gister was ik op de pc van mijn buurvrouw om een router in te stellen en toen ik haar liet zien dat je niet op mijn netwerk kan omdat ik deze heb beveiligd gaf hij aan dat mijn netwerk onbeveiligd was...terwijl ik hem toch echt heb beveiligd. Kon ook verbinding maken met mijn netwerk en internetten. Een paar minuten later keek ik nog eens en toen was de beveiliging terug en kon ik er niet meer op.
Wat is hier de oorzaak van. Heb een Sweex router i.c met @home en dat draait super.Heb een 10-cijferige WEP key beveiliging ingesteld op de router en ben er 100% zeker van dat er op mijn buuv na niemand met een draadloos netwerk in mijn omgeving zit.
Er zitten 2 pc met XP-prof op het netwerk en zit nu al een tijdje achter de pc maar bij mij heeft ie nog niet aangegeven dat de beveiliging weg is...raar
Wat is hier de oorzaak van. Heb een Sweex router i.c met @home en dat draait super.Heb een 10-cijferige WEP key beveiliging ingesteld op de router en ben er 100% zeker van dat er op mijn buuv na niemand met een draadloos netwerk in mijn omgeving zit.
Er zitten 2 pc met XP-prof op het netwerk en zit nu al een tijdje achter de pc maar bij mij heeft ie nog niet aangegeven dat de beveiliging weg is...raar