Hey zoals julie in de titel kunnen lezen zoek ik een nieuwe videokaart.
Ik wil niet meer dan €159 uitgeven, julie zullen wel denken wat een rare prijs. maar dat komt omdat ik eigelijk maar €150 uit wil geven, maar op zoon bedraag maakt een tientje ook niet meer uit.
ik heb nu een geforce 6200 turbocache
. bij de winkel vertelde ze me dat dit een echte 256mb video kaart was, maar zoals velen van julie weten is turbocache gewoon een leuk woord voor het lenen van je werkgeheugen. ik zoek dus een kaart die velen malen sneller is dan me 6200tc. Als julie een kaart aanprijzen zal je dan een indicatie kunnen geven hoeveel maal sneller hij is dan me huidige kaart en hoe lang je er nog goed mee door kan gamen.
ik heb een intel pentium 4 516
Clock Speed 2.93 GHz
Front Bus Speed 533 MHz
Cache 1024 kB
512mb ram, binnen kort 512mb erbij
160 gb seagate schijf
mobo; Sunshine (GA-8I915PM versie 1.1) van Gigabyte
alvast bedankt
/edit, als ik ga upgraden ga ik dit op zijn vroegst over een maand doen. en is het mogelijk om een kaart makkelijk en veilig een video kaart over te clocken?
Ik wil niet meer dan €159 uitgeven, julie zullen wel denken wat een rare prijs. maar dat komt omdat ik eigelijk maar €150 uit wil geven, maar op zoon bedraag maakt een tientje ook niet meer uit.
ik heb nu een geforce 6200 turbocache
ik heb een intel pentium 4 516
Clock Speed 2.93 GHz
Front Bus Speed 533 MHz
Cache 1024 kB
512mb ram, binnen kort 512mb erbij
160 gb seagate schijf
mobo; Sunshine (GA-8I915PM versie 1.1) van Gigabyte
alvast bedankt
/edit, als ik ga upgraden ga ik dit op zijn vroegst over een maand doen. en is het mogelijk om een kaart makkelijk en veilig een video kaart over te clocken?
[ Voor 9% gewijzigd door Taarmen op 22-03-2006 22:12 ]