Toon posts:

Voip alleen uitbellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over VoIP. Bij mij op stage hebben ze nu een telefooncentrale met ISDN. Ze hebben 6 lijnen om uit te bellen. Nu willen ze om kosten te besparen, uitbellen via VoIP en de binnen gekomen oproepen via de ISDN lijn laten gaan.

het probleem is echter. Ik heb voor mijn VoIP een Fritzbox fon wlan 7050 gekregen. De bedoeling is dat de eerste 2 lijnen via VoIP gaan. En de rest van de uitgaande besprekken gewoon via de IDSN lijn. Hoe kan ik het het betste aansluiten.

Wat ik zelf bedacht had was. Om de Fritzbox achter 1 vaste telefoon te hangen zodat alle uitgaande gesprekken via VoIP gaan maar de inkomende gesprekken moeten dus op dat toestel via de ISDN lijn gaan.

Heeft iemand hier een oplossing voor een suggestie hoe ik dit het beste aan kan sluiten. alsvast bedankt

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tja de telefoon die op de router aan is gesloten die belt alleen nog maar via voip, voip-in werkt ook nog. Maar je ben niet meer bereikbaar op die telefoon op KPN, of je kan er ook niet meer mee bellen via KPN. Correct me if i'm wrong.