Ik moet de eerste kast nog tegenkomen waarin dat niet zou passen. 
Je kunt het meestal ook wel zien aan de backplate, daar staan aanduidingen bij waar je de afstandsbusjes plaatst.
Je kunt het meestal ook wel zien aan de backplate, daar staan aanduidingen bij waar je de afstandsbusjes plaatst.
Saved by the buoyancy of citrus
jazeker, wel ff opletten dat de afstandsbussen goed zitten
Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.
passen doet hij altijd maar of het dan ook gaat werkenVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:50:
Is het mogelijk om een mATX moederbord te plaatsen in een ATX kast?
Hoezo niet? ik denk niet dat het moederbord gaat kijken of hij in een ATX of een mATX kast zit...andreict schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:53:
[...]
passen doet hij altijd maar of het dan ook gaat werken
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 10:55 ]
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:54:
[...]
Hoezo niet? ik denk niet dat het moederbord gaat kijken of hij in een ATX of een mATX kast zit...
Als hij past gaat hij ook werken
[ Voor 12% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 23-03-2006 10:57 ]
Ik kan ook niet kijken hoe groot jou moederbord is en hoe groot je kast is (jij kan dat dus wel)Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:54:
[...]
Hoezo niet? ik denk niet dat het moederbord gaat kijken of hij in een ATX of een mATX kast zit...
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen: je krijgt het moederbord er altijd in (al is het in stukjes), maar of het dan werkt is het 2de.
Ja leek mij eignelijk ook al maar ik wist t niet zeker.rippance schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:56:
[...]
Als hij past gaat hij ook werken[mits andere onderdelen ook correct geassembleerd natuurlijk
]
Een ATX kast is groter dan mATX, dus dan gaat het om waar de schroefjes zittenandreict schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Ik kan ook niet kijken hoe groot jou moederbord is en hoe groot je kast is (jij kan dat dus wel)
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen: je krijgt het moederbord er altijd in (al is het in stukjes), maar of het dan werkt is het 2de.
Ehh... misschien verstandig om je dan even een beetje te verdiepen in de standaarden.andreict schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Ik kan ook niet kijken hoe groot jou moederbord is en hoe groot je kast is (jij kan dat dus wel)
ATX is een bepaalde grootte (12" hoog en 9,6" breed). micro-ATX (soms ook wel mini-ATX genoemd, of FlexATX) is 11,6" hoog en 8.2" breed). Dat betekent dus dat een microATX plankje altijd past in een ATX kast omdat ATX nu eenmaal groter is dan microATX.
Anders ga je even de specs van je behuizing na?
Dit is wel erg basic en met enig voorwerk echt wel zelf te beantwoorden, dicht dus.
Dit is wel erg basic en met enig voorwerk echt wel zelf te beantwoorden, dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()