Toon posts:

[Firefox] Gsmweb-banner vertraagd mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het meerdere al opgevallen, maar als de Gsmweb-banner rechts verschijnt in Firefox dan schiet mijn cpu-gebruik van firefox naar +90% en word ff en windows compleet traag. Is dit een bug in firefox? En is hier iets aan te doen? Of is die banner gewoon prut?
Het gaat om Firefix 1.0.7
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; nl-NL; rv:1.7.12) Gecko/20050919 Firefox/1.0.7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Alle banners zijn prut ;)

Lost het probleem niet op als je met de Adblock-extension die banner blokt, of in ieder geval het begin van die url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheZeroorez schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:14:
Alle banners zijn prut ;)

Lost het probleem niet op als je met de Adblock-extension die banner blokt, of in ieder geval het begin van die url?
Supervet! Werkt als een trein. Thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52
En dat mag dus niet. Banners blocken = ban

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:14
418O2 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:42:
En dat mag dus niet. Banners blocken = ban
Ook als browsen erdoor onmogelijk word? Als je er toch niet op zou klikken en je alleen de probleemgevende banner zou blokken? Ik zie daar geen probleem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

WTF kan ik worden gebanned als ik de banners block?

Ik vind de banners op tweakers vaak prachtig, maar dat GSM onding op GoT moet echt geblocked worden hoor, verschrikkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, je kunt ze uiteraard op de whitelist gooien, maar dan download hij hem weer wel, en dat betekend dat je het probleem ook weer zou hebben..

Ik denk dat het niet zo erg is zolang je maar niet alles gaat zitten blokken, bovendien denk ik dat het niet zo erg te controleren is..

edit:
Ik wist het trouwens niet, heb het nooit ergens gelezen.. Heb ze nu maar weer aangezet

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:52
Plaats dan een topic in LA ofzo, dan kan er wat aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
418O2 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 19:49:
Plaats dan een topic in LA ofzo, dan kan er wat aan gedaan worden.
Ok dat zal ik dan doen. Ja heb die banner geblocked, het moet me natuurlijk niet onmogelijk worden gemaakt om enigzins normaal tweakers kunnen te bezoeken. Btw hoe weten jullie dat ik ene banner block? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:10
*kuch* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

De Algemene Voorwaarden
16. Omdat Tweakers.net een gratis dienst van Tweakers.net BV is, wordt er op de pagina's reclame gemaakt. Deze reclame zorgt voor het voortbestaan van Tweakers.net BV. Het op welke manier dan ook weren van deze reclame is verboden. Overtreding van deze regel kan reden zijn voor onmiddellijke uitsluiting.
Als een banner moeilijk doet, kan je dit dus het beste melden in Lieve Adjes. Dat heb je dus al gedaan en daarom sluit ik deze thread. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.