Bron: Motorfreaks
Kijken welke mogelijkheden er zijn om eruit onderuit te komen 
Ergens vind ik het wel goed, vooral bij die nozems met het 1.3l met een grotere uitlaat dan die van een gemodificeerde winkelwagen. Het levert ook wat minder boze gezichten op bij de mensen (of in mijn geval: totale onbegrip wanneer er een alto passeert met een uitlaat waarbij een homo zich zou durven vergissen
) wanneer er weer zo'n wagen midden in de nacht langs rijdt en iedereen uit zijn slaap haalt.
Anderzijds: weer een optie minder om meer vermogen te winnen op een relatief makkelijke manier.
Zou ik wel jammer vinden. Wordt het een stuk moeilijker om de longcapaciteit van de motor te verbeterenUitlaat-dB flitscamera
Door Robert-Jan Dijkman (Tafkaf), geplaatst op 22 maart 2006 om 21:06
Bron: MCN
Is het eind van de luide uitlaten nabij? Een nieuw camerasysteem kan hier wel eens voor gaan zorgen. De camera maakt foto's van eenieder die een vooraf ingestelde dB limiet overschrijdt. Het systeem is ontwikkeld door een Australische firma, Acoustic Research Laboratories, en is volledig geautomati- seerd met dB meters, camera en computerapparatuur.
Waterdicht
De separate microfoons en videomodules zijn gezet in een waterdichte huls en de makers claimen dat hij onderscheid kan maken tussen achtergrondgeluid en het uitlaatgeluid. Eenmaal opgezet kan het systeem 10.000 maal 10 seconden audio en een foto per overtreder opslaan op de interne harddrive als bewijs voor de bekeuring. De Australische instanties zijn er reeds naar aan het kijken. Het systeem kan tevens gebruikt worden voor luide stereoinstallaties.
Ergens vind ik het wel goed, vooral bij die nozems met het 1.3l met een grotere uitlaat dan die van een gemodificeerde winkelwagen. Het levert ook wat minder boze gezichten op bij de mensen (of in mijn geval: totale onbegrip wanneer er een alto passeert met een uitlaat waarbij een homo zich zou durven vergissen
Anderzijds: weer een optie minder om meer vermogen te winnen op een relatief makkelijke manier.
offtopic:
Kan iemand aub die ongelofelijke schrijfvauten eruit halen?
Kan iemand aub die ongelofelijke schrijfvauten eruit halen?
[ Voor 30% gewijzigd door Chevy454 op 22-03-2006 22:37 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.