Heb vanmiddag mijn pc geupgrade, had eerst P4 Prescott 3,0Ghz en 6800GT en heb dit vervangen voor een 7900GT met een 3200+ op een ASrock DualSata2 s939. Na het vervangen natuurlijk booten om te formatteren alleen dat ging al niet zoals het hoort. Ik kon namelijk alleen de primary master in de bios vinden als ik de andere CD-brander eruit haalde, alle andere mogelijkheden en hij vond geen enkele drive, alleen de harde schijf. Nou heb ik de brander niet echt nodig en heb ik m maar afgekoppelt om te kunnen formatteren. Alleen is het wel vervelend. Ook kon ik niet met mijn USB-keyboard "op de knop drukken om vanaf de cd te starten"....moest er eerst een oud PS/2 keyboard op aansluiten. Na de windows install kon ik m er gewoon inpluggen.
Dan als laatste nog een paar vage waardes voor mijn 7900GT, of ik ben gewoon gek. Als ik met registry truckje Forceware aanpas en de clocksnelheden uitlees staat er bij Memory 660Mhz. Dat zou normaal gesproken komen omdat DDr niet is meegerekend. Alleen staat er bij Atitool bij 3Dperformance 330MHZ?? loopt mijn geheugen nu echt op 660Mhz ofzo?
De voeding (350W Aopen) leest nu 12,5 af op de 12V lijn. Dat was met mijn vorige setup ongeveer 12,3, en die was instabieler. Alleen is 12,5 niet een beetje aan de hoge kant? hij komt er bijna niet bovenuit (tussen 12,45 en 12,52 ongveer @ idle)
Ik haal met deze setup wel 7542 punten met 3dmark05....Dat lijkt me niet lager dan normaal ofzo.
Iemand een idee?
Dan als laatste nog een paar vage waardes voor mijn 7900GT, of ik ben gewoon gek. Als ik met registry truckje Forceware aanpas en de clocksnelheden uitlees staat er bij Memory 660Mhz. Dat zou normaal gesproken komen omdat DDr niet is meegerekend. Alleen staat er bij Atitool bij 3Dperformance 330MHZ?? loopt mijn geheugen nu echt op 660Mhz ofzo?
De voeding (350W Aopen) leest nu 12,5 af op de 12V lijn. Dat was met mijn vorige setup ongeveer 12,3, en die was instabieler. Alleen is 12,5 niet een beetje aan de hoge kant? hij komt er bijna niet bovenuit (tussen 12,45 en 12,52 ongveer @ idle)
Ik haal met deze setup wel 7542 punten met 3dmark05....Dat lijkt me niet lager dan normaal ofzo.
Iemand een idee?