Toon posts:

Fujitsu Siemens start niet goed meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Fujitsu Siemens laptop start niet goed meer op, wanneer ik de powerknop indruk hoor ik even de ventilator in gang schieten en nadien niets meer. Als ik dit een lange tijd blijf proberen/herhalen start hij meestal wel op. Het lijkt een beetje op een wagen die 's ochtends koud staat en niet meteen start.

Ik ga wel elke dag een heel eind te voet dus mss kan mijn laptop last ondervinden van de koude, ik weet het alleszinds niet.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Het helpt als je verteld wat voor machine het is. Fujitsu Siemens heeft ruim 50 verschillende modellen van laptops. En heb je al eens gekeken of er een bios updat voor je machine is ?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Lifebook C1110, nee voor bios update heb ik nog niet gekeken, maar weet niet of het daar aan kan liggen.

• fleppuhstein
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:03:
Het is een Lifebook C1110, nee voor bios update heb ik nog niet gekeken, maar weet niet of het daar aan kan liggen.
Ja hoor kan goed. www.fujitsu-siemens.com en dan download drivers and manuals.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe komt het dan dat hij soms wel opstart? Ik zeg het je kan het probleem het best vergelijken met een wagen die de hele nacht in de kou heeft gestaan en enkel 's ochtends niet goed start.

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:11
Mijn pa had precies hetzelfde met zijn Fujitsu Siemens Amilo laptop. Bij kou hoorde je hem alleen even aanspringen maar verder niet opstarten. Als je hem even op de verwarming liet liggen startte hij wel op. 8)7 Na veel gedoe (ze konden de oorzaak van het probleem niet vinden) heeft hij een nieuwe laptop gekregen en er daarna geen last meer van gehad. Blijkbaar komt het dus vaker voor. Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Ok,

Ben er dus 100% zeker van dat het van de temperatuur afhangt, hopelijk wordt het snel lente zodat ik geen problemen meer ondervind.

• fleppuhstein
Dan kan het best wel goed de bios zijn. Aangezien de laptop in S5 stand staat (Uit), kan het gewoon daar aan liggen. Dat de bios niet goed uit S5 wil komen, of dat de VGA kaart niet meewerkt vanuit S5.

Verwijderd

Topicstarter
Nu valt hij soms gewoon uit ook...
Pagina: 1