- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ben ik echt zo vervelend?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Maar nee, ik heb de draad ook even doorgenomen, en ik zie geen narigheid in je reacties.
Voor zover ik kan zien heb je overigens niet "een persoonlijke downmodder", maar heb je een heus team in je nek
Verwijderd
Leg je er gewoon bij neer dat er mensen zijn die verder kijken dan enkel hun eigen wensen. Artiesten en muzikanten kunnen ook tweakers zijn maar die worden hier blijkbaar met de nek aangekeken en zelfs gediscrimineerd met mod truukjes.
Als het modden op Tweakers niet als één grote farce mag worden beschouwd zou ik graag de extra modtruukjes terug verwijderd zien. Lezers denken dat Gerco het fout heeft, so be it. Piraterij is gewoon niet meer cool, nieuwe tijden, zijn aangebroken en blijkbaar ook voor tweakers.
Zoals ik gezegd heb, vind ik het ook best als de hele thread op 0 gezet wordt. Het lezen is niet te doen als de halve discussie op 0 staat. Zet die hele discussie op het zelfde nivo, want reakties op verborgen posts zijn op zich zinloos zonder die verborgen post te kunnen zien.
Op je flame hierboven zal ik niet ingaan, maar ik ben heus niet te beroerd om hier met je over te praten. Open een topic op het forum en ik zal pogen netjes en beargumenteerd te reageren. Ik kan jou aanraden hetzelfde te proberen.
Voor je me van piraterij gaat beschuldigen, kan ik je wel aanraden mijn post history eens door te nemen overigens
[ Voor 18% gewijzigd door Gerco op 23-03-2006 12:17 ]
Verwijderd
Het gaat hier over moderaties, ofwel, dat wat in de moderatie FAQ staat beschreven. Ik begrijp uit dit relaas dat je het principe van modereren niet begrepen hebt, en verzoek je dan ook de FAQ aandachtig door te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:01:
Een team? Ooit bij stilgestaan dat het muzikanten of klanten van iTunes kunnen zijn? Dit is toch te gek voor woorden. Lezers vinden de uitleg van Gerco naast de kwestie of totaal zinloos en dan moeten er truukjes worden bovengehaald om Tweakers toch het illegaal imago te laten behouden?
Leg je er gewoon bij neer dat er mensen zijn die verder kijken dan enkel hun eigen wensen. Artiesten en muzikanten kunnen ook tweakers zijn maar die worden hier blijkbaar met de nek aangekeken en zelfs gediscrimineerd met mod truukjes.
Als het modden op Tweakers niet als één grote farce mag worden beschouwd zou ik graag de extra modtruukjes terug verwijderd zien. Lezers denken dat Gerco het fout heeft, so be it. Piraterij is gewoon niet meer cool, nieuwe tijden, zijn aangebroken en blijkbaar ook voor tweakers.
Andere reacties dan gerelateerd aan moderaties zijn in dit forum offtopic en derhalve ongewenst. Indien je dus verder wil discussiëren over het nieuwsbericht, neem dan het advies van Gerco ter harte, en open op de daartoe bestemde plek op het forum een topic.
Verwijderd
Over en uit.
Op basis hiervan vind ik dat de hele thread een +1 verdient. Sommige posts kunnen een +2 krijgen, maar dan is het wel afgelopen.# 0: Overbodige postings, dubbelposts, off-topic postings, onschuldige first posts
# 1: Normale score voor on-topic postings
...
reacties moeten op inhoud beoordeeld worden en niet op de mening die door de poster wordt verkondigd! Als iemand iets zegt waar jij het niet mee eens bent dan is dat geen troll of flamebait.
Als je nog verder wilt discussieren, gebruik dan het forum. Je bent nu toch geregistreerd, dus waarom ook niet. Indien ik niet duidelijk genoeg argumenteer, staat het je vrij om me tot op mijn schoenveters af te branden, sterker nog, ik sta erop. Ik zie je topic met plezier tegemoet.
[ Voor 23% gewijzigd door Gerco op 23-03-2006 12:24 ]
Verwijderd

Modden gaat niet om de mening van de poster, maar om de kwaliteit van de reaktie. Als je niet onbevooroordeeld kunt modden, mod dan niet. Verder heb ik aangegeven dat wmb de hele thread op 0 mag, maakt me ook niet uit, als hij maar redelijk leesbaar en in tact blijft.
Als je dat naar de meester rennen vind, so be it. Ik ga verder geen woorden vuil maken aan dat soort kinderachtige reakties. Ik denk dat de FP crew prima zelf een oordeel kan vellen over het al dan niet terecht zijn van mijn klacht. Vinden ze dat ik me aanstel, zal ik mijn houding moeten bijstellen, maar dat hoor ik dan graag van hen.
[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 23-03-2006 20:18 ]
Er is je al eerder verzocht om dit soort nutteloze stokerige reacties achterwege te laten. Het verzoek van de topicstarter is op het juiste forum geplaatst en de afhandeling is precies zo waarvoor dit forum bedoeld is.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:19:
Leopard heeft toch gelijk zeker wat is dat nu voor zever. "Meester ze modden mijn topic weg"
Verwijderd
Als je hier niet pro illegaal downloaden of pro M$ bent dan moeten er blijkbaar dus alle superkunstjes worden uitgehaald om die mensen te doen zwijgen?
Wat een hypocriet gedoe zeg.
Nee, geen belang bij, maar je hebt je gewoon aan de forumpolicy te houden. Zo niet dan wordt daar naar gehandeld.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:08:
So? Sue me!
Dit forum ontleent zijn bestaanrecht aan het feit dat er over moderaties kan worden gediscussiëerd. Een topicstarter kan dus een eigen reactie aankaarten waarover hij het met de score niet eens is. Als hij met goede argumente mede usesers/moddereters kan overtuigen dan is dat zijn goed recht. Ik zie in jou laatste reacties hier weinig opbouwends en regelmatig afbrekend. Daar is de discussie niet mee gediend.Als je hier niet pro illegaal downloaden of pro M$ bent dan moeten er blijkbaar dus alle superkunstjes worden uitgehaald om die mensen te doen zwijgen?
Wat een hypocriet gedoe zeg.
Verwijderd
- pro M$: ten eerste mag dat niet gebruikt worden hier,
ten tweede is hier totaal geen pro microsoft sfeer, wanneer er op de FP een post komt die ook maar in de richting van pro microsoft gaat, wordt die meteen naar beneden gemod (en ik denk dat ik nu weet door wie). - illegaal downloaden:
volgens mij mag je in nederland gewoon nog steeds downloaden. - meester, ze modden mijn topic(?) weg:Ik heb mijn gram al binnen
. Ik ben bij hogere instanties gaan kloppen, laten we zeggen ubberpowermods die zich bezig houden met illegale praktijken.
Verder ben ik van oordeel dat artiesten moeten betaald worden naargelang hun prestaties.