Diablo 2 Classic/LoD: Deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Ik heb een zooi spul over voor redelijke goeiekoop :
alles SCL europe :
Titans revenge
Skin of the viper magi (26 resists)
Gravewand (uniq necro +2 to necro skills wand)
Dwarf star 2x
Buriza 186Enahcned damage

contact me maar ingame... niet als ik als discotrut ingelogt ben..das mijn vrouw namelijk die bemoeit zich hier niet mee.

gamename *Mutsaers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 21:25

M_V

Ik ben weer met een nieuw char begonnen, dit keer een barb. Ik heb er nog nooit eentje gemaakt en het leek me wel leuk voor de afwisseling. Wat is volgens jullie de leukste barb build, liefst eentje die niet TE duur is (dus die niet met runewords met high runes erin pas goed wordt). Ik heb op dit moment al een MF-sorc, een hammerdin, een smiter en een javazon, wat zou daar leuk bijpassen?

Hij is op dit moment level 32 met de complete sigon set aan. Er is nog geen skillpoint ingestopt (act 1 en 2 kon ik zonder problemen doorheen lopen, toen me door act3 4 en 5 laten boosten en gecowd tot level 25).
Anoniem: 32226 schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:44:
Ik heb een zooi spul over voor redelijke goeiekoop :
alles SCL europe :
Titans revenge
Hoeveel ed% en hoeveel lifeleech%? Ethereal?

[ Voor 18% gewijzigd door M_V op 02-04-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

173% ED, 9% LL op die titans en nee niet eth :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
en ik ben weer resticted van b.net:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 09:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

gisteren lilith geprobeerd. Echt geen schijn van kans met een pala sorc en assasin. gewoon geen dmg en dood binnen 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Als je een smiter hebt is het echt andersom, dan heeft lilith geen kans ;)
Ik ben nu een Javalin Ama aan het maken, dus puur gericht op javalin skills, maar ik heb geen flauw idee welke skill ik moet gebruiken voor single boss killer, lightning strike, power strike, charged strike.. Ook de lightning immunes wil ik graag zonder hulp kunnen killen. Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik op de wapenwissel misschien toch maar een buriza moet equipen en dan paar puntjes in guided arrow ofzo voor de immunes en de bosses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Anoniem: 16941 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:06:
Ik ben nu een Javalin Ama aan het maken, dus puur gericht op javalin skills, maar ik heb geen flauw idee welke skill ik moet gebruiken voor single boss killer, lightning strike, power strike, charged strike.. Ook de lightning immunes wil ik graag zonder hulp kunnen killen. Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik op de wapenwissel misschien toch maar een buriza moet equipen en dan paar puntjes in guided arrow ofzo voor de immunes en de bosses...
Goede level 90 amazon:
maxed charged strike
maxed lightning strike
maxed power strike
maxed lightning fury
10 punten in valkyrie
Dan ben je door je punten heen (precies)

Probeer met +skills je valkyrie op 17 te krijgen, dan is hij echt sterk. Geen Buriza equippen, gewoon doodjabben die lightning immunes. Neem een goede Act2 merc, ik heb er eentje met een decrepify unique wapen (naam vergeten) en een harde valkyrie en alle light immunes vallen neer. Zeker als je een Hellfire torch hebt, die doet echt behoorlijk wat fire damage.

Charged strike is de ultieme bosskiller. Powerstrike is net iets harder, maar heeft maar 1bolt, charged strike 12(!!!!) ofzo. Dus dat is 3000*12 (makkelijk te halen op lvl 90 met goedkope gear)= 34000 lightning damage! Als de ventjes die je wilt hebben vrij klein zijn, gaan niet alle 12 erdoorheen (ancients bijvoorbeeld), dan kan je overgaan op powerstrike.

Lightning strike is bugged en klinkt beter dan hij is, niet gebruiken dus!

Ligtning fury kan je gebruiken voor hordes, zelfs met 70% pierce (want je stopt er geen extra points in) gaat het best lekker.

Mijn betrekkelijk goedkoper javazon killt de ancients in een 4 player game met gemak en soloot zonder problemen door Hell. Alleen in de cave van Anya en Diablo's sanctuary heb je het vrij lastig, bij Anya omdat alle beesten daar zo'n beetje light immune zijn, kunnen teleporten (Gloams) en mana burn doen. Bij Diablo zijn ze light immune en doen ze mana burn.

Equip:
Vipermagi
Highlords amu
Ravenfrost
Manald Heal (voor de mana leech)
Titans
Stormshield met Um (zit nog te dubben of spirit niet beter is)
Sandstorm Treks
Thundergod belt
Valkyrie Wing met ed jewel (is handig voor de mana en life leech, niet de absolute dmg die je ermee doet)

Ik gok dat je onder de 1.5 Ist ermee klaar bent.

[ Voor 18% gewijzigd door M_V op 02-04-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Anoniem: 16941 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:06:
als je hier http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=331553 kijkt, kan je lezen dat CS het beste is voor single bosses, doordat alle bolts de boss ook raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820

kan iemand mij ff tomben + cowen tot ik lvl 24 ben plz? Ben nu lvl 19 /w *masih

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ok ik ga een smiter maken. ff en built zoeken iemand tips hoewel ze vast wel ergens in de 27 delen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
TrailBlazer schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:26:
ok ik ga een smiter maken. ff en built zoeken iemand tips hoewel ze vast wel ergens in de 27 delen staan
ook voor een smiterguide kan je op http://forum.diablo.net kijken. Eigenlijk staan daar voor alle chars leuke builds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
TrailBlazer schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:26:
voor builds kijk ik altijd op rpgforums.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm mijn java ama doet het nu best aardig, maar ik gooi nogal hard mijn mana op ondanks titans en manald heal... ik hoop wel dat dit minder erg wordt, gaat nu wel erg hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
ik heb nu twee keer een bieding op herald of zakarum verloren :S. Heeft er iemand nog 1 liggen (een lage ed voor gul + MA skiller oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Anoniem: 16941 schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:57:
Hmm mijn java ama doet het nu best aardig, maar ik gooi nogal hard mijn mana op ondanks titans en manald heal... ik hoop wel dat dit minder erg wordt, gaat nu wel erg hard
maak je toch insight voor je merc die heeft een lvl 16 meditation aura erop zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Idifix schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:49:
[...]

maak je toch insight voor je merc die heeft een lvl 16 meditation aura erop zitten
level 17 zelfs, als je geluk hebt :)

zeg idifix, had jij nu de assa torch van mij gehad? (even ter herinnering voor mezelf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ben nu met mijn ama in hell (lvl 62) Normal en NM ging lekker (Rush door Kwakke) Gister de quest gedaan die ik nog moest (act 5 q2) en ook maar een een NM run er aan geknoopt. (Countess,Andy,Trav,Mephi,River+Chaos+Dia,Act 5 q2,Pindle,worldstone,throne en Baal)

Ging lekker solo'ent.
Tussen door wel ffkes idle geweest (hart in aktie gekeken, jaja) vandaar dat ik jou message niet zag kwakke.

Maar moet meer strenght hebben zit nu op 62 moet meer voor een betere bow (liefst weer 4 sockets superior (%ed) bow voor harmony) Verwacht geen problemen met Act 1 2 in hell maar daarna wel =) doe nu bijna 600 - 1200 damage met een sup. double bow (harmony 218% ed + 12% van superior) en magic arrow lvl 22 + might merc (lvl 61).

Waarom harmony ( niet zo duur =) hoogste rune is Ko ;) en lvl 10 vigor loop ik tenminste door ;)
Heb ook goblin toe (25% crushing blow) aan werkt stukken beter tegen andy mephi dia baal.
Vroeger gooide ik zoiets weg :D

Verbaast me nog steeds hoe leuk het is om met een bowazon te spelen had ik jaren geleden al moeten doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 03-04-2006 12:15 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idifix schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:49:
[...]

Ha, idd daar had ik nog niet aan gedacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
HanH schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:57:
[...]

level 17 zelfs, als je geluk hebt :)

zeg idifix, had jij nu de assa torch van mij gehad? (even ter herinnering voor mezelf ;) )
ja doie HAD ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
hebbie em verkocht? tss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 32226 schreef op zondag 02 april 2006 @ 12:44:

Skin of the viper magi (26 resists)
Dwarf star 2x

contact me maar ingame... niet als ik als discotrut ingelogt ben..das mijn vrouw namelijk die bemoeit zich hier niet mee.

gamename *Mutsaers
Wat wil je voor de viper ?
En voor 1 dwarf ?

offer Pgems ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pgems of een middelgrote rune HEL - LUM ergens. Geef vanavond maar een gil overdag moet ik helaas mijzelf toeleggen op het irritante phenomeen werk :P

Gistern nog een spirit keeper gevonden maar waarschijnljik al verhandeld aan Trailblazer. Anders laat ik nog wel weten oftie ook op het lijstje komt. (+2 to al ldruid skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Deze wel leuke scepter gevonden deze week, iemand interesse voor een ko - lem?

ik vind echt allemaal nèt niet exceptionals :/

Required Level: 42
Required Strength: 103
Durability: 70
Base Weapon Speed: [-10]
+130-160% Enhanced Damage (varies)
Adds 20-45 Damage
+50% Damage To Undead
+2 To Paladin Skill Levels
100% Bonus To Attack Rating
Regenerate Mana 15%
+50 Defense
5% Chance To Cast Level 4 Fist Of Heavens On Striking
+2 To Fist Of The Heavens (Paladin Only)
+4 Holy Bolt (Paladin Only)
+4 To Light Radius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
HanH schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:51:
[...]

hebbie em verkocht? tss ;)
hijs mij gejat

heb btw nog een ravenlore in de aanbieding

+3 elemental skills (druid only)
+7 raven (druid only)
136%ED

[ Voor 27% gewijzigd door Idifix op 03-04-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
je hebt em toch niet proberen te ruilen? via de forums (deze, of van diabloii.net) kan dat nog wel, maar zomaar online kan helaas niet... (ik ben vorige week daardoor een shako kwijtgeraakt, die gast crashte m'n diablo gewoon :( ) die torch heeft me verdorie een mal en een pul gekost en jij laat em jatten...(sorry, niet lullig bedoeld, moest even m'n frustraties kwijt :) )

vanavond weer mensen online? ik ga eerst m'n blizzsorc even levelen (is nu lvl 15 ofzo) en dan misschien weer even verder met m'n furyzon voor cows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

HanH schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:45:
Deze wel leuke scepter gevonden deze week, iemand interesse voor een ko - lem?
Als ik het had dan misschien, is wel een heel leuke scepter z'n Hand of Blessed Light.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
weet iemand wat een arm of leoric kost? mn necro is nu lvl50 en het begint tijd te worden voor een upgrade van mijn gravespine. niet dat ik wat te ruil heb al maar dan kan ik gaan zoeken wat ik ervoor nodig heb.
ow en welk armor is het beste voor een summoner tussen 50-80?

edit:
dit lijkt me wel een leuk armor, weet niet hoe duur een um is?

Bone (Necromancer) 3 Socket Body Armor Sol + Um + Um
15% Chance To Cast level 10 Bone Armor When Struck
15% Chance To Cast level 10 Bone Spear On Striking
+2 To Necromancer Skill Levels
+100-150 To Mana (varies)
All Resistances +30
Damage Reduced By 7

[ Voor 39% gewijzigd door Yokidrink op 03-04-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
HanH schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:09:
[...]

je hebt em toch niet proberen te ruilen? via de forums (deze, of van diabloii.net) kan dat nog wel, maar zomaar online kan helaas niet... (ik ben vorige week daardoor een shako kwijtgeraakt, die gast crashte m'n diablo gewoon :( ) die torch heeft me verdorie een mal en een pul gekost en jij laat em jatten...(sorry, niet lullig bedoeld, moest even m'n frustraties kwijt :) )

vanavond weer mensen online? ik ga eerst m'n blizzsorc even levelen (is nu lvl 15 ofzo) en dan misschien weer even verder met m'n furyzon voor cows :)
nee wou hem naar men pala doen voor de resist maar die gast was niet echt betrouwbaar :( en het was niet een random gast en ik heb die torch bij de wp van world stone lvl 2 in een hoek gelegd hij wou blijkbaar een baal run doen en zag hem liggen en jatte hem: :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Idifix schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:19:
[...]

nee wou hem naar men pala doen voor de resist maar die gast was niet echt betrouwbaar :( en het was niet een random gast en ik heb die torch bij de wp van world stone lvl 2 in een hoek gelegd hij wou blijkbaar een baal run doen en zag hem liggen en jatte hem: :(
oww, dat is lullig ja... als je nog eens iets wil mulen, whisper je maar even, maak ik zo een game voor je (met password).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
MetalfanBlackness schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:09:
[...]

Als ik het had dan misschien, is wel een heel leuke scepter z'n Hand of Blessed Light.
als je iets anders leuks hebt, mag je em hebben hoor, bij mij neemt ie alleen maar ruimte in.

even voor de referentie: ik heb een ama: voor lightning fury en charged bolt, twee sorceresses: meteorb en een blizzard, een smiter/ zealer (heeft alleen nog armor en HoZ nodig...).

Roep maar iets leuks, mag je em zo hebben (als het niet ko - lem is, is dat niet echt een probleem, zoals je misschien al begrepen had heb ik een assa torch aan idifix gegeven voor niks (ook al had ik er mal pul voor betaald :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
HanH schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:21:
[...]

oww, dat is lullig ja... als je nog eens iets wil mulen, whisper je maar even, maak ik zo een game voor je (met password).
dr was niemand anders online

En ik kan vanavond ook gecowd worden mijn sorc is ook lvl 15

moet eerst geboost worden en dan nog lvl 20 worden

[ Voor 9% gewijzigd door Idifix op 03-04-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109248

ik heb nu deze helm:
Afbeeldingslocatie: http://xs75.xs.to/pics/06141/amahelm.JPG

Wat kan ik hier indoen als ik hem socket? 15ias/40ed jewel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154180

Ik zou er niet zo'n duur jewel in doen.
Daarvoor zijn die andere mods te slecht.
Ik zou gaan voor resist life of ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165137

ok weet iemand nog goede fora voor traden van items??

HCL europe natuurlijk voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Anoniem: 165137 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:53:
ok weet iemand nog goede fora voor traden van items??

HCL europe natuurlijk voor mij :).
http://forums.diabloii.net/ beviel mij prima..

edit heb m'n sorc al naar act 5 lvl 28 gebracht, maar moet nog eff door naar 45 om de +3lightning skills amu te kunnen dragen... dan begint het al aardig wat te worden. hij (zij) heeft al een mageplate (normal/260def) en een 4s staff voor memory. moet alleen nog eff de runes. btw al wel een Ko van hell countess afgetroggelt

...zooo, eff wat baalruns gedaan. lvl 45; doe nu 2-1456 lightning dam :)
nog eff doorsparen voor de 5K :P

[ Voor 49% gewijzigd door kwakke01 op 04-04-2006 00:46 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Idifix schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:19:
[...]

Uhm... De meest gebruikte WPs zijn in Act 5 de eerste en laatste, en de laatste wps in act 1, 3 en 4... (En Stony voor cow runners) Als je iets wilt laten vallen om het naar een ander char over te zetten zijn dat wel de domste plekken die je kan bedenken.

Zit de rest in act 5? Drop het ofwel in act 1 town buiten zicht van iemand die daar de game binnenkomt (bijvoorbeeld links of rechtsbovenin achter een muurtje), of bij weinig gebruikte WPs. Act 1 Jail in non-act 1 games, act 2 halls of the dead in Nm of Hell games, act 3 Great Marsh, Act 5 WP 2 (die tussen Frigid Highlands en Crystalline Passage in).

@Pattt: Ik trade op het forum van Indiablo.de.

P.S. Laat in de avond spelen terwijl je erg moe bent is niet een goed idee... Zowel mijn gisteren nieuw gestarte bowazon (nu level 50) en mijn level 80 Poisonmancer hebben het even moeilijk gehad toen ik de eerstgenoemde door Nm aan het rushen was met laatstgenoemde... De Merc van mijn Poisonmancer ging dood tegen Diablo (castte mijn golem per ongeluk aan de verkeerde kant), waardoor ik opeens geen mana regen meer had. Kon ook niet even terug om te reviven aangezien mijn bowazon maar iets boven 0 fire res had, ook net boven 0 cold res, en negatief lightning res :D

Vervolgens kom ik bij Ancients en ben ik ze bezig te slopen wanneer me opeens opvalt dat ik er terwijl ik er 1 dood heb er ook nog maar 1 aan het bevechten ben... De axe ancient was te ver gesprongen, en zag de merc/Valkyrie van mijn bowazon... Dus toen moest ik opeens terwijl die om mijn bowazon rondjes aan het springen was en de andere (vergeet altijd welke van de 2 fire enchanted is, gelukkig is dat dus niet de axe barb ;) ) ook nog leefde op en neer switchen tussen de windows om mijn bowazon verder weg te zetten. Toen ik ze beide dood had keek ik naar mijn bowazon, en die was helemaal geen leven kwijtgeraakt... Dodge had op alle aanvallen gewerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Skyclad schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:41:
[...]
mijn bowazon maar iets boven 0 fire res had, ook net boven 0 cold res, en negatief lightning res :D
:D ja het is lastig voor een bowazon om die resist om hoog te krijgen.
Zelf heb ook fire resist van net boven de 0 iets van 7 =)

Alleen lightning 67% rest laaaaaag =)

Voor mij is het SCL maar HCL is het wel belangrijker natuurlijk.
In hell is het helemaal drama met de resist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:56:
[...]

:D ja het is lastig voor een bowazon om die resist om hoog te krijgen.
Zelf heb ook fire resist van net boven de 0 iets van 7 =)

Alleen lightning 67% rest laaaaaag =)

Voor mij is het SCL maar HCL is het wel belangrijker natuurlijk.
In hell is het helemaal drama met de resist ;)
Ga denk ik voor de kritieke stukken M'avina's set nemen 'on switch'. Dat is meteen al +100 all res.

Trouwens, als je iets zieks wilt zien op trade gebied:

Een perfecte 20/20/10 Anni: http://forum2.ingame.de/d...53847&t=7144#post15453847

Huidige bod:

20 ISTs
3/20 Blitz Eshuta
20/20 Assa Torch
Anni mit medium stats
Ring 10%FCR / 20 Str /27% FRes /27% Coldres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Moet eerst 30 dagen Ladder modus of 60 dagen normal modus active zijn. ben net 1 week lid ;)
Anders screenshot ;)

BTW wat kost zo'n mavina set ?

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 04-04-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:24:
Moet eerst 30 dagen Ladder modus of 60 dagen normal modus active zijn. ben net 1 week lid ;)
Anders screenshot ;)

BTW wat kost zo'n mavina set ?
geen idee, maar ik heb nog wel een armor voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als jij hem niet kan gebruiken en zeg nou Roy hier je mag hem hebben dan zal ik je wel ffkes contacten ;)

anders PGems nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:45:
Als jij hem niet kan gebruiken en zeg nou Roy hier je mag hem hebben dan zal ik je wel ffkes contacten ;)

anders PGems nodig :D
haha, ik heb al superveel weggegeven de laatste week :). Maar wat mij betreft mag je em hebben. Als je dan maar aan me denkt als je nog iets leuks vindt ;)

ben ws donderdagochtend vroeg (+- 7.30 tot 8.00) en donderdagavond pas weer online. En dan zaterdag de hele dag :P whisper maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:29:
[...]

haha, ik heb al superveel weggegeven de laatste week :). Maar wat mij betreft mag je em hebben. Als je dan maar aan me denkt als je nog iets leuks vindt ;)

ben ws donderdagochtend vroeg (+- 7.30 tot 8.00) en donderdagavond pas weer online. En dan zaterdag de hele dag :P whisper maar.
Consider it done.
Waar moet ik aan denken als ik aan jou denk :Y)
Item wise dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:31:
[...]

Consider it done.
Waar moet ik aan denken als ik aan jou denk :Y)
Item wise dan ;)
zoek nog: skullders, witchwild string, HoZ (^_^), leuke ama gloves (furyzon).

Verder niet zo veel :)

Ik ga donderdag m'n crescent moon maar eens maken voor m'n zealer/ smiter :) in een phase blade, dus ben benieuwd... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Crescent Moon PB is erg leuk als Zealot, had dat toen dat runeword nog niet zo lang uit was ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Skyclad schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:21:
Crescent Moon PB is erg leuk als Zealot, had dat toen dat runeword nog niet zo lang uit was ook.
ja, twee enorm sterke mods: CTC static (voor bosses en crowds) en CTC chain lightning (voor crowds). super gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ik zie hier eigenlijk helemaal niemand die Barb speelt. Ik heb het zelf ook nooit echt wat gevonden, maar ben nu toch maar eens begonnen. Probleem is dat die Barbs allemaal retedure runewords (2s BOTD van 8 Ist per stuk enzo). Ik vind het op zich wel leuk om eens uit te proberen, maar zoveel geld heb ik niet. Is er geen mogelijkheid om een Barb te maken voor weinig geld? Zo ja, wat voor Barb wordt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Rudy_V schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:05:
Ik zie hier eigenlijk helemaal niemand die Barb speelt. Ik heb het zelf ook nooit echt wat gevonden, maar ben nu toch maar eens begonnen. Probleem is dat die Barbs allemaal retedure runewords (2s BOTD van 8 Ist per stuk enzo). Ik vind het op zich wel leuk om eens uit te proberen, maar zoveel geld heb ik niet. Is er geen mogelijkheid om een Barb te maken voor weinig geld? Zo ja, wat voor Barb wordt dat dan?
ik heb een tijdje een WW barb gespeeld, maar dat is toch niet echt iets voor mij...op een gegeven moment kreeg ik gewoon niets meer makkelijk dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Ik probeer een Magic Find Barbarian te maken, maar ik heb altijd moeite om me aan de guide te houden, dus hij wordt weer gemaakt op mijn eigen manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:28:
[...]

ik heb een tijdje een WW barb gespeeld, maar dat is toch niet echt iets voor mij...op een gegeven moment kreeg ik gewoon niets meer makkelijk dood :)
Enigste nut voor een barb voor mij is een MF barb al heeft hij niet voldoende Killing power.

2x ali baba enzo + Item find skill
Als monsters levend zijn MF en als je de bodys onderzoekt naar items.

Wil hier ooit ook eentje voor maken.

Zelfde gedachte metal =)

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 04-04-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 13:39:
[...]

Enigste nut voor een barb voor mij is een MF barb al heeft hij niet voldoende Killing power.

2x ali baba enzo + Item find skill
Als monsters levend zijn MF en als je de bodys onderzoekt naar items.

Wil hier ooit ook eentje voor maken.

Zelfde gedachte metal =)
Item find, hoe werkt dat ook alweer? elk monster nog een keer klikken voor een item? werkt dat echt voor uniques etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Zo ver ik begrepen heb is het pas in de hogere levels dat je echt leuke items vind ook is het belangrijk dat je hireling ook een hoge MF heeft, zodat deze als bnous op jouw MF percentage worden gebruikt.

Hier een linkje om er veel over te lezen: http://strategy.diabloii.net/news.php?id=495

[ Voor 19% gewijzigd door MetalfanBlackness op 04-04-2006 13:56 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
heeft er iemand zin om keys te farmen a.s. zaterdag? We kunnen met z'n drieen tegelijk countess/ summoner en nihlatak runnen en dan nieuwe game :) leek me wel een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik heb net een BO/Jump Barb (opnieuw) gemaakt, met Arreat, 2 Warcries amulet, dual spirit zwaard, Vipermagi skin, en om zelf te kunnen vechten een Oath eth Balrog Blade en Spirit Ward met Pdiamond erin. Max res op Hell, en ook al kan hij niet echt snel slopen, hij is goed als support char (niet geweldig hoge BO, maar Jump zorgt dat bijna niets meer terug vecht :D )

Je kan ook een ander wapen kiezen, of als je alleen maar in een party speelt zelfs zonder echt wapen spelen.

Warcry barbs zijn ook nog redelijk populair, maar daar vertrouw ik mijn link niet genoeg voor. Thrower barbs zie je af en toe, WW/Frenzy barbs maar zelden op HCL, ook al zijn die op SCL nog best speelbaar als je maar genoeg AR hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Yokidrink schreef op maandag 03 april 2006 @ 15:13:
weet iemand wat een arm of leoric kost? mn necro is nu lvl50 en het begint tijd te worden voor een upgrade van mijn gravespine. niet dat ik wat te ruil heb al maar dan kan ik gaan zoeken wat ik ervoor nodig heb.
ow en welk armor is het beste voor een summoner tussen 50-80?

edit:
dit lijkt me wel een leuk armor, weet niet hoe duur een um is?

Bone (Necromancer) 3 Socket Body Armor Sol + Um + Um
15% Chance To Cast level 10 Bone Armor When Struck
15% Chance To Cast level 10 Bone Spear On Striking
+2 To Necromancer Skill Levels
+100-150 To Mana (varies)
All Resistances +30
Damage Reduced By 7
Ik heb nu de TO-gear compleet, en daar zitten leuke set-stats op (zie post pg#13) bij 3items krijg je ovg al de fireball/wall extra's; altijd leuk voor erbij..

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:49
Net ff 3 trap skillers er bij getrade, zit nu helemaal vol :D (tenminste, als ik ze gemuled heb naar m'n trapsin).

Nu nog een HotO :) Helaas was er vanavond niemand die er 1 had naar mijn games gekomen :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Angeloonie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:42:
Net ff 3 trap skillers er bij getrade, zit nu helemaal vol :D (tenminste, als ik ze gemuled heb naar m'n trapsin).

Nu nog een HotO :) Helaas was er vanavond niemand die er 1 had naar mijn games gekomen :/
moet je die niet kopen via ebay :+

hcl moet ik ook nog steeds een keer proberen, maar mijn eerste 3 chars gingen allemaal snel dood ;) dus ben ik het wel een beetje beu geraakt :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister weer eens een NM run gedaan (geen MF heb namelijk nix ;)) en bij durance lvl 2 een grand charm gevonden.

Na het indentify bij cain (vol verwachting klopt mijn hart) een Skiller.
Maar dan wel van een Barb en een mastery skiller (alleen skill geen resist of life erbij)

Wat kan zoiets op gaan leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:03:
Gister weer eens een NM run gedaan (geen MF heb namelijk nix ;)) en bij durance lvl 2 een grand charm gevonden.

Na het indentify bij cain (vol verwachting klopt mijn hart) een Skiller.
Maar dan wel van een Barb en een mastery skiller (alleen skill geen resist of life erbij)

Wat kan zoiets op gaan leveren ?
hooguit 15 pgems helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
HanH schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:40:
[...]

hooguit 15 pgems helaas..
dat zou ik er nooit voor geven. of het moeten meerdere skills zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
dacht al yay een skiller.
shit barb skiller =)

Barb skillers gaan niet voor super veel de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
dommerick schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:42:
[...]

hcl moet ik ook nog steeds een keer proberen, maar mijn eerste 3 chars gingen allemaal snel dood ;) dus ben ik het wel een beetje beu geraakt :D
Je moet gewoon iets anders leren spelen. Niet zoals je toen deed als laag level die een rush krijgt voor je skeletjes uit naar Meph toe rennen... Daar is die bolt attack toch wat te dodelijk voor. Als ik mijn eigen newbies rush zet ik ze altijd daar in die kamer links van het midden, in de rechter bovenhoek. De enige manier waarop ze daar geraakt kunnen worden is met Blizzard, dus zolang ik zorg dat mijn merc tussen mij en Meph zit en ik te ver van de newbie af zit om blizzard op ons beide te gooien valt Meph gewoon braaf dood neer.

Zoals je ook bij Cow runs niet te ver voor de runner uit wilt rennen, voor het geval die oponthoud krijgt en jij opeens ingesloten wordt door koetjes.

Wat je kan doen is eerst een ranged char maken (sorc/javazon/bowazon) zodat je niet meer zo erg de neiging hebt naar voren te rennen, of een char maken wat gemaakt is voor teamen en wat niet vaak zelf vecht, zoals een auradin of een Jump/BO barb.

Amazon is misschien wel een aardig idee aangezien je 2 tanks hebt (max Valkyrie als je HC speelt), en nog je Decoy om te verkennen. Met Javazon kan je ook nog een schild dragen voor redelijke resists, maar dan moet je wel een zooi pgems in cow runs verzamelen om Titan's te nemen. Bowazon heb ik een hele zooi verschillende boogjes voor liggen, en op level 15 kan je een Raven Claw gebruiken met Enchant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:43:
[...]

dat zou ik er nooit voor geven. of het moeten meerdere skills zijn.
meerdere skills? op een skiller charm zit altijd maar 1 skill. Barb skills zijn nu eenmaal niet heel hoog gewaardeerd, behalve combat geloof ik. Paladin defensive skills zijn ook niet gewaardeerd...

nou ja, punt is duidelijk denk ik: er zijn een aantal skillers die wat waard zijn (tot um zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:23:
[...]

meerdere skills? op een skiller charm zit altijd maar 1 skill. Barb skills zijn nu eenmaal niet heel hoog gewaardeerd, behalve combat geloof ik. Paladin defensive skills zijn ook niet gewaardeerd...

nou ja, punt is duidelijk denk ik: er zijn een aantal skillers die wat waard zijn (tot um zelfs).
Als ik een KO en SOL voor kan krijgen ben ik tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
dommerick schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:42:
[...]

Slet :>

Ga het straks weer proberen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820

HanH schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:23:
[...]

Barb warcry skillers (clean) zijn Um ^^

Ik ben nu met een barb bezig wordt een frenzy/bo barb. Met de nadruk op bo want ik ga hem als "cta" voor me hammerdin gebruiken :P Word wel lache lvl ~52 bo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Anoniem: 126820 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:34:
[...]

Barb warcry skillers (clean) zijn Um ^^
ja, dat is ook zo ja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 23:29

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik speel sinds kort ook D2: LoD maar snap geen ruk van wat jullie zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Booth schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:06:
Wij vinden jou ook lief :>

Wat snap je niet dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
iemand zin om wat baal runs (hell) te doen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:49:
Zodra ik in act 5 ben op hell wil ik wel meedoen, probleem is ben net pas in act 1 quest 3 (cain).

Gister met Kwakke en M.F.B. gespeeld door NM geeindigd in act4 =) door tijd gebrek geen act5 gehaald. ( althans ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:05:
[...]

Zodra ik in act 5 ben op hell wil ik wel meedoen, probleem is ben net pas in act 1 quest 3 (cain).

Gister met Kwakke en M.F.B. gespeeld door NM geeindigd in act4 =) door tijd gebrek geen act5 gehaald. ( althans ik ;) )
nou, ik vind het geen probleem om je even te helpen hoor (als er nog wat mensen meedoen, ik heb of een redelijk sterke zealer/ smiter, maar geen teleport, of een wat minder sterke (op hell dan) meteorb, maar met teleport...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Booth schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:06:
Als je ook online via battle.net speelt en je geeft de naam van je account, dan kan ik deze toevoegen aan de diablo2 GoT speler lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:21:
[...]

nou, ik vind het geen probleem om je even te helpen hoor (als er nog wat mensen meedoen, ik heb of een redelijk sterke zealer/ smiter, maar geen teleport, of een wat minder sterke (op hell dan) meteorb, maar met teleport...)
Dat zou prettig zijn.

Als ik online ben vanavond dan massage ik je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 16:15
Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta:

Accountnames:
-Atomiaz SCNL en SCL
-Atomiaz2 SCL

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Derr_Hans schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:30:
[...]

Dat zou prettig zijn.

Als ik online ben vanavond dan massage ik je wel.
massage me maar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

Als er vanavond een gezamelijke hell baalrun plaatsvind laat ik me ook wel even zien :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

gezamelijke hell baalrun, leuk, ik zal me dan ook maar laten zien als daar nog ruimte voor is :)

probeer ik voor vanavond mn sorc nog daarheen te krijgen, anders loop ik met een werebear rond

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
McDutch schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:45:
gezamelijke hell baalrun, leuk, ik zal me dan ook maar laten zien als daar nog ruimte voor is :)

probeer ik voor vanavond mn sorc nog daarheen te krijgen, anders loop ik met een werebear rond
ik help roy (derr_hans) ook nog met zijn char door a2-5 heen vanavond, als je wil mag je mee :) (en als er mensen zijn die willen helpen: graag :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ook wel mee mijn paladin zit in act 5 maar moet de ancients nog doen ... dus daar kan ik wel effe helpen voor de rest rost die paladin bijna overal zonder al teveel problemen heen.
Dus als ik online ben doe ik mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Anoniem: 32226 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:18:
Ik wil ook wel mee mijn paladin zit in act 5 maar moet de ancients nog doen ... dus daar kan ik wel effe helpen voor de rest rost die paladin bijna overal zonder al teveel problemen heen.
Dus als ik online ben doe ik mee.
dan doe je lekker mee met Roy, McDutch en mij :), doen wij de ancients voor je :P (daarvoor haal ik m'n smiter, met CB/ DS en een crescent moon PB zijn ze zo dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik kan ook nog wel ff helpen hoor, zeg maar een tijd. :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
FrostXL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:05:
Ik kan ook nog wel ff helpen hoor, zeg maar een tijd. :)
20.15 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Ik wil wel helpen, maar dat gaat nog niet echt. ben met m'n nerco nu net 76, en doe met bone spear net aan 1000Dam. kan wél assisteren met decript, lower en eventueel met CE.

oh ja, kan ook nog 8 revives leveren...

kweet alleen nog niet of ik het ga redden vanavond.

@roy, ik ben idd ook gestopt :( moest er weer om 06:00 uit en dat hou je geen weken achter elkaar vol hé ;)

als iemand nog een lightning 4s stok vindt(voor memory) voor m'n sorc; vasthouden hoor!! heb nu spire of lazerus, maar als ik eenmaal weer een 4s pole heb, kan ik (weer) insight maken en heb ik de extra regen niet meer nodig.

drop zelf regelmatig ama spullen die ik zelf nooit ga gebruiken in mulegames(MFB, ;) ) zoals bogen en amu's

als iemand btw nog een 2s wand heeft met +bone spear/spirit erop, dan houdt ik me aanbevolen.

Tevens mensen die dol+io (of 2 keer dol/io) willen ruilen voor Ko :o kan ik White maken.

ps. zit op act 1 /countess gedaan en heb wp cath2 al.. (hell of course)

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 06-04-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:20:
[...]

Ik wil wel helpen, maar dat gaat nog niet echt. ben met m'n nerco nu net 76, en doe met bone spear net aan 1000Dam. kan wél assisteren met decript, lower en eventueel met CE.

@roy, ik ben idd ook gestopt :( moest er weer om 06:00 uit en dat hou je geen weken achter elkaar vol hé ;)

als iemand nog een lightning 4s stok vindt(voor memory) voor m'n sorc; vasthouden hoor!! heb nu spire of lazerus, maar als ik eenmaal weer een 4s pole heb, kan ik (weer) insight maken en heb ik de extra regen niet meer nodig.

drop zelf regelmatig ama spullen die ik zelf nooit ga gebruiken in mulegames(MFB, ;) ) zoals bogen en amu's

als iemand btw nog een 2s wand heeft met +bone spear/spirit erop, dan houdt ik me aanbevolen.

Tevens mensen die dol+io (of 2 keer dol/io) willen ruilen voor Ko :o kan ik White maken.
Heb wel een io voor je.
Als ik zo'n wand vind, dan mag je hem hebben =)
Zelf zonder sockets dan kan je ze er zelf in maken met act 5 quest 1.

en idd moest er vanochtend om 7:00 uit =) klote werk haha.

Mocht je een amu tegen komen met skills voor ama + resist =) voornamelijk fire lightning ?
Of een circlet of zo met ama skills (geen java liefst passive - bow mag ook offcourse)
Of een matriachal bow met +2 a 3 skills ;) Superiour is natuurlijk beter en 4 sockets is helemaal fijn.
(bow 4s alleen is al een mal geloof ik, ken ik nooit betalen :D )

Drop ze dan in mijn stash ;)

Ziet er naar uit dat het vanavond voor mij geen diablo in zit.
Te horen gekregen dat we visite krijgen, stomme ouders komen altijd als ik door hell heen wil :( ;)
Wellicht de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
kwakke01 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:20:
[...]

oh ja, kan ook nog 8 revives leveren...

ps. zit op act 1 /countess gedaan en heb wp cath2 al.. (hell of course)
doe gewoon lekker mee als je er bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:33:
[...]

Heb wel een io voor je.
Als ik zo'n wand vind, dan mag je hem hebben =)
Zelf zonder sockets dan kan je ze er zelf in maken met act 5 quest 1.

en idd moest er vanochtend om 7:00 uit =) klote werk haha.

Mocht je een amu tegen komen met skills voor ama + resist =) voornamelijk fire lightning ?
Of een circlet of zo met ama skills (geen java liefst passive - bow mag ook offcourse)
Of een matriachal bow met +2 a 3 skills ;) Superiour is natuurlijk beter en 4 sockets is helemaal fijn.
(bow 4s alleen is al een mal geloof ik, ken ik nooit betalen :D )

Drop ze dan in mijn stash ;)

Ziet er naar uit dat het vanavond voor mij geen diablo in zit.
Te horen gekregen dat we visite krijgen, stomme ouders komen altijd als ik door hell heen wil :( ;)
Wellicht de volgende keer.
.. heb al en keer een 2skills ama circlet weggegooid, om van bogen maar niet te spreken.

'k zal ze wel proberen vast te houden, maar ik zit altijd zo snel vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

dan laat ik me ook wel ff zien als ik nog een boost krijg voordat we gaan baalrunnen ^^

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
HanH schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:49:
ik doe mee met men sorc:P

gister boost gehad door hell valt eruit de HF een IST rune ikke blij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik zou ook wel mee willen doen met die baalruns maar kan vanavond helaas niet.
Mijn hammerdin heeft nog 72 miljoen exp nodig voor lvl 95 :P

En dan ga ik met een rebuild beginnen, een base strength build zou mogelijk moeten zijn met de spullen die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 23:29

Booth

¯¯¯¯¯¯

Angeloonie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:09:
[...]

Wij vinden jou ook lief :>

Wat snap je niet dan? :)
Ok komtie :D
kwakke01 schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:00:
[...]

http://forums.diabloii.net/ beviel mij prima..

edit heb m'n sorc al naar act 5 lvl 28 gebracht, maar moet nog eff door naar 45 om de +3lightning skills amu te kunnen dragen... dan begint het al aardig wat te worden. hij (zij) heeft al een mageplate (normal/260def) en een 4s staff voor memory. moet alleen nog eff de runes. btw al wel een Ko van hell countess afgetroggelt

...zooo, eff wat baalruns gedaan. lvl 45; doe nu 2-1456 lightning dam :)
nog eff doorsparen voor de 5K :P
Skyclad schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:01:
[...]

Ga denk ik voor de kritieke stukken M'avina's set nemen 'on switch'. Dat is meteen al +100 all res.

Trouwens, als je iets zieks wilt zien op trade gebied:

Een perfecte 20/20/10 Anni: http://forum2.ingame.de/d...53847&t=7144#post15453847

Huidige bod:

20 ISTs
3/20 Blitz Eshuta
20/20 Assa Torch
Anni mit medium stats
Ring 10%FCR / 20 Str /27% FRes /27% Coldres
Etc. etc. :) Stel je voor dat je alleen maar weet dat je Necromancer lvl 12 bent, en je nog bij die eerste 6 quests zit, dan zit je ongeveer in mijn straatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Pfff, ik kan gewoon atm geen games maken/joinen :/ restarten heeft geen zin...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
FrostXL schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:04:
Pfff, ik kan gewoon atm geen games maken/joinen :/ restarten heeft geen zin...
en ik ben resticted :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

... hier nog mooier: geen tijd.....

ben nog niet online, en ik weet ook niet of ik het nog ga redden vanavond :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

somms zit het mee summonet laat net 2 keys vallen in een run :) rund aarna nog eentje
Zo dat schiet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

bah, dat krijg je dus als je niet slaapt >:C denk je niet goed na.. wil je wapen upgraden met runes, heb je ze, speel je een eindje verder, maak je een runeword en kom je er net te laat achter dat je een van die runes die je net in je runeword propt voor die upgrade moet gebruiken...

ik ben op zoek naar Lum en Pul, wie heeft ze liggen ? ik heb helaas alleen maar items, geen pgems te traden.

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

Hey mensen! :)

Ik ga vandaag weer beginnen met d2 :D en heb er zin in.

Ik weet niet of mensen me nog kennen maar was een half jaartje erg actief in dit topic.

Is er iemand die zin heeft om me te boosten? Wil beginnen met een blizzsorc.

En als iemand wat gear heeft voor me zou fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
heb je nog iets aan die buriza gehad?

Ik geloof trouwens dat iemand m'avina's armor zou krijgen van mij. Whisper morgen maar even, ik ben ws overdag wel een uurtje of wat online.

Morgen ga ik ook m'n blizsorc levelen (van 22 ofzo naar 83 of hoger :) )
Row schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 08:21:
Hey mensen! :)

Ik ga vandaag weer beginnen met d2 :D en heb er zin in.

Ik weet niet of mensen me nog kennen maar was een half jaartje erg actief in dit topic.

Is er iemand die zin heeft om me te boosten? Wil beginnen met een blizzsorc.

En als iemand wat gear heeft voor me zou fijn zijn :)
ik heb nog een lage res viperskin voor je. Whisper maar:

*hanh01
*hanh02

[ Voor 50% gewijzigd door HanH op 07-04-2006 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
McDutch schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 07:56:
bah, dat krijg je dus als je niet slaapt >:C denk je niet goed na.. wil je wapen upgraden met runes, heb je ze, speel je een eindje verder, maak je een runeword en kom je er net te laat achter dat je een van die runes die je net in je runeword propt voor die upgrade moet gebruiken...

ik ben op zoek naar Lum en Pul, wie heeft ze liggen ? ik heb helaas alleen maar items, geen pgems te traden.
Wat dacht je dan van deze: Van mijn equipment krijgt mijn smiter 91 str, en ik wilde behalve mijn HoZ ook mijn Gorefeet upgraden. Elite versie van Warboots heeft 208 Str requirement, dus ik verhoog mijn Str daarnaar. Ik upgrade de boots, en het eerste wat ik zie is niet de nieuwe requirements, maar die -25% requirements die de boots hebben... 55 Str down the drain! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Booth schreef op donderdag 06 april 2006 @ 19:53:
[...]

Ok komtie :D

[...]

Etc. etc. :) Stel je voor dat je alleen maar weet dat je Necromancer lvl 12 bent, en je nog bij die eerste 6 quests zit, dan zit je ongeveer in mijn straatje ;)
Bekijk van de links op de eerste pagina vooral de Battle.net site even:

http://www.battle.net/diablo2exp/items
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.