10" patchpanels... waar te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Om mijn netwerkkabels netjes af te werken wil ik in de meterkast een 10 inch patchpaneeltje plaatsen. Er staat er maar 1 in de pricewatch en dat is een 8-poorts. Heeft iemand enig idee waar er nopgmaar 10" spul voor een redelijke prijs te krijgen is? Ik ben eigenlijk op zoek naar een 12-poorts paneel.
Ik heb ze op ebay wel gevonden, maar was benieuwd of ze ook in NL voor een redelijk prijs te vinden zijn.
19" is eigenlijk geen optie, omdat ik die niet kwijt kan in de meterkast.
Waarom een patchpanel? Over sommige kabel gaat in eerste instantie analoge telefonie lopen, maar moet wel zonder moeite over kunnen naar data/Voip. En je bent wat flexibeler met een patchpanel ;)

[ Voor 2% gewijzigd door teigetjuh op 23-03-2006 09:03 . Reden: typo's ]

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
enne.. 2 van die 8p paneeltjes? :+

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• teigetjuh
  • Niet online
axis schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:05:
enne.. 2 van die 8p paneeltjes? :+
Is een optie. Maar als ik 2 paneeltjes van 8 hier in NL moet kopen à bijna 33 € per stuk of ik koop er 1 via ebay voor 19,99 exc verzenden (ongeveer 10 €), dan kan jij ook uitrekenen wat voordeliger is...

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:03

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik neem aan dat je die winkel die dat 8-poorts paneel aanbiedt wel even gevraagd hebt of ze ook aan andere panelen kunnen komen?

Signatures zijn voor boomers.

• teigetjuh
  • Niet online
Maasluip schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:36:
Ik neem aan dat je die winkel die dat 8-poorts paneel aanbiedt wel even gevraagd hebt of ze ook aan andere panelen kunnen komen?
Ik heb wel op de website gekeken.... Maar ik vond de 8-poorts al behoorlijk aan de prijs... Ik wil dan niet weten wat een 12-poorts moet gaan kosten als ze die speciaal moeten gaan bestellen.