[Rosetta@home]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu ook de boinc client, met die "geoptimaliseerde" dingen van die site die hier ergens aangeraden werden, maar ik blijf met 1 probleem zitten met die boinc messenger.

Als mijn schermbeveiliging in staat, is het geen probleem, mooie grafiekjes, met de muis bewegen en ik kan weer voort.
Als ik echter durf gaan eten, en ik wacht te lang, heb ik een volledig zwart scherm als ik terugkom, en mag ik zoveel met mijn muis schudden en toetsjes induwen, mijn windows start niet meer. Het scherm blijft gewoon zwart.

wat ik al gedaan heb:
-Gezocht op got, niets te vinden hierover
-Gezocht op google, niet echt iets gevonden
-Drivers videokaart geupdate, geen resultaat
-Energiebeheer op altijd aan gezet
-Slaapstand uitgeschakeld
-c&q uitgezet
-kwaad geworden

Ik heb zelf niet meer zoveel ideën wat ik zou kunnen doen, aan mijn pc zelf kan het niet liggen, anders reageert die volledig normaal.

systeem:
AMD 64 4400x2 (nog altijd stock speeds)
2*512 ram
Win XP prof

edit: beide rosetta processen draaien op priority low, en verbruiken elk zo'n 100mb ram. Weet niet of dit normaal/goed is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Je kan proberen om de schermbeveiliging helemaal uit te schakelen. Dan kun je dat in ieder geval uitsluiten. En het scheelt trouwens ook weer een paar CPU cycles :+

Maar het lijkt er dus op dat als de monitor in "stand by" schakelt, dat dan de problemen beginnen. Of zie ik het verkeerd?

Ik heb er in ieder geval geen last van tijdens Seti. Iemand anders die dit probleem ook heeft gehad?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt. Die schermbeveiliging vermoed ik niet dat het gaat zijn, want als ik die zie kan ik nog gewoon verder...

had nog niet gedacht aan de mogelijkheid om eens onder beeldscherm te gaan kijken 8)7

edit: heb er mijn bitdefender ook uit gesloopt, misschien had deze hiermee te maken...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
En welke versie draai je van Boinc? Bij de oude versies 4.x had ik af en toe deze problemen.. Bij 5.x niet meer.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de volledig nieuwste, ben gisteren nog maar ingestapt. 5.2.13 dus.

edit: Sinds de schermbeveiliging af staat heb ik hier geen last meer van, mijn 2de pc die op rosetta meedraait heeft hier geen last van...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2006 19:10 ]