De Gsmweb-banner vertraag mijn firefox dusdanig dat XP er zelfs onder leid... 
zie [rml][ Firefox] Gsmweb-banner vertraagd mijn pc?[/rml]
zie [rml][ Firefox] Gsmweb-banner vertraagd mijn pc?[/rml]
Sorry
[ Voor 16% gewijzigd door Erkens op 22-03-2006 20:10 ]
als ik dat plaatje in een losse tab open dat schiet de CPU usage omhoog, lijkt me niet normaalSabbi schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:49:
Heu, dat is een animated gifje van 12kb wat uit 2 frames bestaat...
Wil dat je pc sloom maken is er iets goed mis met je browser/pc imho, geen fout van het plaatje.
Inderdaad, Firefox schiet hier van 0% CPU-gebruik naar 14% als ik die banner aanklik. Die framerate staat gewoon te hoog, brakke banner. Lijkt me niet goed.Erkens schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 22:26:
als ik dat plaatje in een losse tab open dat schiet de CPU usage omhoog, lijkt me niet normaal
wellicht doordat die twee frames irritant snel verwisseld worden (70ms)
Het is gewoon een feit dat het niet bij 1 persoon is, en tevens bij diverse browsers.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Signatures zijn voor boomers.
[ Voor 28% gewijzigd door crisp op 26-03-2006 15:39 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[ Voor 20% gewijzigd door Maasluip op 26-03-2006 16:14 ]
Verwijderd
Ik gebruik firefox en ati kaart.
Maasluip schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:50:
En jawel hoor: update naa 81.95 drivers en het processorgebruik is weg.
Die tweede geeft bij mij ook nog een vrij grote ramusage, maar aanmerkelijk minder dan voordat ik naar nieuwe drivers ging.Verwijderd schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:59:
[...]
Ik gebruik firefox en ati kaart.
CPU gebruik stijgt tot een 10% maximaal, maar het tweede geeft ook bij mij een wisselbestandsgebruik van bijna 5 gigabyte... Dus niet alleen met de nvidia drivers is er dat probleem.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Als ik de banner bekijk schiet de CPU usage naar 20%. Verklein ik de browser dan springt ie naar 40%. Als ik vervolgens overschakel op vesa drivers blijft de CPU usage nagenoeg stabiel.crisp schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:35:
Wellicht meer een (video)driver issue?
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Omdat ik die nog rond had slingeren. Voordat ik weer 20MB of zo aan drivers moet downloaden...XanderH schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:04:
[...]
Waarom eigenlijk nu nog een update naar 81.95? Dat is de eerste versie waarmee de problemen opgelost zijn misschien, maar ze zitten ondertussen al weer bij 84.21...Maargoed.
Ha, da's wel een goede suggestie! Dat scheelt voorlopig.joopv schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:13:
Al minimaal 8 jaar is het eerste wat ik doe na een installatie van een browser het uitzetten van animaties.
Fedora Core 5, X.org 7, Firefox, zelfde nVidia driver, CPU usage stijgt met 10%.Soultaker schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:56:
Ik heb er ook last van en het is gruwelijk irritant. Met één tab open is 't ding nog wel te doen (dan trekt 'ie 50% CPU) maar met twee ongelukkige tabs wordt het systeem merkbaar traag.
Ik gebruik Konqueror 3.5.1 onder Gentoo Linux met de nVidia x11 driver versie 1.0.8178. Het is inderdaad een probleem met deze driver, want het is de X server die uit z'n dak gaat en niet de browser. Vervelend is dat er nog geen nieuwe versie beschikbaar is.
Is hier niet wat aan te doen? Het kan niet de bedoeling zijn dat gebruikers hun videokaartdrivers moeten gaan bijwerken om een beetje te kunnen GoT'en, lijkt me.
Schaadt het niet, dan baat het niet
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq