Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kan topic niet openen, rare error

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik kan dit topic niet meer openen, omdat ik deze error krijg. Een uurtje gelezen zat ik em nog gewoon te lezen, dus er zal wel iets kapot zijn... Ik heb toch niks stuk gemaakt? :)

日本!🎌

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je linkt naar een message in plaats van naar een topic, en de betreffende post is door André in de TC gezet omdat ie offtopic was. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 11:50
Ik ook niet. Waar ging ie trouwens over, mss heeft een ad 'm verwijderd ofzo. Oeps, te snel gekeken. Je linkt inderdaad naar een bericht.

[ Voor 33% gewijzigd door DEVoTi0N op 22-03-2006 21:04 ]

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Snie handig dus... zo'n post zou dan eigenlijk moeten redirecten/doorlinken naar het topic waartoe ie behoorde, niet?

日本!🎌

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37

momania

iPhone 30! Bam!

_Thanatos_ schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:09:
Snie handig dus... zo'n post zou dan eigenlijk moeten redirecten/doorlinken naar het topic waartoe ie behoorde, niet?
De reply bestaat nog wel, alleen in een subforum waar je geen rechten hebt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lijkt me vrij lastig, aangezien hij nu dus is afgesplitst naar een nieuw topic in de TC. Dat zou betekenen dat er een apart id opgeslagen moet worden voor die post, en dat wordt alleen gebruikt als iemand met de foto rechten die post wil bekijken. More trouble than it's worth IMO. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ehmz, neej? Voor mensen die in de TC kunnen, bestaat dat bericht toch nog steeds? Ik word er namelijk gewoon heen verwezen. Daarnaast, hoe moet React weten dat dit topic vroeger bij een ander topic hoorde? Tot slot, als reacties worden afgesplitst naar een nieuw topic, zoals hier gebeurd is, dan wil je dat die berichten een nieuw topic vormen. Als je een topic start over hoe lekker appels zijn en iemand begint een discussie over peren, dan wordt dat afgesplitst. Dan wil je niet dat die berichten over peren nog verwijzen naar het topic over appels. Snap je? :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij moet zo'n post helemaal niets en moet jij gewoon niet zo lui zijn, maar moet je 't desbetreffende topic ff opzoeken :+ (NOBFI: No Offence, But Fun Intended :+)

• DEVoTi0N
dat is een idee, maar ik denk dat je daar ff een apart topic voor zal moeten openen.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DEVoTi0N schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:13:
[...]
dat is een idee, maar ik denk dat je daar ff een apart topic voor zal moeten openen.
Tuurlijk niet, hij zit in het goeie forum, en dit topic gaat er al in zijn geheel over. ;) Ik geef die feature alleen niet veel kans, om de reden die Harm en ik al noemden. :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ook users zijn "gebaat" met een error: Duidelijkheid. Geen vage "features" waardoor er andere dingen gedaan worden dan dat de user verwacht. De user verwacht een losse post en als dat niet kan een error, maar geen vaag gedrag waarbij de eventuele foutmelding compleet verzwegen wordt.

Althans, da's mijn bescheiden mening.

• DEVoTi0N
Osiris schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 21:16:
Ook users zijn "gebaat" met een error: Duidelijkheid. Geen vage "features" waardoor er andere dingen gedaan worden dan dat de user verwacht. De user verwacht een losse post en als dat niet kan een error, maar geen vaag gedrag waarbij de eventuele foutmelding compleet verzwegen wordt.

Althans, da's mijn bescheiden mening.
En ik deel je bescheiden mening :P.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

De gebruiker heeft geen toegang tot catogie 6 => Je probeert een post/message te bekijken zonder dat je er rechten op hebt?

1: duidelijk wat er "fout" gaat
2: duidelijk dat je een post/message bekijkt en niet een topic

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mwah, of het een post of topic is is niet duidelijk. Daarentegen is de error wel duidelijk genoeg. De post (of topic) is gemoved naar een categorie waar je geen toegang tot hebt. :)

Signature

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

Wat is die 6 dan? de TC? kan je er dan niet beter de naam van het forum neerzetten?
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6 => Je hebt geen rechten om de opgevraagte post/message te bekijken. De post/message bevind zich in de categorie Trash can.

[ Voor 22% gewijzigd door silverstorm op 22-03-2006 23:16 ]

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• pasta

pasta

Ondertitel

Categorie 6 heeft de naam Area 51. Dan weet je dus nog niets, behalve dat je er geen toegang voor hebt. ;) Verder is het compleet irrelevant om te weten hoe zulke dingen heten, als je er XS tot verdient kom je vanzelf wel de naam tegen. ;)

Signature

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Daarnaast, als je er geen rechten in hebt heb je ook geen rechten om te kijken hoe het forum heet :) Volkomen gedaan met intentie dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Laten we niet vergeten dat de posting behoorde tot een topic waar ik gewoon in kon, in een categorie waar ik gewoon in kon.

Dus "geen toegang tot categorie 6" zou verklaard moeten worden met "wat is dat voor categorie", "waarom geen toegang" en "hoe komt de post daar".

Maar dat is mijn bescheiden mening dan weer ;)

日本!🎌

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je ziet alleen over het hoofd dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen een reply waar je (ooit) wel bijkon; en een reply die nooit verandert is. Het antwoord op alle drie de vragen zou je dus zelf moeten kunnen bedenken (iig de laatste twee).

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe die post daar komt hoort normaal gesproken door de moderator die de post verplaatst naar de gebruiker toe gecommuniceerd te worden. Dat dat nu niet gebeurd is zal een foutje zijn geweest dat er inderhaast ingeslopen is. Normaal wordt dit soort dingen niet zonder melding gedaan. :)

Ik ben het met Spider.007 eens dat die melding niet duidelijker hòeft. Je hoeft niet te weten waar een post staat, ook al is het je eigen post. Als je geen rechten hebt om hem te zien, dan heb je geen rechten, sim-pel. :)

• pasta

pasta

Ondertitel

Het voorbeeld waar de TS'er in z'n TS naar wijst is overigens niet door hem gepost. Ik vind het dan op zich niet meer dan logisch dat TS daarover niet gePM'ed wordt dat die post verplaatst is naar een ander topic. :)

Verder is in het topic waar de reactie oorspronkelijk vandaan kwam ook nog gereageerd door André, waarin hij zegt dat ie een aantal reacties verwijderd waren. In feite lijkt het me niet duidelijker kunnen. :)

Signature

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pasta schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:37:
Het voorbeeld waar de TS'er in z'n TS naar wijst is overigens niet door hem gepost. Ik vind het dan op zich niet meer dan logisch dat TS daarover niet gePM'ed wordt dat die post verplaatst is naar een ander topic. :)
De post erboven wel. :+

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
[offtopic]Maar nu is mithras86 benieuws naar Area51. A61 is bekend (doch ik daar niet in mag), maar is A51 voor mods/admins?[/]* mithras is te dom geweest de search te gebruiken en houd nu zijn mond maar...

[ Voor 27% gewijzigd door mithras op 26-03-2006 20:11 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

geen bug dus :+

---

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.