audigy 2 zs niet goed herkent

Pagina: 1
Acties:

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-02 21:07
Hallo, ik hoop dat hier dit topic goed staat...

Ik heb een audigy 2 zs aleen werkt niet goed...

Ik had mijn windows opnieuw geinstaleert en was de cd kwijt van mijn audigy 2 zs.
Dus ik even drivers gedownload van de site en het werkte allemaal zoals het hoorden.
Maar je kon niet alle special effects en geluiden veranderen enzo dus ik moest toch gaan zoeken voor de cd...
Nou uiteindelijk de cd gevonden en wou hem instaleeren maar hij herkent de geluids kaart niet..
Dus ik drivers verwijdert en geluidskaart eruit en in ander pci slot gedaan..
en hij herkent wel de geluids chip op de geluids kaart (WDM geluids processor) dus heb wel geluid maar hij herkent niet dat het de audigy 2 zs is...
dus daarom wil de software niet instaleren van de cd omdat die niet de audigy 2 serie niet herkent.
Wat is hier de oplossing voor?

systeem is:

p4 2,8 ghz
p4c-800 e deluxe
250 gig sata schijf
7800 gs.
audigy 2 zs

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik heb zelf ook die geluidskaart, en meende dat op de installatie cd in de map \audio\drivers je door het bestand CTZAPXX.exe uit te voeren de drivers helemaal kunt verwijderen.

Op de site van Creative worden alleen updates aangeboden, de kaart dien je altijd met de installatie cd te installeren, waarna je de boel kunt updaten via de website.

Verwijderd

probeer de kx drivers eens, je moet je luidsprekers wel aansluiten op je achterste kanaal dan

alle uitleg vind je hier: www.kxproject.com

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-02 21:07
unimatrix zero schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:59:
Ik heb zelf ook die geluidskaart, en meende dat op de installatie cd in de map \audio\drivers je door het bestand CTZAPXX.exe uit te voeren de drivers helemaal kunt verwijderen.

Op de site van Creative worden alleen updates aangeboden, de kaart dien je altijd met de installatie cd te installeren, waarna je de boel kunt updaten via de website.
je kunt ook de driverse downloaden voor de kaart!

mar hij heeft deze fout:

Het installatieprogamma heeft geen sound blaster-geluidskaart-kaart in uw systeen aangetroffen.
Zorg dat de sound blaster hardware-hardware goed is geinstalleerd voordat u dit installatieprogramma uitvoert.
het installatieprogamma word afgesloten