3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Moge duidelijk zijnYour HCA-806 is capable of driving speakers with occasional impedance dips well below 2 W. However, Lower nominal impedance loads are not recommended and may cause overheating.
Echter is het grootste probleem de koeling. Ik denk dat als je er een fan op zou zetten, er niks aan de hand zou zijn.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ja precies. Maar goed, het zijn geen dippen, het is gewoon continu gemiddeld 2 ohm
Vandaar dat ik het vroeg. Maar ik zal het dan is proberen met een 220v fannetje erbij. Wat ik me dus ook afvraag is of de beveiliging van zo een amp afdoende is om opblazen te voorkomen...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
als ik de manual bekijk wel. Er zitten verschillende beveiligingen in. De transistoren hebben op zich geen enkel probleem met de load, de voeding moet dat ook wel kunnen hebben.
Sprake van een dip is er overgens altijd
Want impedantie is altijd constant per frequentie, en verandert niet met meer vermogen oid. De pieken en dalen wordten bepaald door de kast en parameters van de woofer.
Sprake van een dip is er overgens altijd
[ Voor 39% gewijzigd door voodooless op 23-03-2006 14:23 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
I know, maar feit is dat de load nu gewoon erg zwaar wordt, dat valt wel een beetje af te leiden van de opgegeven 4 ohm, ondanks dat het idd een curve is en geen vast gegeven.
Ecodan warmtepomp