Toon posts:

Diablo 2 is best wel saai...

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel ik een Blizzard fan ben moet ik toch zeggen dat Diablo 2 saai is. Ik heb het spel een half jaar geleden gekocht maar nu doe ik er niks meer mee. Al maanden niet. StarCraft is veel leuker. Wie is er mee eens dat Diablo 2 e e n van Blizzard's minder leuke games is?

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 11:15

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ze zijn er naar mijn id iets te lang mee bezig geweest. Diablo 1 vond ik namelijk echt wel dope shit. Diablo 2 is veel te lang in productie geweest waardoor je ook kunt zien dat het op grafisch vlak achterligt op deze tijd. Daarintegen is het niet echt slecht,.. ookal gebeurt er meer in Diablo 2 dan in Diablo 1, vond ik Diablo 1 toch een stuk leuker.

Verwijderd

De randomheid van de quests is weg, das jammer... daar door wordt 't een beetje :z, maar daarnaast is 't wel cool omdat je nu 5 characters hebt en deze ieder wel op 3/4 manieren te spelen zijn :)

Verwijderd

Ik vind het nog steeds een heel goed spel alleen ben heel erg gespoiled wanneer het op nieuwe spellen komt (hey heb toch kabel:)) dat ik veels te veel speel. Maar ik speel nog best vaak Diablo 2 hoor.

Verwijderd

Saai is wat overdreven IMHO.

Maar gezien de lange ontwikkeltijd en de features van sommige voorlopers zoals bijvoorbeeld Darkstone met 3D engine en realtime panning/zooming dan had Blizzard toch wel met wat beters voor de dag kunnen komen.

Maar Hell (Chapter 4) vind ik wel saai, de hordes monsters die net buiten je bereik (fijn zo'n flut 640x480 resolutie) allerlei attacks uitvoeren vind ik ronduit lame en stomvervelend.

Verwijderd

het is wel wat teleurstellend!! Maar je moet er van houden, ik denk vooral dat de fans van deel1 er veel van genoten hebben. Maar de resolutie is echt om te huilen, het mag best op 1024 draaien!!!
Maar om nou te zeggen dat het flut is, nee. Diablo is in zijn genre een van de beste en de origineelste! Als je er niet van houdt, is het je genre niet. Ik vind Myst slaapverwekkend, maar mijn pa heeft er nachten aan gezeten en is lyrisch er over! Voor ieder wat toch????!!!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Vond hem op het begin wel leuk(had hem gewonnen op een quake 3 toernooi 8-)), alleen erg veel lag met mijn modem, en het loopt ook voor geen meter :( (met fps bedoel ik)

Steam

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Vind Diablo 2 echt een top spel, heb het de eerste dag gekocht en had het 5 dagen later uitgespeeld(ik moest gewoon werken dus kon niet de hele dag spelen :( ) heb het daarna denk ik nog 15 keeruitgespeeld en speel het idd nu niet meer. De verbindingen met Battlenet, die met Diablo 1 en SC altijd goed was viel erg tegen met Diablo2. Toen ik Diablo 1, 20 keer uitgespeeld had ging ik het op internet spelen en heb mee daar nog een jaar kunnen vermaken,Ik hoop dat ik dat binnenkort ook met Diabo 2 kan doen!! Verder blijft het een goed spel!! Maar voor mij was Diablo 1 het eerste spel wat ik echt oneindig kon spelen, en dat gevoel komt met geen 1 spel terug. Al komt MM en Diablo2 erg dichtbij!

rc5 Stats || Matrix info

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik vond het wel aardig, maar vanaf het begin al verdomd saai (hack... slash... hack... slash... hack... slash..AAAAAAAARGH). Ik heb zelf nooit zo die hele Diablo-hype begrepen, want Diablo I vond ik wel grappig maar ook niet zo top.

Ik zit gewoon nog fijn op WC3 en SC2 te wachten :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Retesaai. Ik heb hem helemaal uitgespeeld en wat was dat saai. Diablo is gewoon de 3d-shooter onder de RPG's, tikkertje met wapens.
Doe mij maar Starcraft

• Bert
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Ik vind dat het er bij D2 sterk vanaf hangt met welk karakter je speelt. Barbarian is zeer saai... Necromancer wordt ook heel snel saai... maar paladin en amazone zijn toch zeker niet saai... zeker in Lan games... veel uur mezelf goed vermaakt...

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik begon het ook op een gegeven moment heel erg saai te vinden.

Maar sinds ik op battlenet speelde was ik echt verslaafd.
Ik zit er niet zo vaak meer aan, maar heb af en toe va die periodes dat ik ff weer Batllenet op ga en mijn Barbarian van LVL67 ff een level up geef.
Juist omdat je met anderen speelt, loop je vaak risico dat je unieke wapen misloopt omdat je de ander je net voor was, maar je kunt ook wapen ruilen, en nog sterker worden dan je al was.....

Ok ik vindt het misschien wel saai, maar het is het enige spel dat ik nog steeds af en toe speel.....

:)

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Heb het al een half jaar niet meer gespeeld,
vertel me eens, is je kist nog altijd zo klein???
Daar heb ik me namelijk echt kotsmisselijk om geergerd, je kist is/was nog kleiner dan je rugzak.
Ook het constant modificeren van je skills door Blizzard was echt helemaal KUT, had ik eindelijk eens een leuke sterke Necro, veranderen ze al m'n skills waardoor ik iets van 30 punten had in compleet waardeloos geworden skills :r :r :r :( :( :(

Vond Diablo1 echt helemaal top, veel spanning en sfeer, welke D2 echt helemaal mist ;(
Heb em van ellende weggeven aan een vriend van me.

Oh ja....
Hoe hoog is de hooste spelerslevel op de ladder???
Toen ik stopte was dat iets van level 85.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hebben jullie die MOD's al eens geprobeerd? Ik heb nu een MOD van Diablo 1 er op staan en das best tof. Moeilijkere vijanden enzo, andere unieke wapens. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 15:56

Zydell

* * * * *

Ik vind het zo dom dat ie alleen op 640x480 wil draaien. Kan dat niet anders???

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind het een supergaaf spel !
alleen niet zo scherpe graphics
maar wel heel leuk

Verwijderd

ik ben niet zo ervaren op het gebied van blizzard games, maar ik moet zeggen dat starcraft veel meer blizzard-achtig was dan diablo II. De laatste had gewoon te weinig inhoud. Een game met weinig inhoud moet:
1. een grafix hebben, waar je spontaan bij...
2. gigantisch goeie gameplay..
nou was de gameplay wel goed (begrijp me niet verkeerd!!), alleen wassie niet goed genoeg; werd repetief: alleen maar hakken, hakken, 'n slashen (de naam van het soort spel zegt het al, he?)
Nee, planescape Torment en Baldur's gate II, shadows of Amn zijn beide veel gaver...

>:)

• Lord Daemon
  • Laatst online: 03-11 12:57

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op zich is Diablo 2 niet eens zo heel erg slecht, als het maar niet gepresenteerd werd als een RPG. Als RPG is het namelijk het meest sneue wat ooit is geproduceerd, terwijl ik zo geloof dat het als hack & slash game zeer goed is. Nu is dat niet mijn genre, en ik vond het persoonlijk dan ook een zeer saai spel, maar dat is heel erg een kwestie van smaak.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Diablo II is opzich wel leuk, maar als je alle characters al eens hebt gespeeld en al weet wat hun capaciteiten zijn enz. dan is het nogal eentonig en bloedje saai..

Er zit dan geen afwisseling meer in.. :Z

Verwijderd

Wat een gezeik op nix af, meeste spellen worden hooguit een maand gespeeld. Alles dat langer duurt is mooi meegenomen.

OK D2 wordt op zich snel saai, maar het is maar net wat je ervan verwacht. Verwacht je een diepgaand spel zoals Baldurs Gate II, dan is het idd geen reet aan. IMO is D2 dan ook geen RPG maar meer een "Character builder". Het gaat niet om de quests maar om je character. Vooral met z'n 2-en LAN-nen is ideaal. Toegegeven, als je hem eenmaal hebt uitgespeeld (normaal) heb je al gauw geen zin meer "omdat je de quests toch al kent". Als je gewoon je instelling veranderd en denkt "en nu nog 20 lvl-ups en dan..." dan is het spel ineens een stuk leuker. Ik heb het zo'n 4 maanden niet gespeeld, waarna ik afgelopen maand bijna elke dag speel met een maat van me. Niet omdat het zo'n interesant boeiend spel is, maar gewoon om je hersens op nul te zetten en lekker hordens van "hell-spawns" af te slachten. OK, dit is dan wel een console gedachte, maar waarom kan je niet gewoon een keer een lekker "dom" spel spelen? Als je daar niet van houdt, had je het spel gewoon niet moeten kopen.

Ik bedoel, toen je Doom voor de 60e keer uitspeelde was het ook nog steeds leuk. Gewoon lekker met z'n 2-en over zo'n parallel kabel connectie hele legers van hel neerslachten, en af-en-toe een schakelaar omhalen. Soms mis ik deze spellen wel, en gelukkig komt Seriouse Sam binnenkort uit, want co-operative spellen zijn de laatste jaren ook zeer schaars uitgekomen.

Ik raad de mensen hier dan ook aan om dit spel _niet_ te kopen aangezien er geen diepgaand verhaal inzit, en als je het eenmaal hebt uitgespeeld de "quests" ook niet veranderen........

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Nou, ik ben van het weekend weer ff bezig geweest en zit nu op LVL 72,

Schijnt een of andere freak te zijn die op lvl 98 zit, drie keer zoveel als de derde plaats!

Maar ff tussendoor:

Via battlenet vind ik hem nog steeds leuk, en niet via de hackbare open battlenet, maar gewoon de onhackbare battlenet. Daar moet je dus ook echt gaan sparen enruilen voor unieke items.....

Volgende week maar weer eens verder....
Pagina: 1