[ik zoek...] een wmv/asf (stream) -> flash progsel

Pagina: 1
Acties:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
beste mensen,

ik heb op een site een webcam, die een stream laat zien, nu laat ik hem nu zien dmv een embed windows media object.

echter, deze is behalve baggertraag een cpu vretend ook nog eens niet zo erg goed ondersteund.

aangezien google, en weet ik wat voor site nog meer op het moment erg veel filmjes in flash laten zien, wilde ik dit eigenlijk ook
Echter, ik weet geen drol van flash, en zoek dus een programmatje (.swf file oid) waar je makkelijk (dynamisch) streams in kan stoppen.

nu is vooral het dynamische belangrijk, aangezien het
a: streams zijn
b: iedereen ze op die site kan toevoegen..

het mooiste zou zijn als het realtime client side (zoals altijd met flash) zou werken, zodat ik niet een huge serverload heb omdat ik streams aan't omzetten ben oid

nu mijn vraag:
bestaat zoiet?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Admin General Chat
Ik hoop dat je er wat mee kan, maar ik denk dat zoiets moet kunnen met Java Media Frameworks.
Deze vraag op het Java Forum heb ik er over kunnen vinden: Streaming video

Verder zou dit moeten bestaan (gevonden nav dit artikel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Streaming_media , kopje afspeelprogramma).
Ik hoop dat het lukt, want ik heb er verder ook weinig verstand van.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 23-03-2006 01:16 ]

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=flash streaming webcam] lijkt me een mooi beginpunt waarvan ik niet kan vinden dat je het zelf ook al had gevonden. Begin daar dus maar even mee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Na overleg weer open

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate