[XP]Woning/interieur ontwerpprogramma

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:30
Ik zoek een programma waarmee je zowel de buitenkant als de binnenkant van een woning kunt ontwerpen. Het gaat vooral om de binnenkant van het huis, het mooiste is er virtueel doorheen lopen maar is geen vereiste. Ik zou wel graag alle kamers in het huis in een keer willen zien, dus net per kamer een apart bestand. Het moet ook makkelijk te leren zijn, ik wil geen week met boeken en studie's opgescheept zitten om het programma te kennen. Hebben jullie somiige programma's al gebruikt, en hoe vindt je het?

Vereisten:

- Moet het interieur kunnen zien (dus de binnenkant van elke slaapkamer, de keuken enz.)
- Moet een heel huis zijn in het bestand, dus net per kamer
- Makkelijk te leren

Iets minder vereist, maar toch leuk als het erin zat:

- Er 3d doorheen kunnen lopen
- De buitenkant van het huis bekijken

• Alnitak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
er is een programma dat heet 3D-tuin, het is eigenlijk gemaakt voor tuinen maar je kunt er ook huizen mee tekenen incl tv's en dure auto's voor in de garage.
en het kost maar iets van 2 tientjes

Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...

Verwijderd

sketchup klinkt wel als iets daarvoor, makkelijk een 3d ding maken (vanuit een plattegrond eventueel), heeft een walkthrough mode met collision detection en een standalone viewer die vrij licht is.

• maarud
Ik heb Davilex Wonen Deluxe gehad, maar dat was meer per kamer en niet voor de buitenkant. Maar dat kwam al een beetje in de buurt. Mooi dat Sketchup gratis is, zal het even bekijken.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gratis? Euh, nee.

• maarud
Nee, kan hem maar 480 minuten gratis gebruiken. Maar wat is dat een mooi programma zeg! Zoiets zoek ik noiu juist. Het is nog ff oefenen, maar het lukt al aardig....!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je student bent, $49.00 :)

anders het 10-voudige :X
Pagina: 1