield 
Dit is toch dat shield waar die ongelofelijke extra smite damage op zit die je neit kan zien? +3.75damage per level of zoiets las ik ergens, kan iemand dat bevestigen / ontkennen?
Daarna nog 2 of 3 gedaan en een key gevonden dus ons setje voor dinsdag avond een avondje ubers licht klaar.
Dit is toch dat shield waar die ongelofelijke extra smite damage op zit die je neit kan zien? +3.75damage per level of zoiets las ik ergens, kan iemand dat bevestigen / ontkennen?
Daarna nog 2 of 3 gedaan en een key gevonden dus ons setje voor dinsdag avond een avondje ubers licht klaar.
moet even kijken want het zou kunnen dat ik die key per ongeluk even uit mijn inventory had gehaald en hem ben vergeten op te pakken
Ik zoek wel ff een nieuwe als dat zo is je hebt er in ider geval een stormshield aan overgehouden. Sowieso wil ik no ff verder zoeken naar sleutels heb nu zo belachelijk veel van die andere sleutels dat een 2e setje niet heel lastig moet zijn.
voor mij is het binnenkort ook zover hoor... nog 2 destruction keysVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:09:
Gisteren wat keyruns gedaan met Trailblazer nadat hij het akkefietsje had waarin zijn game 2 minuten terug werd gezet. Eerste keer op nilhatak gebeukt en dood...geen key maar hey wat is dat een unique monarch.... leuk stormshield
Verwijderd
Het zou vanavond kunnen oO ben rond 6 uur online ofzo, je kan me whispen op *sci-scarfaceVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:21:
Graag!Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:21:
Wil wel eens zien hoe dat in zijn werk gaat...
zou wel graag tal's armor willen hebben. Ik heb een ist liggen is dat teveel of is dat het idnerdaad wel waard
HCL is Tal's armor een Ist waard, maar aangezien er minder items verdwijnen op SCL zijn de items daar meestal een stuk minder waard. Waarschijnlijk kan je dus voor Mal of Um het al krijgen.TrailBlazer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:24:
zou wel graag tal's armor willen hebben. Ik heb een ist liggen is dat teveel of is dat het idnerdaad wel waard
is dus SCL. Mis nog wel wat items van die set zoals het wapen en de amu mischien die er ook maar bij zien te regelen
overigens gisteren een Ethereal Arreats face gevonden helaas maar 3% LL is deze nog wat waard. Ik zie maar zelden een act5 merc
overigens gisteren een Ethereal Arreats face gevonden helaas maar 3% LL is deze nog wat waard. Ik zie maar zelden een act5 merc
[ Voor 36% gewijzigd door TrailBlazer op 21-04-2006 09:43 ]
Arreats is nix waard, eth arreats met goede stats wel (lees: pul - um)TrailBlazer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:39:
is dus SCL. Mis nog wel wat items van die set zoals het wapen en de amu mischien die er ook maar bij zien te regelen
Scl: Tals armor = ist
met een beetje geluk krijg je voor ist tals armor en amulet....
Verwijderd
Ik heb Energy Shield he. En volgens mij werkt eerst ES, dus dan pak ik de dmg. En pas kriig xx% dmg taken goes to mana, want dan geen zin meer heeft.Skyclad schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:47:
De Lightning tree gebruikt andere breakpoints dan de andere 2 trees, maar nog altijd heeft tussen de 120 en 19x zitten weinig zin. Pas op 200 of zo bereik je het hoogste BP, dus zou ik als ik jou was gewoon items gaan inruilen om minder FCR maar meer andere dingen te krijgen. FHR is leuk wanneer je veel geraakt wordt, maar dat probeer je zowieso te voorkomen als sorc.
Van Arreat SUmmit:
Nightsmoke: When combined with Sorceress' Energy Shield: The effects of Energy Shield are applied first, then the resulting damages are modified by Nightsmoke. That ability doesn't change how much damage you take at all. It just calculates 50% of however much damage you took and gives you that much mana.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 11:09 ]
in zekere zin toch wel: eerst gaat er x van je mana af, door energy shield. Dan krijg je weer y bij je mana van de damage die nog overblijft... andersom zou juist niet handig zijn imo.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:07:
[...]
Ik heb Energy Shield he. En volgens mij werkt eerst ES, dus dan pak ik de dmg. En pas kriig xx% dmg taken goes to mana, want dan geen zin meer heeft.
Verwijderd
ik snap je punt. Maar mijn ES vangt 95% dmg op hehe. Dus dan blijft er 5% dmg over waarvan 50% naar me mana gaat. Dat kan nooit veel zijn. Denk ik...HanH schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:19:
[...]
in zekere zin toch wel: eerst gaat er x van je mana af, door energy shield. Dan krijg je weer y bij je mana van de damage die nog overblijft... andersom zou juist niet handig zijn imo.
zeg 2,5k damage ofzo, 2250 gaat van je manapool af, blijft 250 over, waarvan 125 naar je mana gaat (met 50% dmg to mana), is procentueel niet zoveel, maar toch elke keer wat... hoe hou jij je manapool vol dan met ES? Misschien is het handiger als je wel eens zonder mana zit, waardoor je ES het niet meer kan opvangen... dan ineens 50% dmg to mana kan best handig zijn denk ik zo.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:52:
[...]
ik snap je punt. Maar mijn ES vangt 95% dmg op hehe. Dus dan blijft er 5% dmg over waarvan 50% naar me mana gaat. Dat kan nooit veel zijn. Denk ik...
Verwijderd
over het algemeen regenerate het redelijk snel bij, zo per 80. Dus ik kan er op wachten. anders ff snel een potion.HanH schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:40:
[...]
zeg 2,5k damage ofzo, 2250 gaat van je manapool af, blijft 250 over, waarvan 125 naar je mana gaat (met 50% dmg to mana), is procentueel niet zoveel, maar toch elke keer wat... hoe hou jij je manapool vol dan met ES? Misschien is het handiger als je wel eens zonder mana zit, waardoor je ES het niet meer kan opvangen... dan ineens 50% dmg to mana kan best handig zijn denk ik zo.
Maar die breakpoints staan toch inverband met damage? Want als ik even me viper magi uit doe, dan gaat het teleporten wel een stuk langzamer

damage? het gaat bij breakpoints (bijv. fcr) om het aantal frames dat je gebruikt om te casten. Hoe minder frames, hoe sneller je cast. Dit gebeurt echter niet op een glijdende schaal, maar trapsgewijs, dusch dmv breakpointsVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:43:
[...]
Maar die breakpoints staan toch inverband met damage? Want als ik even me viper magi uit doe, dan gaat het teleporten wel een stuk langzamer
damage heeft er alleen indirect mee te maken, want zoals je zelf al aangeeft, teleporten werkt er ook mee (en dat is geen damage spell
[ Voor 13% gewijzigd door HanH op 21-04-2006 13:03 ]
Verwijderd
okee... misschien leg ik het verkeerd uit wat ik niet snap/begrijp.HanH schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:02:
[...]
damage? het gaat bij breakpoints (bijv. fcr) om het aantal frames dat je gebruikt om te casten. Hoe minder frames, hoe sneller je cast. Dit gebeurt echter niet op een glijdende schaal, maar trapsgewijs, dusch dmv breakpoints
damage heeft er alleen indirect mee te maken, want zoals je zelf al aangeeft, teleporten werkt er ook mee (en dat is geen damage spell)
we hebben een breakpoint:
105%
200%
Ik zit nu op de 171%.
Nu is die 171% dus redelijk kansloos want ik kan net zo goed 110% hebben..
Maar ik teleport dan dus langzamer! (zo lijkt het iig als ik een aantal items af doe).
Ik cast dan in mijn beleving ook minder snel nova.
Klopt dit? of is dit puur gezichtsbedrog?
Het zou kunnen dat voor verschillende spells verschillende breakpoints bestaan. (ik bedoel eigenlijk: dat is zoVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:21:
[...]
okee... misschien leg ik het verkeerd uit wat ik niet snap/begrijp.
105%
200%
Ik zit nu op de 171%.
Maar ik teleport dan dus langzamer! (zo lijkt het iig als ik een aantal items af doe).
http://zelaron.com/forum/printthread.php?t=32686 hier staat wat leuke info over breakpoints.
het gaat misschien wel minder snel in je beleving (en op het scherm), maar in diablo maakt het niks uit, omdat je evenveel frames per cast hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door HanH op 21-04-2006 13:47 ]
Kijk hier eens:
http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/zauberspeed.php
Het BP voor lightning en chain lightning ligt bij 119 of zo, voor de andere sorc skills bij 105. Daarna moet je 200% hebben om het laatste te halen (voor Lightning en CL is het laatste BP op 195%).
Het is gezichtsbedrog/wishful thinking dat het sneller lijkt, of je 120 of 190 hebt, je teleport met 8 fps, oftewel iets meer dan 3x per seconde (25 frames in een seconde).
Het BP voor lightning en chain lightning ligt bij 119 of zo, voor de andere sorc skills bij 105. Daarna moet je 200% hebben om het laatste te halen (voor Lightning en CL is het laatste BP op 195%).
Het is gezichtsbedrog/wishful thinking dat het sneller lijkt, of je 120 of 190 hebt, je teleport met 8 fps, oftewel iets meer dan 3x per seconde (25 frames in een seconde).
[ Voor 6% gewijzigd door Skyclad op 21-04-2006 13:46 ]
Dit klopt, er zitten wel degelijk meer breakpoints tussen 105 en 200. Met Chain Lightning heb ik er 1 op 117%, en als ik een ring af doe is het ook langzamer. Het verschilt per spell.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:21:
[...]
okee... misschien leg ik het verkeerd uit wat ik niet snap/begrijp.
105%
200%
Ik zit nu op de 171%.
Er wordt wel beweerd dat het er echt maar 2 zijn boven de 100, maar dat klopt gewoon niet. Met Charged bolt 117% halen maakt wel degelijk een verschil. Dus dat is iig 1 skill die afwijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 21-04-2006 13:45 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
oftewel vrij snelSkyclad schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:44:
Kijk hier eens:
Je vergeet Telekenises (of zoietsHanH schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:40:
[...]
zeg 2,5k damage ofzo, 2250 gaat van je manapool af, blijft 250 over, waarvan 125 naar je mana gaat (met 50% dmg to mana), is procentueel niet zoveel, maar toch elke keer wat... hoe hou jij je manapool vol dan met ES? Misschien is het handiger als je wel eens zonder mana zit, waardoor je ES het niet meer kan opvangen... dan ineens 50% dmg to mana kan best handig zijn denk ik zo.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
http://www.battle.net/dia...sorceress-lightning.shtml
Zonder TK is het 2 mana per punt schade.
Met 16 punten in TK is het 1 op 1.
Dus met 20 punten (meer kan niet voor synergies) kunnen die waardes van hem wel kloppen.
Zonder TK is het 2 mana per punt schade.
Met 16 punten in TK is het 1 op 1.
Dus met 20 punten (meer kan niet voor synergies) kunnen die waardes van hem wel kloppen.
Verwijderd
Ik ben dan van plan om vanavond ubers te doen als er wat helpen.
ROnd 6 uur half 7 denk ik dan.
Op ladder (softcore)
Dus als Row en schd ook ladder zijn en dan kunnen graag.
Als er verder nog iemand mee wil doen zou dat leuk zijn aangezien ik met een meteorb sorc ga.
ROnd 6 uur half 7 denk ik dan.
Op ladder (softcore)
Dus als Row en schd ook ladder zijn en dan kunnen graag.
Als er verder nog iemand mee wil doen zou dat leuk zijn aangezien ik met een meteorb sorc ga.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 17:10 ]
voor de ubers moet je eerst m/patriarch zijn of niet?
Verwijderd
nope je moet naar a5 hell kunnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 17:08 ]
Nou ben nu online 
Binnen nu en een uur heb ik de tijd, u roept maar!
*koffietrut
*koffietrut
ik kan je niet wisp'nRow schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:32:
Nou ben nu online
*koffietrut
Verwijderd
K ik maak nou ff game voor ubers.
whisper me @ *P13w132 voor game en pass.
whisper me @ *P13w132 voor game en pass.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 18:06 ]
Verwijderd
Smiten pvp is best grappig eigelijk, je wint alleen niet van hammerdins, en misschien van sorcs ofzo, maar barbs gaan er aan. Lekker life tap casten en rossen maar
Van mij mag je wel een tal set hebben voor ist (mis alleen de belt maar die is cheap)TrailBlazer schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:39:
Verwijderd
ik heb gevonden:
snowclash
verdungo's heart cord
hellslayer
Ik heb nodig:
ko
mal
ber
ist
okay, vergeet de ber even, iemand die dit zo wil ruilen?
edit: eventueel heb ik ook nog een mosers blessed circlet(met 2pdiamonds erin) maar alleen als ik zeker weten een ko + mal kan traden met diegeen.
snowclash
verdungo's heart cord
hellslayer
Ik heb nodig:
ko
mal
ber
ist
edit: eventueel heb ik ook nog een mosers blessed circlet(met 2pdiamonds erin) maar alleen als ik zeker weten een ko + mal kan traden met diegeen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:46 ]
vergeet die mal en ist ook maar hahaVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:38:
ik heb gevonden:
snowclash
verdungo's heart cord
hellslayer
Ik heb nodig:
ko
mal
ber
ist
Btw free stuff
whisp me ! *koffietrut
Ik bewaar het voor je, ik ga nu naar men gf toe dus toedels!
ik heb 1 (ook nog een gele)Row schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:41:
[...]
Ik bewaar het voor je, ik ga nu naar men gf toe dus toedels!
iemmand belang bij full trang ouls? hij gaat alleen compleet eruit. geen losse verkoop
Dan bied ik er een Pul voorVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 21:34:
SCL heb een clean Lightning skiller... voor een pul is tie van de eerste bieder.....
JIPPIE!!!
m'n merc kan eindelijk zijn cv aan..
dus meteen maar eff een wandelingetje in de black march gemaakt. is nu ineens een walk in the park. merc voor de LI's, ik de rest..
dankzij de 199%mf meteen een duriels shell gevonden.
(welliswaar de nOOb-versie (161ed) maar toch)
Heb nu alleen een luxe-probleem.:
- had al een eth elite van 1046def met resist mods erop
- en shaftstop
- en een 4s perfect boneweave (als ik ooit aan Lo kom, voor fortitude)
- en nog een 4s 400+armor met ed-jewels en amethist erin..
voor mezelf heb in enlightning, en die komt niet meer af denk ik
...dus... als iemand iemand iets wil, ik kan altijd runes gebruiken...
m'n merc kan eindelijk zijn cv aan..
dus meteen maar eff een wandelingetje in de black march gemaakt. is nu ineens een walk in the park. merc voor de LI's, ik de rest..
dankzij de 199%mf meteen een duriels shell gevonden.
Heb nu alleen een luxe-probleem.:
- had al een eth elite van 1046def met resist mods erop
- en shaftstop
- en een 4s perfect boneweave (als ik ooit aan Lo kom, voor fortitude)
- en nog een 4s 400+armor met ed-jewels en amethist erin..
voor mezelf heb in enlightning, en die komt niet meer af denk ik
...dus... als iemand iemand iets wil, ik kan altijd runes gebruiken...
[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 22-04-2006 07:55 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
Whisper me vanavond maar even als ik niet reageer is het mijn vrouw die speelt en dan heb je effe pech want die bemoeit zich niet met mijn chars... account name *Mutsaers
waarom verpats je die lightning skiller je hebt zelf een CL sorc
Verwijderd
Is andere eq die ik voor die sorc harder nodig hebTrailBlazer schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 08:50:
waarom verpats je die lightning skiller je hebt zelf een CL sorc
http://www.diabloii.co.uk...ightning_skill_charm_608/
zeggen ze um
edit heb die key of destruction nog
zeggen ze um
edit heb die key of destruction nog
[ Voor 19% gewijzigd door TrailBlazer op 22-04-2006 09:37 ]
die heb ik nog wel liggenVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 08:58:
[...]
Is andere eq die ik voor die sorc harder nodig hebzoals een harlequin crest (+2 skills) dus ik zie het als een economisch verantwoorde trade om dat dinge te traden om zelf iets beters te krijgen
.....
Verwijderd
Hehe Han ... geweldig .. alleen heb nu dus pas 1 pul... heb wel 1 fal , 1 lum, 2 ko om aan te vullen maar geen 2 pul .... nog .....
Trailblazer ... mooi dat je die key nog hebt. Nog een paar en we kunnen een paar weken uberruns doen.
Trailblazer ... mooi dat je die key nog hebt. Nog een paar en we kunnen een paar weken uberruns doen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 10:50 ]
Lol, m'n assassin (lvl 63) zuigt echt hard 
KOmt vooral omdat ik heleeeemaal geen equipment heb, paar rares en wat magic dingen..
Naja, komt vanzelf wel
Heb natalyas shadow wachten voor als ik lvl 73 wordt. Nu ga ik sparen voor Bartucs cut throat, Natalyas Mark en Natalyas boots..
KOmt vooral omdat ik heleeeemaal geen equipment heb, paar rares en wat magic dingen..
Naja, komt vanzelf wel
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
heb een shako liggen voor 1 pul mag je hem hebbenVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 10:48:
Hehe Han ... geweldig .. alleen heb nu dus pas 1 pul... heb wel 1 fal , 1 lum, 2 ko om aan te vullen maar geen 2 pul .... nog .....
Nu voel ik me nog harder n00b ;'( Wilde net m'n Natalyas shadow en perfect gem wisselen van plaats, mer had er niet bij stilgestaan dat mn armor socketed was
nu heeftie +10 to dexterity

haha, noobSolomon schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 13:22:
Nu voel ik me nog harder n00b ;'( Wilde net m'n Natalyas shadow en perfect gem wisselen van plaats, mer had er niet bij stilgestaan dat mn armor socketed wasnu heeftie +10 to dexterity
hey Row ben je online? kunnen we nog ff "traden"
Verwijderd
Kewl zodra ik mijn pul heb van sponsbob krijg jij een whisper van me .... we hebben het wel over ladder hier toch?
ja is ladder, ben nu heel even online....
vanavond wat langer online...
vanavond wat langer online...
wie wil 40 pgs voor een um traden?
[ Voor 80% gewijzigd door Bulls op 23-04-2006 04:03 ]
Is een Barb Warcry skiller wat waard? En een nagelring?
En is het slim om in mn natalyas armor met 3 sockets (heb een nieuwe gekocht
) een runeword te stoppen? Zo ja, welke? Ik dacht misschien aan treachery, die geeft +2 to all assassin skills en +45%IAS. Helaas zitten daar geen resistances op.
En is het slim om in mn natalyas armor met 3 sockets (heb een nieuwe gekocht
[ Voor 4% gewijzigd door Solomon op 22-04-2006 17:39 ]
Warcry skiller is inderdaad wel wat waard, kijk maar in die links met prijslijsten in de eerste post van het topic. Nagelring is als ie 30% is nog wel iets waard, maar niet zo erg veel. Gebruik het liever zelf om te MFen
Runewords kunnen alleen gemaakt worden in 'grijze' of 'witte' armors: Dus alleen Normal/Superior armors, al dan niet Ethereal. Nat's armor is een 'groen' (set) armor, en daar werkt het dus niet in.
Als je zelf punten in Venom hebt gestopt is Treachery niet zo leuk voor Assassin, hetzelfde als je speed skill wil gebruiken (Fade komt in plaats daarvan als het aangaat).
Verder is het inderdaad wel een leuk armor, vooral ook voor bowazons (45% IAS is erg goed, en die venom is ook leuk voor bowazons).
Runewords kunnen alleen gemaakt worden in 'grijze' of 'witte' armors: Dus alleen Normal/Superior armors, al dan niet Ethereal. Nat's armor is een 'groen' (set) armor, en daar werkt het dus niet in.
Als je zelf punten in Venom hebt gestopt is Treachery niet zo leuk voor Assassin, hetzelfde als je speed skill wil gebruiken (Fade komt in plaats daarvan als het aangaat).
Verder is het inderdaad wel een leuk armor, vooral ook voor bowazons (45% IAS is erg goed, en die venom is ook leuk voor bowazons).
[ Voor 12% gewijzigd door Skyclad op 22-04-2006 17:56 ]
Ben nu online...
voor free spul *koffietrut
voor free spul *koffietrut
belt heb ik al wat is je account naam en kunnen we voor morgen rond een uur of 20:00 wat afsprekenRudy_V schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:08:
[...]
Van mij mag je wel een tal set hebben voor ist (mis alleen de belt maar die is cheap)
Verwijderd
iemand hier BB / BT for trade?? laat me svp weten. Ook zoek ik nog een perf Mara30 // CTA6.
Offer 2 sojs voor mara30 // CTA6. Dit betreft non ladder. wat ik offer voor die BB / BT bespreken we dan wel
Offer 2 sojs voor mara30 // CTA6. Dit betreft non ladder. wat ik offer voor die BB / BT bespreken we dan wel
Gebruik peace voor mijn bowazon. Heb geen punten in valk en dan is een gratis LVL 15 valk wel lief =) (lvl 8 valk van harmony en plus skills voor als die van lvl 15 dood is, strafe gebruiken en in notime een lvl 15 weer) en resist voor een bowazon is ook niet misSkyclad schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:55:
Warcry skiller is inderdaad wel wat waard, kijk maar in die links met prijslijsten in de eerste post van het topic. Nagelring is als ie 30% is nog wel iets waard, maar niet zo erg veel. Gebruik het liever zelf om te MFen
Maar idd mis wel wat speed.
Ben nu ook bezig met een barb, een iron barb om precies te zijn.
Probeer zoveel mogelijk defence te krijgen met behulp van sword guard (upgradded, en nog eerst vinden) max block, max resist en hopelijk meer als 30% damage reduce. hopelijk dat ik hier mee stil kan staan nix doen en klappen onvangen die niet aan komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 24-04-2006 09:02 ]
30%
Als je dan toch klappen wil ontvangen is 75% toch veel beter (max dmg reduction die je mag hebben) En die is niet zo moeilijk te halen mbv shaftstop, stormshield en string of ears. DAn zit je al op de 75% ofzo

Heeft geen signature.
Verwijderd
BB 25%dommerick schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:09:
30%Als je dan toch klappen wil ontvangen is 75% toch veel beter (max dmg reduction die je mag hebben) En die is niet zo moeilijk te halen mbv shaftstop, stormshield en string of ears. DAn zit je al op de 75% ofzo
Bedoeling is dat ik helemaal geen klappen ontvang
maar mij moeten missen.
Maar idd 75% zal wel makkelijk te halen zijn, Resist is voor een barb ook niet echt lasting om max te hebben.
Stormshield is toch niet zo duur ?
Sword Guard ook niet.
Heb een eth string of ears
Maar idd 75% zal wel makkelijk te halen zijn, Resist is voor een barb ook niet echt lasting om max te hebben.
Sword Guard ook niet.
SS is ongeveer pul volgens mij.Derr_Hans schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:25:
Bedoeling is dat ik helemaal geen klappen ontvangmaar mij moeten missen.
Sword Guard ook niet.
Verwijderd
Gisteren heb ik een stormshield en een FAL geruild voor een Shako (socketed), zijn er genoeg te vinden iig.
Verwijderd
Een vraag mbt Dmg Reduce en Resistance en Absorb.
Stel je voor je hebt 75 res all in hell en 20 lightning absorb. en 45% dmg reduce. gaat het dan alsvolgt wanneer een lightning sorc je raakt met 10k?:
heb 3k life.
10k dmg komt binnen reduce van 45% = 5500 dmg wat overblijft
75 resall = 25% DMG van 5500 = 1375 dmg wat overblijft
20% Abs = 275 healing
3000 - 1375 = 1625 + 275 = 1.9k life over.
Klopt dit hoe het in zijn werk gaat?
Stel je voor je hebt 75 res all in hell en 20 lightning absorb. en 45% dmg reduce. gaat het dan alsvolgt wanneer een lightning sorc je raakt met 10k?:
heb 3k life.
10k dmg komt binnen reduce van 45% = 5500 dmg wat overblijft
75 resall = 25% DMG van 5500 = 1375 dmg wat overblijft
20% Abs = 275 healing
3000 - 1375 = 1625 + 275 = 1.9k life over.
Klopt dit hoe het in zijn werk gaat?
Damage reduce werkt enkel voor physical damage.
Het is dus 2500 dmg na de res en daarna de absord, weet niet hoe absorb nu juist werkt.
Het is dus 2500 dmg na de res en daarna de absord, weet niet hoe absorb nu juist werkt.
Verwijderd
dus 20% van 2500 = 500 = 3000 - 2500 + 500 = 1k life over.corpseflayer schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:19:
Damage reduce werkt enkel voor physical damage.
Scheelt me 900 dmg...
Physical resistance kan niet boven de 50% komen. Was ooit 75%, maar is verlaagd in 1.09 of 1.10 of zo.dommerick schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:09:
30%Als je dan toch klappen wil ontvangen is 75% toch veel beter (max dmg reduction die je mag hebben) En die is niet zo moeilijk te halen mbv shaftstop, stormshield en string of ears. DAn zit je al op de 75% ofzo
Dit topic is gesloten.