Anoniem: 16941 schreef op zondag 02 april 2006 @ 17:06:
Als je een smiter hebt is het echt andersom, dan heeft lilith geen kans

Ik ben nu een Javalin Ama aan het maken, dus puur gericht op javalin skills, maar ik heb geen flauw idee welke skill ik moet gebruiken voor single boss killer, lightning strike, power strike, charged strike.. Ook de lightning immunes wil ik graag zonder hulp kunnen killen. Ik begin nu een beetje te twijfelen of ik op de wapenwissel misschien toch maar een buriza moet equipen en dan paar puntjes in guided arrow ofzo voor de immunes en de bosses...
Goede level 90 amazon:
maxed charged strike
maxed lightning strike
maxed power strike
maxed lightning fury
10 punten in valkyrie
Dan ben je door je punten heen (precies)
Probeer met +skills je valkyrie op 17 te krijgen, dan is hij echt sterk. Geen Buriza equippen, gewoon doodjabben die lightning immunes. Neem een goede Act2 merc, ik heb er eentje met een decrepify unique wapen (naam vergeten) en een harde valkyrie en alle light immunes vallen neer. Zeker als je een Hellfire torch hebt, die doet echt behoorlijk wat fire damage.
Charged strike is de ultieme bosskiller. Powerstrike is net iets harder, maar heeft maar 1bolt, charged strike 12(!!!!) ofzo. Dus dat is 3000*12 (makkelijk te halen op lvl 90 met goedkope gear)= 34000 lightning damage! Als de ventjes die je wilt hebben vrij klein zijn, gaan niet alle 12 erdoorheen (ancients bijvoorbeeld), dan kan je overgaan op powerstrike.
Lightning strike is bugged en klinkt beter dan hij is, niet gebruiken dus!
Ligtning fury kan je gebruiken voor hordes, zelfs met 70% pierce (want je stopt er geen extra points in) gaat het best lekker.
Mijn betrekkelijk goedkoper javazon killt de ancients in een 4 player game met gemak en soloot zonder problemen door Hell. Alleen in de cave van Anya en Diablo's sanctuary heb je het vrij lastig, bij Anya omdat alle beesten daar zo'n beetje light immune zijn, kunnen teleporten (Gloams) en mana burn doen. Bij Diablo zijn ze light immune en doen ze mana burn.
Equip:
Vipermagi
Highlords amu
Ravenfrost
Manald Heal (voor de mana leech)
Titans
Stormshield met Um (zit nog te dubben of spirit niet beter is)
Sandstorm Treks
Thundergod belt
Valkyrie Wing met ed jewel (is handig voor de mana en life leech, niet de absolute dmg die je ermee doet)
Ik gok dat je onder de 1.5 Ist ermee klaar bent.
[
Voor 18% gewijzigd door
M_V op 02-04-2006 17:37
]