In de backend van de frontpage hebben we een overzicht van de nieuwste productsurveys en daar wordt zo ongeveer een keer per dag doorheen gekeken, maar desondanks glippen er toch surveys doorheen die qua taalgebruik er niet doorheen kunnen. Er zijn gebruikers die nooit gehoord hebben van interpunctie en/of layout, maar dat mag in mijn ogen niet de hoofdreden zijn dat een survey door ons weggehaald wordt. Tenzij dit de opbouw van de productsurvey echt niet door de beugel kan, maar dan wordt de schrijver dan dan ook door ons op de hoogte gesteld dat zijn posting terug onder embargo is gezet, wat ik dus net heb gedaan voor de AMD Opteron 146-survey.
Nu heb ik wel een en ander op te merken over de door jou aangehaalde surveys, maar dermate slechts zijn die ook weer niet. Korte surveys zoals
deze mogen dan niet uitgebreid zijn, maar aan de andere kant is dit wel weer goed voor de betrouwbaarheidsstatistieken. Het een wordt als het ware goedgemaakt door het ander. Een apart topic voor dergelijke gevallen lijkt mij niet nodig. Zo vaak komt het ook niet voor dat een survey niet als een survey door het leven mag gaan. Het is dan veel handiger om ons te mailen (zie voor e-mailadressen
dit document) of om een apart topic aan te maken in
Frontpage Algemeen of
Buyers Zone, bij voorkeur het laatste forum aangezien de Frontpage Admins meer bezig zijn met de Productsurvey dan nieuwscrew.