DDR of SDRAM???

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Welke moet ik nou kopen? Van de ene kant hoor ik veel kritiek op DDR gebeuren en de andere kant juist niet?
Wat is volgens jullie beste oplossing?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je nu gaat kopen, zeker wachten op DDR SDRAM.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

FutureCow

(C) FutureCow

je kunt niet kiezen als je een Mobo hebt die Sdram suport dan moet je die kopen maar als je nu twijfelt wat voor een mobo je gaat kopen die met Sdram of DDR zou ik toch voor DDR gaan ze zeggen toch dat dit "Het" geheugen wordt.

Verwijderd

De ddr ram is sneller, geheugen alleen is te beperkt om een totaal performance verschil te krijgen, dus dat valt een beetje tegen, tevens maken de huidige systemen nog geen gebruik van de volledige bandbreedte van het ddr geheugen dus dan valt ddr nog meer tegen, maar de kans is klein dat je kan kiezen gezien het moederbord dat je hebt of wilt hebben *D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Weten jullie ook wanneer het geugen en mobo in nederland uit komt?

Verwijderd

DDR is sneller en heeft een mooie toekomst, daar is geen twijfel over mogelijk. Als je voor DDR kiest, dan neem je natuurlijk wel meteen PC2100 geheugen...en dat is best wel duur, terwijl de perfomance niet zoveel hoger ligt.
Het verschil in je portemonnee is groter dan het verschil in je computerkast.

Ikzelf wacht alles nog eventjes af.

De moederborden zijn mondjesmaat te krijgen in NL, PC1600 geheugen is te bestellen via internet, PC2100 geheugen komt er snel aan.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:06

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik ga voor ddr ram over 3 of 6 maanden nu nog voor sdr. prijs/prestatie/beschikbaarheid/stabiliteit.
DDR is nu nog te duur
de prestatie zijn ok.Stabiliteit ???(chipset).

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
AMD heeft pas 6 verschillende samsung DDR reepjes "goedgekeurd" dus bevelen ze aan. Dat zullen ze best wel goed onderzocht hebben dus ik neem aan dat het met de stabiliteit wel goed zit

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:06

SG

SG surft naar info hardewaren

chipset/moederboard 266 fsb probleem
gigabyte GA-7DX rev 2.4 ouwe met probleem
is nu geworden
gigabyte GA-7DX-C alleen 200 fsb
gigabyte GA-7DX rev 3.0 wel stab met 266 ?????

asus a7m266 ?????

als je veel voor ddr en voor moederboard moet betalen dan wil je toch wat meer zekerheid en positieve berichten horen.
voordat je op avontuur gaat.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1